1

Téma: Xray T2 a stříďák

Ahoj, chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti se stříďákem u T2, jaké používáte převody, jaká je přípustná teplota motoru.

2

Re: Xray T2 a stříďák

Zapoměl jsem napsat, že používám reglec LRP Sphare competition 2007, motor LRP Vector X11 - 5,5 - 58320 otáček / 393W , vysílač a přijímač Spektrum, doposud jsem jezdil Corally 17z a 14 z.

3

Re: Xray T2 a stříďák

Kluci od nás s tímto regulátorem a motorem jezdí pastorky 14 nebo 15 zubů při použití převodů co byly ve stavebnici.

Xray T4, Xray T4 2015, Sanwa MT-4, Spektrum DX3R Pro

4

Re: Xray T2 a stříďák

Mám reguláto Sphare competition , motor vector 3 star a pastorek jezdím 15

5

Re: Xray T2 a stříďák

Dík za informaci, souhlasí to doporučením Martina Kořínka, né že bych nevěřil, ale zkoušeli jsme to v Kyoshu KX1 a to mělo převod 96/15 a vnitřní převod 2.1. Tak se mito zdálo moc do rychla. Jinak jede jak čert, v sobotu máme v Ostravě závody MSP, tak to vyzkouším. Jsem zvědav, jezdíme mechovky a to dává motorům zábrat, zda se to nebude hřát.Mám tam i pěkný chladič s ventilátorem co fouká na motor i reglec.

Jaký máte názor na tvrdost perování? Ten motor má velký krouťák, s tím Kyoshem to kroutilo a jezdilo v zatáčkách po třech kolech. A to Xray je měkčí?

6

Re: Xray T2 a stříďák

Při nastavení flexu na stiff setting to s ním kroutit určitě moc nebude  lol

Xray T4, Xray T4 2015, Sanwa MT-4, Spektrum DX3R Pro

7

Re: Xray T2 a stříďák

Podle mě ano. Co se týká Martina, tak můžeš být bez starostí.
Napředních tlumičích mám jednu dirku na průtok a v zadu čtyři.
Nastav si propad ramen a myslím že ti to bude dobře sedět.

8

Re: Xray T2 a stříďák

Jaké máš pružiny? Já ve předu tmavo modré a vzadu zlaté, olej 30W. Jaká jezdíš kola? Já zkouším mechy 42 předek a 40 zadek, ale problém, že zadní jsou širší a brousí očka tlumičů, offsety nejdou dát, je krátká oska.

9

Re: Xray T2 a stříďák

Pružiny mám základní , co byli ve stavebnici. Jsou dostačující. Olej 30w.
Gumy mám Take-off a RP, ty jsou předepsané pro závod Xraychallenge.
S tou oskou se mi to nezdá, skoušel jsem tam dát na zadní kola offset 6mm a oska mo krásně vystačí, ještě by se tam dala dát klidně podložka.

10

Re: Xray T2 a stříďák

Ty mechy jsou šíře 32, když jsem to podložil 3 podložkama, tak to bylo tak tak a matka se sotva chytila,musel jsem to zalepit. pomohly by offset ráfky. raději dávám dozadu přední kola, ta mají 26 a je klid. jak dlouho Ti vydrží ten stříďák jezdit na baterku 4200mAh? Zkoušel jsi to?

11

Re: Xray T2 a stříďák

Na výdrž jsem to nezkoušel, rozjíždku, nebo finálofku s tím v poho dojedu.

12

Re: Xray T2 a stříďák

Ještě bych se chtěl zeptat ohledně teploty, jaká se jezdí teplota, zda je to srovnatelné s normálními stejnosměrnými motory, zda je potřeba motory 2. generace chladit a jak je to s hořením motorů první generace, prý jich hodně shořelo při závodech.

13

Re: Xray T2 a stříďák

Mám větrák jen na regulátoru a na motoru obyčejný chladič. nikdy nebyl žádný problém.

14

Re: Xray T2 a stříďák

Tak jsem dnes poprvé otestoval stříďák, jezdil jsem převod 16/87, ale na parketách,  na pinech, auto fičelo jak blesk, musel jsem přenastavit reglec - plyn na 1 a brzdy na 2 obě. Rychlost pěkná a akcelerace jak hrom i na tom hladkém povrchu. Trochu si nemohu zvyknout na zvuk co vydává motor, je to rozdíl, něco jako u osobních aut rozdíl benzínxdiesel. Baterka mi vydržela 7 minut bez výrazného poklesu. Jsem zvědav na koberec a mechy co u nás jezdíme, tam asi spotřeba a teplota vzroste. Ještě jsem neřekl, že teplota po 7 min mě šokla, motor byl jen vlažný!!! Mám ale dobrý chladič s větrákem. Na drsném povrchu to asi vzroste. Mé první dojmy jsou veskrze pozitívní. Jsem zvědav jak to dopadne na závodech MSP 3.2. v Ostravě.

15

Re: Xray T2 a stříďák

ten prevod jezdim na 12T kotve a stridak je nejak 5,5T ne?

16

Re: Xray T2 a stříďák

Jo, máš pravdu,na koberec dám 14Z, ale doporučení Martina Kořínka je 14-15/84, což je myslím odborník a jezdí to. Taky mě ta teplota překvapila, ale jezdil jsem jen velká kola, zatáčky  klouzaly a občas akcelerace s prokluzem. Koberec a mechy budou něco jiného. Stejně na T2 lze dát maximálně 14/90, nic jiného není. Uvidíme na závodech na koberci.

17

Re: Xray T2 a stříďák

Jo, máš pravdu,na koberec dám 14Z, ale doporučení Martina Kořínka je 14-15/84, což je myslím odborník a jezdí to. Taky mě ta teplota překvapila, ale jezdil jsem jen velká kola, zatáčky  klouzaly a občas akcelerace s prokluzem. Koberec a mechy budou něco jiného. Stejně na T2 lze dát maximálně 14/90, nic jiného není. Uvidíme na závodech na koberci.

no na parketach se vzdy daval lehci prevod nez na koberec teda my to aspon tak delali

18

Re: Xray T2 a stříďák

Tak jsem to knečně vyzkoušel, vzhledem k tomu, že nikdo z blízkých prodejců nemá pastorek 15 a 14, dal jsem pastorek 16 a kolo 87, auto jezdí dobře, motor se nehřeje a drží po dojetí závodu teplotu kolem 47 stupňů, což jsem nečekal. Velkým přínosem byla výměna obyč. kol za mechy, které se u nás na MSP mohou jezdit. Auto bez problému přenese výkon a akcelerace je raketová. Celkem by mě zajímalo jak by se asi choval motor LRP X11 3,5 T, který točí 70 tis a má asi 628W, to asi půjde jet jen na asfaltě, nebo na 5 článek. Máte někdo už zkůšenost s tímto motorem?

19

Re: Xray T2 a stříďák

Podobnou variantu jsem na sebe ušil s Novakem sintered rotor v plášti Velocity 4,5. Je to tak strašně přemotorovaný, že se s tím na koberci s šestičlánkem skoro nedá jet (plynule). :?