Téma: BIG FOOT
Chci se zeptat zda bude možné doplnit MT 1:6 od FG v budoucnu o přední náhon či 2stup.přev.Zpátečka asi nepřipadá v uvahu,ale o nějakém kitu předního náhonu jsem zaslechl,dotaz asi na Patrika díky
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Chci se zeptat zda bude možné doplnit MT 1:6 od FG v budoucnu o přední náhon či 2stup.přev.Zpátečka asi nepřipadá v uvahu,ale o nějakém kitu předního náhonu jsem zaslechl,dotaz asi na Patrika díky
Na internetu se nabízí kit na přestavbu FG MT na 4wd, ale stojí to přes 800 euro. Na následující adrese jsou fotky + e-shop.
http://www.modellbau-friedel.com/artikelhtml/063-6007_4WD-d.htm
Četl jsem ještě zmínky o připravovaném 4wd podvozku od FG, rozvod kardanem. Prototypy mají údajně nečekané problémy se stabilitou při skocích - reakční moment velkého motoru.
Docela zajímavé věci k FG MT jsou ve fóru na RCUNIVERSE:
http://www.rcuniverse.com/forum/forumid_234/tt.htm
Jsou tam mj. i obrázky dvojstupňové převodovky + další věci jako kabelové (mechanické) přední kotoučovky, atd.
Hm to vypadá zajímavě to 4wd ale ta cena,děkuji za tipy a odkazy
Nasel jsem tam odkaz na super video Leopard 4WD.
8O
http://www.kamitiro.de/media/videos/X-ProRevolution_highq.wmv
Ahoj kdo z vás má s tou 8tlumičovou potvorou nějaký tip na obstojné pružení,za tu dobu co ho mám jsem prolil tlumiči nespočet hustot oleje,udělal větší otvory v talířkách pístku a nacpal spousty podložek pod pružiny a stále to není ono,napadlo mě ty 4tlumiče vyhodit a dát hodně řídký olej,nebo vyndám z mardra ty racerový a bude ,ale jelikož jsou ve předu i vzadu stejně dlouhé stejně bych musel dva dokoupit,co vy jaký olej jezdíte v MT
Máte nějakou zkušenost z lepší výfukem a jaký problém by bylo nainstalovat do auta dvoukvalt,koukal jsem na cizí videa a pár lidí to tam má nainstalované v kombinaci z výfukem Jetpro a vypadalo to parádně.
Ahoj kdo z vás má s tou 8tlumičovou potvorou nějaký tip na obstojné pružení,za tu dobu co ho mám jsem prolil tlumiči nespočet hustot oleje,udělal větší otvory v talířkách pístku a nacpal spousty podložek pod pružiny a stále to není ono,napadlo mě ty 4tlumiče vyhodit a dát hodně řídký olej,nebo vyndám z mardra ty racerový a bude ,ale jelikož jsou ve předu i vzadu stejně dlouhé stejně bych musel dva dokoupit,co vy jaký olej jezdíte v MT
Ja bych vyresil tlumice tim ze bych jezdil na min hrbolaty trati . Predpokladam ze bys chtel mekci, sice to odporuje tem podlozkam pod pruzinama ale snad to chapu dobre. Nepremejslel si dat treba mekci pruziny? Ja nevim co mam v tlumicich za olej ale je to dost uskakany. Jinak k tomu vejfuku - me by se libil ladenej ale kde vzit nakej planek aby to fungovalo, vyrobit by nebyl problem. K tomu dvoukvaltu - tobe se zda ze to jezdi pomalu? Ja abych se priznal sem maximalku este ani nezkousel, na to nemam odvahu 8)
Už jsem výfuk objednal Jetpro MT5 http://www.oneillbrothers.com/rccar/itemdescription/jetpromt5.htm tak až dorazí a namontuji tak sem napíši zkušenosti,ten dvoukvalt mě jen zajímal co do pracnosti montáže,ale pár lidí to venku má.
Už jsem výfuk objednal Jetpro MT5 http://www.oneillbrothers.com/rccar/itemdescription/jetpromt5.htm tak až dorazí a namontuji tak sem napíši zkušenosti,ten dvoukvalt mě jen zajímal co do pracnosti montáže,ale pár lidí to venku má.
Vypada pekne a maji dobre vyresenej vyvod, u toho origo mi vadi ze to fouka primo na tlumic. Sem zvedavej jak se to projevi na chodu motoru. Kdyztak si prijed k nam zajezdit, mas to relativni kousek
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.