Téma: SAVAGE,primární převod
Na primárním plastovém kolečku,které je přitaženo přes pružinu
mám cca 2 až 3 milimetry vuli dopředu-dozadu je to normální? 8O
Teprve poznávám savíka tak nevím naco si dát pozor.
Díky za informace :oops:
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Na primárním plastovém kolečku,které je přitaženo přes pružinu
mám cca 2 až 3 milimetry vuli dopředu-dozadu je to normální? 8O
Teprve poznávám savíka tak nevím naco si dát pozor.
Díky za informace :oops:
Tam by žádná vůle být neměla. Maximálně tak 0,5 mm. Je potřeba zjistit je li vůle na hřídeli, pak je problém v převodovce, nebo jetli se pohybuje jen hlavní ozubené kolo.
Vypadá to že se hýbe celá hřídel přesně o 1.5mm.Nevím jestli mám rozebrat převodovku.Ještě jsem to nedělal.
To zase není tak hrozné, ale určitě bych se do převodovky podíval. Na druhém konci hřídele je jen ložisko. Jestli není vysypané. Máš manuál?
Na stránce
http://www.hpiracing.com/instructions/instruct-savrev.htm
najdeš manuál jak převodovku vytáhnout, rozložit, složit a dát zpět
Manual mám.....
Ještě se zeptám-po sundání kol jsem zjistil že jsou gumy plné vody.Koukal jsem.že jsou dirky jen v ráfcích a voda nemuže ven.
Ještě se mi zdá že když točím za šroby kol tak to jde dost těžko.Možná se mi to zdá,protože na buggy 1/8 to šlo zlehka.
Když máš sundané kola a točíš šrouby jde to tíž. Svoje dělá i odpor kardanek při svěšených ramenech. Jde li to těžko i s koly tak by se chtělo podívat na diferáky. Z výroby jsou mazané jen vazelínou. Měl jsem nedávno ten samý problém Ale na radu kluků jsem je naplnil silikonovým olejejm a je klid.
To máš nové, nebo z druhé ruky.
Nemáš li odlepené gumy po obvodě, tak stím nic neuděláš. Ta voda vyschne i přes ty malé dírky.
Prosím Tě ještě mi napiš jak si sešteluju plyn když dám na trimru do nulové polohy tak jak dostanu plyn i do nulové polohy na autě(aby bylo šoupě na doraz .. co nejvíc ubráno).
Mám ho z druhé ruky je 2 měsíce staré se vším všude včetně zpátečky, duální brzdy, vepředu mám modré pružiny a vzadu fialové pružiny na tlumičích, velký vzduchový filt, servo na plyn HS-475HB a na zatáčení mám HS645MG a zpátečka HS605BB. Akupack mám 5x článek 1100AmH.
Ten předchozí majitel měnil olej do diferáků a když jsem teď na auto přitlačil k zemi bez kol tak to točení jde z lehka. Tak to by snad mělo být o.k. No a vysílačku mám od HiTec Fm tříkanál.
Jak to vidíš, je to dostatečně upravený, nebo mám ještě něco předělat. Je jako nové tak bych si ho nerad něčím hned oddělal.
Taky mi bylo doporučeno,že když je auto hodně špinavé, tak se má umýt vodou, vysušit vzduchem a pak všechno nastříkat teflonovým sprejem ...tak nevím ...mám obavy z té vody
Podívej se na http://savage25.kvalitne.cz/
Myslím že stránky vytvářel Salvatore a Endrju. Nastavení karburátoru tam je popsáno podrobně. Jako základ nastavení - páka plynu a brzdy má být v O st. To znamená svírá se servem pravý úhel. Zbytek se šteluje koncovkou táhla na šoupátku karburátoru a otevření šoupátka šroubkem na karburátoru. To už je ale posáno na výše uvedených stránkách. Ten tuning je dostačující. nemá cenu do toho zbytečně cpát peníze. Časem sám poznáš. A vody se neboj. Já ho taky sprchuji, otřu a nechám uschnout. Do prostoru baterek a přijímače se mi zatím voda nedostala. A konzervovat maximálně jen okolí kardanek. Za zmínku stojí konzervovování motoru po ukončení ježdění. Palivo obsahuje dost Nitra a to podporuje korozi. Tzn. vyšroubovat svíčku, do karburátoru nalít nějaký olej po dojetí např.After Run Oil od Daytony, protočit motorem a olej by se měl dostat až nad píst. Přesný popis bys měl najít i tady někde na serveru.
A vody se neboj. Já ho taky sprchuji, otřu a nechám uschnout
a co serva do tech voda nenatece? :?
U Subaru jstačilo projel kolem louže a v servech a přijímači byla voda.
U Savika ani po osprchování voda do serv nenatekla. To jsem je i rozebral abych se přesvědčil.
Tak to je super,protože jsem zrovna dvakrát jezdil ve vodě a Savíka potom sprchoval.....
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.