26

Re: TT FM1E DUCATI 999R

Muj osobni pocit, pokud ty motorky porovnam je, ze ta Kyosho je takova polokitařina, pomerně dost prostorově stěsnaná a bez možnosti do toho nejak víc zasahovat. Ta petina je delana klasicky - a vsude spousta mista, i na hrani a ladeni. I radio a regl  v RTR sade (40AM, oddelene trimy plynu a brzdy) je celkem vyhovujici. Motor je klasicky stribrnak 540. Pro normalni jezdeni je snad dobre pouze lepsi predni guma (ta v sade sice napomaha zataceni - je hodne do V) ale je dost tvrda. Pak je taky dobre vymenit plastove trny, ktere drzi kastli za duralove, puvodni se dost jednoduse ulomi.
Jinak se venku jezdi krom jineho kategorie stock (motor min. 27z), kde se nesmi pouzivat predni brzda (pouze brzdeni reglem), a pokud by se tu neco zacalo v 1/5 jezdit, bylo by to asi na zacatek idealni.

27

Re: TT FM1E DUCATI 999R

hele pánové,a našel by se tu někdo,kdo by tuhle motorku vlastnil (nebo zvažuje jí koupit) a šel s ní závodit? Jen tak pro radost...a jezdit s ní kolem baráku se mi nechce.Tak kolik by nás bylo?? lol

28

Re: TT FM1E DUCATI 999R

hele pánové,a našel by se tu někdo,kdo by tuhle motorku vlastnil (nebo zvažuje jí koupit) a šel s ní závodit? Jen tak pro radost...a jezdit s ní kolem baráku se mi nechce.Tak kolik by nás bylo?? lol

Dost o ni uvazuju smile Ale az nekdy o prazdninach nebo na vanoce smile Mohl by nekdo o ni nejak vic poreferovat?  wink

29

Re: TT FM1E DUCATI 999R

Já ji budu mít v pátek. Poladím k obrazu svému a začnu trénovat. Dnes jsme se bavili při brigádě na dráze o zařazení moto 1/5 EP jako vložené jízdy (zatím jako sranda ježdění), pokud nás bude více jak 10 tak vypíšeme normální závody. Tak snad nás bude dost. Z mého okolí vím ještě o dvou strojích. Už se moc těším.

30

Re: TT FM1E DUCATI 999R

Manual a partlist se daji snadno vygooglovat, Jelikoz tam lze velikostne bez problemu pouzit klasicke autickarske vybaveni, je mozne zvazit i nakup modelu FM-1e Yamaha R1, ktery je bez elektroniky a cca o tisicovku lacinejsi. Samozrejme regl by mel byt jednosmerny, nebo s vypinatelnou zpateckou.

31

Re: TT FM1E DUCATI 999R

Tak nevím jestli počítám dobře! Bylo by nás tak pět,včetně mě...šest na vánoce wink

32

Re: TT FM1E DUCATI 999R

Tak nevím jestli počítám dobře! Bylo by nás tak pět,včetně mě...šest na vánoce wink

Pověděl by mi někdo, jaký to teda je? Co jsem viděl videa, tak je to docela líný smile Ale vim, že videa umí značně zkreslovat, tak bych rád slyšel nějakou přímou zkušenost smile

33

Re: TT FM1E DUCATI 999R

Tak nezapomeňte na mně.Já jdu do těch závodů určitě s vámi.Již jsem nějaké závody jel,pravda je to již několik let,ale bylo to v kategorii spalováků 1:4 a elekter 1:5.Sešli jsme se nejvýše v počtu tří,ale stejně závody to byly velice krásné.Asi před třemi lety jsem jsem se to snažil dát znovu dohromady,ale nikdo mi neodpověděl.K těm pravidlům co tam píše jeden jezdit ty Stock motory.V Anglii když začínali,tak jezdily dohromady spalováky s elektrama a vůbec jim to nedělalo problémy.A kde jsou Angličani letos.Jezdí vlastně celoročně a tak dvakrát do měsíce určitě.Dokonce na videu je kolikrát vidět jak tam krásně chumelí.V Americe zase jsou hodně rozšířeny také ty KYOSHA 1:8 a jezdí tam i s veterány 1:4.Myslím si že i u nás to teďkom už docela uzrálo dovozem dost levných motocyklů od Thunder Tiger,a mohlo by se konečně začí jezdit.Mimochodem letos se jede Mistrovství světa RC motocyklů v měřítku 1:5 ve Fioranu v blízkosti Modeny v Itálii 7-9 září 2007.                 Mirek Vrána

Miroslav Vrána

34

Re: TT FM1E DUCATI 999R

Já osobně bych moc neřešil na začátku co máš za motor atd. Hlavně pojď závodit. Je potřeba ostatním ukázat, že moto dobře funguje a je to velká sranda.

