1

Téma: Klasické sportovní vozy

Na webu pana Kořínka www. rcxauta.cz je popsána nová kategorie. Klasické sportovní vozy. Musím říct, že do něčeho takového bych rád šel. Je to takový sympatický. Doteď jsem si říkal, že jezdit první, druhou ligu, tak na to nemám znalosti, peníze a já nevím co ještě všechno. A ta brutální profesionalizace taky nic pro mě. Fakt dobrej nápad. Zajímalo by mě jaký druh motoru je pro toto závodění optimální. Mig málo...střídák moc.... Opravdu začínám, takže se ptám takhle.Nebo jestli má někdo věšteckou kouli.... wink

2

Re: Klasické sportovní vozy

vypada to zajimave ale asi to bude neco jako STOCK protoze precejen kazdy chce aby tyhlensty karoserie vydrzely co nejdyl,a nebo dat OPEN ale nejpomalejsi pastorek treba kdyz budu myt Shelby GT-500 tak se k tomu autu hodi akcelerace spis nez vykon ne???

3

Re: Klasické sportovní vozy

Motory na tuto kategorii budou volné, je to jen na tobě jaký motor zvolíš.Jelikož říkáš že jsi začátečník tak stříďák určitě nedoporučuji. Je dost rychlí nato aby jsi se udržel na dráze a věř že někdy to je dost tvrdá práce. Vím to z vlastní skušenosti.

4

Re: Klasické sportovní vozy

Motory na tuto kategorii budou volné, je to jen na tobě jaký motor zvolíš.Jelikož říkáš že jsi začátečník tak stříďák určitě nedoporučuji. Je dost rychlí nato aby jsi se udržel na dráze a věř že někdy to je dost tvrdá práce. Vím to z vlastní skušenosti.

je velky rozdil kdyz ma STOCK a nejrychlejsi pastorek a OPEN s nejpomalejsim pastorkem????,myslim u X-ray T2R

5

Re: Klasické sportovní vozy

Motory na tuto kategorii budou volné, je to jen na tobě jaký motor zvolíš.Jelikož říkáš že jsi začátečník tak stříďák určitě nedoporučuji. Je dost rychlí nato aby jsi se udržel na dráze a věř že někdy to je dost tvrdá práce. Vím to z vlastní skušenosti.

je velky rozdil kdyz ma STOCK a nejrychlejsi pastorek a OPEN s nejpomalejsim pastorkem????,myslim u X-ray T2R


To je kur** velky rozdil, Stockovy motor nema zadny vykon takze mas velky pastorek abys mel nejakou rychlost a open motor zase ma velky vykon takze maly pastorek aby se mohl motor vytocit a tim dosahnes vyssi akcelerace a taky topspeedu nez u stocku