Re: TT FM1E DUCATI 999R
Muj osobni pocit, pokud ty motorky porovnam je, ze ta Kyosho je takova polokitařina, pomerně dost prostorově stěsnaná a bez možnosti do toho nejak víc zasahovat. Ta petina je delana klasicky - a vsude spousta mista, i na hrani a ladeni. I radio a regl v RTR sade (40AM, oddelene trimy plynu a brzdy) je celkem vyhovujici. Motor je klasicky stribrnak 540. Pro normalni jezdeni je snad dobre pouze lepsi predni guma (ta v sade sice napomaha zataceni - je hodne do V) ale je dost tvrda. Pak je taky dobre vymenit plastove trny, ktere drzi kastli za duralove, puvodni se dost jednoduse ulomi.
Jinak se venku jezdi krom jineho kategorie stock (motor min. 27z), kde se nesmi pouzivat predni brzda (pouze brzdeni reglem), a pokud by se tu neco zacalo v 1/5 jezdit, bylo by to asi na zacatek idealni.