35

Re: TT FM1E DUCATI 999R

Já osobně bych moc neřešil na začátku co máš za motor atd. Hlavně pojď závodit. Je potřeba ostatním ukázat, že moto dobře funguje a je to velká sranda.

Přesně tak.Hlavně je potřeba aby jsme konečně nějak sešli,každý s tím co vlastníme a od tohoto vycházet.
                                             Mirek Vrána

Miroslav Vrána

36

Re: TT FM1E DUCATI 999R

tak co musím udělat proto,aby sme se sešli?Krom toho že si musím pořídit motorku...Kdo kompetentní by to dal do hromady?Kde se přihlásit?a a a td...(v dubnu už je hezky!) wink

37

Re: TT FM1E DUCATI 999R

tak co musím udělat proto,aby sme se sešli?Krom toho že si musím pořídit motorku...Kdo kompetentní by to dal do hromady?Kde se přihlásit?a a a td...(v dubnu už je hezky!) wink

5.května se jedou motorky 1:8 v  Čelakovicích.Neznám lepší možnost,než že se sejdeme na závodech.Taky jsem si tuto motorku pořídil a hned na to ji v MIPĚ zdraži.               Mirek Vrána

Miroslav Vrána

38

Re: TT FM1E DUCATI 999R

no je to cice za dlouho,ale přeci.A s pětinou si tam asi nezazávodím có?

39

Re: TT FM1E DUCATI 999R

V mém dřívějším příspěvku jsem psal, že jsem byl 1/5 vyzkoušet u nás na trati. VEJDE SE!
Přihlaste se do klubu a můžete jezdit kdy budete chtít. Uspořádat závody už z mého pohledu není tak strašný problém. Občas ani této zábavě neuniknu v jiných kategoriích.
Na našich stránkách najdete vše potřebné www. rcautacelakovice.cz

40

Re: TT FM1E DUCATI 999R

Všem vám vřele doporučuji motocykl v měřítku 1:5 a je jedno jestli je od NUOVA FAOR a nebo THUNDER TIGER.Je to všechno děláno na jedno brdo.Dá se to bezvadně seřídit a jezdí to výborně.Vůbec není pravda že je na to potřeba dráha na pětiny.Při dobrém seřízení to zatočí doslova na pětníku.Je dobré používat přední brzdu,kterou je možno dokoupit.Já se RC motocykly zabývám už asi od roku 1986 a dříve jsem si je i vyráběl.U dnešních továrních výrobků je zejména důležité nastavitelný úhel přední vidlice.Na Mistrovství světa ,které se jelo vloni v Anglii byly nejrychlejší elektry se stříďákama,které se při každém přidání plynu stavěly na zadní,poté následovaly elektry s 28závitovými motory a teprve potom se umístily spalováky s objemem dvoutaktního motoru 3,5ccm nebo čtyřtaktem 10ccm


Taky bych si chtěl pořídit tu Duccatti 1:5 od TT, ale nevím, zda je pro začátek lepší elektra nebo nitro. Jsou ty motorky s benzíňákem dvourychlostní (převodovka) a jak je ošetřeno, když dojde palivo? Motorka se položí ? U elektry člověk pozná snížený výkon a přijede si k sobě. Jaké další praktické rozdíly (finesy) jsou při provozu nitro oproti elektře ? Jo a u elekter je zadní kolo bržděné motorem (regulátorem) a přední kolo ? A u benzíňáků je to jak ? Díky za odpovědi.
Mirek J.

41

Re: TT FM1E DUCATI 999R

Zdravim, jsem cerstvym majitelem a rad bych se zeptal jak je to se zajizdeni motoru. Precetl jsem si neco o motorech pro auta, ale prijde mi cela ta procedura az zbytecne zdlouhava ;o)
Mate nekdo zkusenosti? Budu rad, kdyz se se mnou nekdo o ne podeli. Teplomer mam ;o)
Dekuji. Mam jen zkusenosti z elektro offroad.

