Téma: motor LRP
Čau nemáte někdo zkušenosti s tímto motorem http://www.ukazto.com/?img=LRP-FusionMicro.jpg nebo podobným v 18 tinách typu offroad. Dík
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Čau nemáte někdo zkušenosti s tímto motorem http://www.ukazto.com/?img=LRP-FusionMicro.jpg nebo podobným v 18 tinách typu offroad. Dík
Měl ho Sphincter v Mini LST, ale s vyšším výkonem si vzaly (byly tam dva) i více šťávy. pokud se nepletu, tak stejně s nimi nakonec usmažil regl, nebo možná odešel jeden z motorů, už si nevzpomínám. Pro tebe ale má jednu špatnou vlastnost a to 2mm hřídel, zatímco ty potřebuješ 2,3mm. Pokud nebudeš závodit, tak to budou vyhozené peníze za energetického Otesánka. Možná bych raději přišetřil a koupil střídavku.
No ta hřídelka neni problém ,udělala by se vložka do pastorku.A ten střídák mě láká ,ale ty min 4000 ne.Tady vlastně využiju i regoš.No uvidíme!!
Nedávno jsem jsem osadil Xraye M18MT stříďákem. Všechno je jinak, než s původní plechovkou (Xray370). Výkon v otáčkách a tím rychlost jsou o dost vyšší, ale při popojíždění nic moc. Na trial to rozhodně není, dole to nemá krouťák. Záleží na tom, co chceš jezdit.
Nedávno jsem jsem osadil Xraye M18MT stříďákem. Všechno je jinak, než s původní plechovkou (Xray370). Výkon v otáčkách a tím rychlost jsou o dost vyšší, ale při popojíždění nic moc. Na trial to rozhodně není, dole to nemá krouťák. Záleží na tom, co chceš jezdit.
Nesouhlasím, protože já jsem taky přešel z plechovky 370 ((vlastně dvou plechovek, které tam původně byly) a nejen že je vyšší výkon, i když teď mám motor jen jeden, ale i při popojíždění je jízda lepší, než s plechovkama. Je to prostě závislé na kvalitě motoru a reglu (a jeho nastavení) Ten Wraith 7k má průměr těla 25mm, takže oproti většině ostatních malých střídavek, které mají jen 20mm, má větší krouťák a to i při pomalém chodu. Navíc ten regl Quark si s motorem rozumí natolik, že ani s běžnými NiMH bateriemi auto necuká, ani při velmi pomalé jízdě a to to MLST váží 1 kilo. Střídavé motory nejsou primárně určeny pro trialová auta, ale nesouhlasím s tím, že by byly pro občasný trial nepoužitelné. Jak jsem již napsal, záleží na výběru a nastavení.
To romek883: S tou vložkou do pastorku bych to neriskoval, protože tím vyosíš pastorek. Jinak Golden Horisons dělá i stříďák přímo pro Sharka ( http://www.b-p-p.com/proddetail.php?prod=df_GH4700 ), resp. pro Duratrax Vendetta, což je totéž a má hřídel 2,3mm. Pak je ještě možnost koupit motor s větším průměrem hřídele a pastorek převrtat. Jinak já mám to svoje kombo za cca 3000,- což je dost legrace, když si vezmeš, co ten motor a regl dokáží a že se tím oproti plechovce i prodlouží doba ježdění, protože střídavky tak nežerou. U stejnosměrných motorů s nižším počtem závitů je výkon vykoupen vyšší spotřebou, což u střídavek není a navíc ani tolik nevydrží. Taky nikde není psáno, že k tomu LRP nebudeš muset koupit i regl, pokud to ten tvůj regl neunese. Já už bych do plechovky nešel. už pro to pískání střídavky...
Bude to spíš záležitost konkrétního typu motoru. Když už mi auto jede, tak je to v pohodě, zvládá i pomalou jízdu, ale rozjet se například s kolem opřeným o běžnou překážku je téměř nemožné. Nejdříve se nic neděje, maximálně začne auto cukat a pak se splaší a jede na téměř plný výkon.
Asi se budu muset podívat po jiném motoru.
Spotřeba a tím výdrž akumulátorů se prodloužila, stříďák je skutečně podstatně účinější.
Díkes ,tak na plechovku kašlu a začínám šetřit na střídák,ale bojím se co na to diferáky?
Diferáky to vydrží, spíš se boj o kardany ...
Ale nemusí to být ani tak drastický, skoušeli jsme domácí stříďáky co dělá MPJ pro auta, a nevypadá to marně. Chce to ale dobrej regl ...
Diferáky to vydrží, spíš se boj o kardany ...
Ale nemusí to být ani tak drastický, skoušeli jsme domácí stříďáky co dělá MPJ pro auta, a nevypadá to marně. Chce to ale dobrej regl ...
Tady bych ještě doplnil, že krom toho, to chce taky rozum a citlivý prst na plynu a pak je to v klidu. Já teď mám kovové diferáky, ale ty původní plastové jsem prochu povařil ve vodě a taky to vydržely. Když ale budeš dupat na plynb stylem z nuly na max. za hned, tak ti bude odcházet kde co. Prostě stříďák je super, ale nesmíš zapomenout, že žádná součástka nevydrží úplně všechno.
Na Xray mám původní, to znamená plastové kardany. Je to asi největší slabina tohto auta a zatím drží. Až budou skladem duralové, tak do nich jdu.
Ve Stodůlkách dostalo na BMX dráze auto docela slušnej záhul a odnesly to jen držáky kastle.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.