Mno, asi budu vypadat jako brbla, ale zkus se podívat na to video z mého předchozího příspěvku. Podotýkám, že jde o kus vytažený z krabice, bez jakýchkoliv úprav a jak jsem teď koukal znovu na tu MiniZillu, tak se mi opět potvrdil můj názor na ni. Prostě mi příjde línější a moc udrncaná. Já jezdím s podvozkem na maximální světlou výšku, ale přes budku jde až při opravdu vysoké rychlosti (ta je vyšší, než u Zilly), když na pevném povrchu prudce zatočím. Pokud se ti líbí ten podvozek, tak si tu Zillu pořiď, ale pokud ti jde o výkon a jízdní vlastnosti, pak myslím, že by na Mini LST prostě nestačila. Nejlépe by nám o tom mohl popovídat asi Salvatore, který obě testoval. Co ty na to, Sale?
Jinak osobně bych rád viděl toho dobráka, který by MiniZillu nazval truggy. Vždyť je to naprostý nesmysl, s takovouhle konstrukcí. Je to jako by někdo řekl, že je třeba Š Roomster krásný sporťák. Prostě kravina.
pokud jde o konektory, tak to je bolest drtivé většiny RTR sad a je to opravdu nutnost. Jeden konektor ale vyjde na cca 30,- korun, takže je to lepší, než řešit spečený Tamiya konektor, popř. vyzkratovanou baterku. Olejové tlumiče a slušná baterka je u MLST taky už v základu (i když ten Intellect 1400 je samozřejmě lepší), takže se tím podle mě lehce smázne i ten cenový rozdíl.
Ale nakonec, bude to tvoje auto, takže se rozhodni sám, do čeho chceš investovat. Určitě si ale projdi Salvatoreho článek v archívu (Dva kohoutci na smetišti) a ostatní recenze, na které můžeš narazit na netu, popř. si projdi videa na one18th.com (v galerii, je tam jak MiniZilla, tak MLST) nebo třeba na youtube.com. Myslím, že ten rozdíl je dost znatelný.
Losi Mini-LST, HPI Wheely King (tube crawler), En Route Berg 2.2 (šel do světa), Losi Desert truck, Traxxas Revo (VXL), Axial SCX10 Trail Honcho, Losi Mini Desert Buggy, White Wolf (drift), Vaterra Twin Hammers, Vaterra Ascender (Blazer K5), Orlandoo Hunter Jeep a Pajero