42

Re: TT FM1E DUCATI 999R

zdlouhava?? Drz se toho co doporucuje vyrobce !! Motor se Ti odvdeci...

43

Re: TT FM1E DUCATI 999R

Kdyby na to clovek mel cele dopoledne cas, tak neni problem, ale ....
Resit to nebudu, koupim kdyztak ten silnejsi motor s tahovym starterem.
Je tu nekdo z liberecka? Rad bych si vymenil eventuelne zkusenosti, atp.
Diky

44

Re: TT FM1E DUCATI 999R

Kdyby na to clovek mel cele dopoledne cas, tak neni problem, ale ....
Resit to nebudu, koupim kdyztak ten silnejsi motor s tahovym starterem.
Je tu nekdo z liberecka? Rad bych si vymenil eventuelne zkusenosti, atp.
Diky


Tak si zaplať pár kaček navíc a někdo ti to rád zaběhne :-). Když ten motor nebude správně zaběhnutý, poježdění bude "nic moc" sad

S pozdravem, Aleš.
Mugen Seiki  - MBX6 eco; Spektrum - DX3C; Savöx - 1267 MG; XERUN (2250 kV + 80 A)
Align - T-rex 550 E, Graupner HoTT MX-20

45

Re: TT FM1E DUCATI 999R

Kdyby na to clovek mel cele dopoledne cas, tak neni problem, ale ....
Resit to nebudu, koupim kdyztak ten silnejsi motor s tahovym starterem.
Je tu nekdo z liberecka? Rad bych si vymenil eventuelne zkusenosti, atp.
Diky


Tak si zaplať pár kaček navíc a někdo ti to rád zaběhne :-). Když ten motor nebude správně zaběhnutý, poježdění bude "nic moc" sad


No uvidim, stejne neni ted pocasi na jezdeni. Kazdopadne nikoho takoveho z Liberce a okoli neznam.
Ono to nejak dopadne ... ;o)

46

Re: TT FM1E DUCATI 999R

Zdravim,
vcera jsem si udelal cas a nastavoval jsem plyn, brzdu .... atp.
K memu udivu vsak nastaveni karburatoru "z vyroby" se absolutne neshodovalo s navodem. Hlavni jehla byla vysroubovana asi 4 otacky misto 2,5. Opravil jsem. Volnobezna jehla byla vysroubovana asi jen 2 otacky misto 6,5. Pokud ji nastavim dle navodu mam pocit, ze je az prilis vysroubovana. Viz. obrazek kdy je karburator plne otevreny. (Pri zavreni se jehla posune dolu jen o kousicek ;o) )
"Z vyroby" byla jehla podstatne nize, o cca 2-3mm, a nastavovaci "sroub" vubec zhora nevycuhoval.
Prosim o radu, zda je to tak v poradku.
Dekuji

http://www.oaza-net.cz/tmp/P3260051.jpg[/img]

47

Re: TT FM1E DUCATI 999R

Ahoj všem.Už dlouho přmýšlim nad motorkou a po týdením hledáním na netu je asi rozhodnuto pro pětinu od Thunder v Elektře. Ty Kyosha jsou pěkný,ale neumím si to představit,vypadá to jak hračka tím,že je to v plastu..Co jsi o tom myslíte.? Díky. Jinak v Chebu plánujeme také závody a máme moc hezkou trat..

48

Re: TT FM1E DUCATI 999R

Koncepčně je ta Kyosho úplně někde jinde. Jestli máte klasika trať na desetiny, pětinová motorka se tam neposkládá. Respektive s velkými potížemi...

49

Re: TT FM1E DUCATI 999R

Trat máme klasickou na desítky a od příštího roku i jednu novou velikostně na pětky. Původně jsem přemýšlel taky nad Kyoshem,ale kdž jsem to viděl na fotkách z jakého je to plastu nějak si to nedovedu představit. To musí být spí hračka,nemám pravdu? Nebo je tu někdo, kdo má Kyosho? Navíc nebude to pomalé na dráze desítek? Nikde ani nemohu naít nějaké video Kyosha. Navíc koukám,že na to nikde nejsou aní díly a doplnky. Prosím tedy o radu.Děkuji

50

Re: TT FM1E DUCATI 999R

Já mám 1/5, jsem velice spokojený a na desetinové dráze jezdí bez problémů.