Téma: Xray T2 a stříďák
Ahoj, chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti se stříďákem u T2, jaké používáte převody, jaká je přípustná teplota motoru.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Ahoj, chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti se stříďákem u T2, jaké používáte převody, jaká je přípustná teplota motoru.
Zapoměl jsem napsat, že používám reglec LRP Sphare competition 2007, motor LRP Vector X11 - 5,5 - 58320 otáček / 393W , vysílač a přijímač Spektrum, doposud jsem jezdil Corally 17z a 14 z.
Kluci od nás s tímto regulátorem a motorem jezdí pastorky 14 nebo 15 zubů při použití převodů co byly ve stavebnici.
Mám reguláto Sphare competition , motor vector 3 star a pastorek jezdím 15
Dík za informaci, souhlasí to doporučením Martina Kořínka, né že bych nevěřil, ale zkoušeli jsme to v Kyoshu KX1 a to mělo převod 96/15 a vnitřní převod 2.1. Tak se mito zdálo moc do rychla. Jinak jede jak čert, v sobotu máme v Ostravě závody MSP, tak to vyzkouším. Jsem zvědav, jezdíme mechovky a to dává motorům zábrat, zda se to nebude hřát.Mám tam i pěkný chladič s ventilátorem co fouká na motor i reglec.
Jaký máte názor na tvrdost perování? Ten motor má velký krouťák, s tím Kyoshem to kroutilo a jezdilo v zatáčkách po třech kolech. A to Xray je měkčí?
Při nastavení flexu na stiff setting to s ním kroutit určitě moc nebude
Podle mě ano. Co se týká Martina, tak můžeš být bez starostí.
Napředních tlumičích mám jednu dirku na průtok a v zadu čtyři.
Nastav si propad ramen a myslím že ti to bude dobře sedět.
Jaké máš pružiny? Já ve předu tmavo modré a vzadu zlaté, olej 30W. Jaká jezdíš kola? Já zkouším mechy 42 předek a 40 zadek, ale problém, že zadní jsou širší a brousí očka tlumičů, offsety nejdou dát, je krátká oska.
Pružiny mám základní , co byli ve stavebnici. Jsou dostačující. Olej 30w.
Gumy mám Take-off a RP, ty jsou předepsané pro závod Xraychallenge.
S tou oskou se mi to nezdá, skoušel jsem tam dát na zadní kola offset 6mm a oska mo krásně vystačí, ještě by se tam dala dát klidně podložka.
Ty mechy jsou šíře 32, když jsem to podložil 3 podložkama, tak to bylo tak tak a matka se sotva chytila,musel jsem to zalepit. pomohly by offset ráfky. raději dávám dozadu přední kola, ta mají 26 a je klid. jak dlouho Ti vydrží ten stříďák jezdit na baterku 4200mAh? Zkoušel jsi to?
Na výdrž jsem to nezkoušel, rozjíždku, nebo finálofku s tím v poho dojedu.
Ještě bych se chtěl zeptat ohledně teploty, jaká se jezdí teplota, zda je to srovnatelné s normálními stejnosměrnými motory, zda je potřeba motory 2. generace chladit a jak je to s hořením motorů první generace, prý jich hodně shořelo při závodech.
Mám větrák jen na regulátoru a na motoru obyčejný chladič. nikdy nebyl žádný problém.
Tak jsem dnes poprvé otestoval stříďák, jezdil jsem převod 16/87, ale na parketách, na pinech, auto fičelo jak blesk, musel jsem přenastavit reglec - plyn na 1 a brzdy na 2 obě. Rychlost pěkná a akcelerace jak hrom i na tom hladkém povrchu. Trochu si nemohu zvyknout na zvuk co vydává motor, je to rozdíl, něco jako u osobních aut rozdíl benzínxdiesel. Baterka mi vydržela 7 minut bez výrazného poklesu. Jsem zvědav na koberec a mechy co u nás jezdíme, tam asi spotřeba a teplota vzroste. Ještě jsem neřekl, že teplota po 7 min mě šokla, motor byl jen vlažný!!! Mám ale dobrý chladič s větrákem. Na drsném povrchu to asi vzroste. Mé první dojmy jsou veskrze pozitívní. Jsem zvědav jak to dopadne na závodech MSP 3.2. v Ostravě.
ten prevod jezdim na 12T kotve a stridak je nejak 5,5T ne?
Jo, máš pravdu,na koberec dám 14Z, ale doporučení Martina Kořínka je 14-15/84, což je myslím odborník a jezdí to. Taky mě ta teplota překvapila, ale jezdil jsem jen velká kola, zatáčky klouzaly a občas akcelerace s prokluzem. Koberec a mechy budou něco jiného. Stejně na T2 lze dát maximálně 14/90, nic jiného není. Uvidíme na závodech na koberci.
Jo, máš pravdu,na koberec dám 14Z, ale doporučení Martina Kořínka je 14-15/84, což je myslím odborník a jezdí to. Taky mě ta teplota překvapila, ale jezdil jsem jen velká kola, zatáčky klouzaly a občas akcelerace s prokluzem. Koberec a mechy budou něco jiného. Stejně na T2 lze dát maximálně 14/90, nic jiného není. Uvidíme na závodech na koberci.
no na parketach se vzdy daval lehci prevod nez na koberec teda my to aspon tak delali
Tak jsem to knečně vyzkoušel, vzhledem k tomu, že nikdo z blízkých prodejců nemá pastorek 15 a 14, dal jsem pastorek 16 a kolo 87, auto jezdí dobře, motor se nehřeje a drží po dojetí závodu teplotu kolem 47 stupňů, což jsem nečekal. Velkým přínosem byla výměna obyč. kol za mechy, které se u nás na MSP mohou jezdit. Auto bez problému přenese výkon a akcelerace je raketová. Celkem by mě zajímalo jak by se asi choval motor LRP X11 3,5 T, který točí 70 tis a má asi 628W, to asi půjde jet jen na asfaltě, nebo na 5 článek. Máte někdo už zkůšenost s tímto motorem?
Podobnou variantu jsem na sebe ušil s Novakem sintered rotor v plášti Velocity 4,5. Je to tak strašně přemotorovaný, že se s tím na koberci s šestičlánkem skoro nedá jet (plynule). :?
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.