1

Téma: RC EXPEC TTU-01

Ahoj, jsem začátečník bez zkušeností a mám takový problém. Koupil jsem na inzerát jetou TT-01 v tuningu. Je u toho původní RC ze sady, kde je příjmač a regulátor v jednom. Problém je s dosahem. Po odjetí cca 15-20 m od vysílače spolehlivost RC končí a auto jezdí jak chce. U přijímače je napojená (napájená) zřejmě utržená anténa (cca 20 cm za RX), ale nevím jestli je třeba správná délka kablu antény. Zkoušel jsem prohodit vysílač s kolegou - chovalo se to stejně. Nesetkal se někdo v začátcích s něčím takovým? Co by se s tím dalo dělat ? má smysl takovou věc spravovat? nebo raději koupit nějaký přijímač a regulátor? Předem díky. Zdraví Leoš

2

Re: RC EXPEC TTU-01

jak je na tom accupack? dela to i kdyz je motor v klidu?

3

acu - nevím - tam to asi nebude. zkoušel jsem to s více kousky - 1500 a 1900 NiCD a 3000 MiH a chovalo se to stejně.

když to auto bylo blízko (cca do těch 15-17 m) tak se nic nedělo ani v klidu ani v jízdě. se zasunutou anténou vysílače je spolehlivý dosah cca 2 m, když je to někde na hranici - přestane být pohyb serva plynulý, a po otočení volantem "škubne" i regulátor.

4

se zasunutou anténou vysílače je spolehlivý dosah cca 2 m,

To je dost malo, soustredil bych se na vymenu cele anteny u prijimace, na dukladne vycisteni prijimace i regulatoru. V pripade pochybnosti predat tuto soustavu do odborneho servisu.

5

napadlo mě, že uprostřed naletovaná anténa asi nebude to pravé, jen nevím jaká by měla být její délka - přesná nebo minimální ? profil kablíku by asi měl být stejný jako originál, nebo záleží na tom ?

6

Prurez by mel byt zachova (na izolaci asi az tak nezalezi) a co se tyce delky tak bud sehnat nekoho kdo to ma v originalu nebo udelat delsi nez je ted a zkouset a zkracovat a zase zkouset a tak dokola az to bude OK. Na druhou stranu i kdyz je ted ta antena spajena ten dosah je maly radeji bych si nechal vysilac a prijimac prekontrolovat v servisu.

7