Téma: Jaký tuning k mini infernu
Cuz,zajímalo by me,jaky tuning doporucujete k teto mini buggy???
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Cuz,zajímalo by me,jaky tuning doporucujete k teto mini buggy???
Sice to nemám, ale co jsem měl možnost si to zkusit, tak bych dal kuličkové ložiska, olejové tlumiče a předělal bych řízení, protože to má děsně slabý rejd. Jestli pak budeš chtít ještě zvyšovat výkon, pak se nabízí třeba motor MIG400 6V, a pak vyhodit ty zázobníky pro AA baterie a nahradit je 8-i článkem, který z toho auta udělá raketu. Zbytek bych asi řešil podle toho, jak co bude odcházet, nebo jak budeš potřebovat kvůli případné konkurenci v závodech.
Mrkni do threadu k MiniInfernu o kousek níž. Je tam pár tipů. Pokud bys dával osmičlánek tak vybírej "tvrdé baterky" u klasických tužek je stím problém.
vigo: co znamená tvrdé baterky?
Nikl-Kadmiové články neboli NiCd
spiritus: díky, takže aku a
vigo: a sNiMh je problém?
vigo: co znamená tvrdé baterky?
Jakékoli články, které vydrží dávat skoro po celou dobu provozu stejný proud zhruba - a pak na konci "z čista jasna" "zhasnou" (hůře poznáš, kdy je konec, protože v podstatě auto jede stejně po celou dobu a pak prostě přestane jet). Opak jsou "měkké", které postupně snižují proud až "zhasnou" (u nich poznáš, že už docházejí pomalu - díky tomu, že auto jezdí pomaleji).
Zhruba asi tak ve stručnosti vše .
spiritus: díky, takže aku a
vigo: a sNiMh je problém?
V dnešní době již není problém koupit NiMh baterie schopné dát dostatečně velký proud. Problém je s AA (tužkovými) bateriemi protože ty mají velkou kapacitu, ale proud se jim moc dávat nechce. Nejlepší zkušenost máme s kamarádem se Sanyo 2100 a 2700 hlavně na ty 2700 vydrží auto jezdit jako drak dýl než 20 minut v terénu. 2100 jedou taky dobře ale o cca 5minut míň.
Aby auto jezdilo rychleji je potřeba přidat sedmou nebo osmou baterku a tam při použití AA narazíš na problém s výběrem vhodného pouzdra. Ta běžná jsou do 0,5A a občas se roztečou. Pokud jsi tedy ještě nekupoval zásobu tužek jako já doporučuji nákup "malých" tzv 2/3AA článků, které jsou schopny dávat proudy přes 10A a vejdou se do MiniI i jako osmičlánek. Musíš je ale spájet a nabíjet dohromady. Při použití osmičlánku je možno koupit originál baterku. Zároveň si s osmičlánkem hlídej teplotu motoru a regulátoru. Osobně jsem zkoušel zatím jen sedmičlánek a to se nijak extra nehřeje.
pain: díky, hezky vysvětleno i já pochopil
vigo: díky
breakpain: díval jsem se, že jsi měl nabíječ bel 610, jak jsi byl spokojený?
Jinak podle mě celkem dobrou volbou pro napájení těhle menších aut jsou li-ionky (koniony). Napětí dvoučlánku vychází cca. někde mezi 6-7 NiXX články, proudy dají dostatečné, oproti lipolkám jsou v odolném pouzdru. Jezdím s nima v M18T a nestěžuju si.
Ty Koniony (PowerIony) jsou fakt dobrá volba, jezdím je na kroužku s klukama už více jak dva roky a nikdy žádný problém, ani s nabíjením ani provozem.
jm, čaroděj: ty konionky co je to za baterky, nemůžete mi dát do SZ odkaz?
Sry za blbý dotaz, ale vážne jsem nadšený, ale totální začátečník. Díky.
Tak jsem koupil 8x Intelect 2/3A 1200mAh články a dnes jsem to zkusil s 12 pastorkem. Auto lita tak strašně že se toho bojim. Mám tam zároveň hs-81 servo na řízení a skoro se to nedá řídit jak to jezdí rychle a zatáčí. Zrychlení je monstrózní.
Soráč ty články jsou VTEC ne Intelect.
Tak jsem koupil 8x Intelect 2/3A 1200mAh články a dnes jsem to zkusil s 12 pastorkem. Auto lita tak strašně že se toho bojim. Mám tam zároveň hs-81 servo na řízení a skoro se to nedá řídit jak to jezdí rychle a zatáčí. Zrychlení je monstrózní.
Dobrá volba:-) Já mám teda jenom 6-ti článek (VTEC 1200) a S400 4,8V, ale to jezdí taky slušně. Konečně, viděl jsi to v sobotu na závodech. Jak je to s váhou? Já jsem porovnával ty 2/3AA VTEC se standardním GP 2300 a celkem jsem ušetřil cca 8-10 deka. Myslím, že těch osm článků bude vážit přibližně stejně jako těch šest tužkovek.
JJ viděl jsem jak ti to jezdí a motor má podobně pištivěj zvuk. Nedokážu posoudit jestli to jede hůř a nebo líp to bych musel vidět obě auta vedle sebe.
Jezdil jsem 7x tužky po 29g tj 203g a teď tam je 8x 21g tj. 168g takže hmotnost je nižší. Zajímá mě jak dlouho si tímhle tempem zajezdím. Jinak originál rego zatím drží. Nevím co by dělalo s těžším převodem ale já jezdím hlavně v terénu a tam mi jde o sílu a zrychlení. I s 12 pastorkem to na asfaltu upaluje děsně. HS-81 na řízení můžu doporučit jen je třeba stáhnout výchylku řízení jinak je auto strašně citlivé na zatáčení.
VTEC je cca Intellect v jiném obalu ...
nemel by nekdo fotku kde je videt jak tam mate ulozenych tech 8 clanku? diky
Asi takto:
[URL=http://www.ukazto.com/?img=sp-h0z1.jpg][/URL]
mam par otazek jakej je rozdil mezi mini inferno a mini inferno ST? a jeste jaky sou u mini baterky a nabijecka?
mam par otazek jakej je rozdil mezi mini inferno a mini inferno ST? a jeste jaky sou u mini baterky a nabijecka?
Kola, ramena, karoserie. Verze ST měla od začátku olejové tlumiče, ale to už je "vyrovnáno" už jsou všude...
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.