Já si myslím, že Team Losi ani neměl v plánu, že by ty serva chtěl někdo měnit za jiné a taky je možné, že si Hitec zřídil nový "standard" pro velikost tisícihranu, protože jsem jinak na podobně malý průměr u žádných jiných ser nenarazil. Jinak pokud by se někdo dostal do podobných potíží, dávám sem jednu variantu jejich odstranění. Zkopíroval jsem to z vlákna o Mini LST (1:18 a více offroad), ať to tam nemusí případný zájemce hledat. Pak vím ještě o jednom způsobu, ale ten je o dost náročnější a taky víc riskantní.
Tak jsem možná problém vyřešil. Zkusil jsem totiž do saveru kápnout trochu pečetního vosku a hned to narazil na servo. To servo je ale nutlé mít vystředěné, aby potom nebyl problém se spárováním těch dvou a taky je nutné nezapomenout na ucpání závitu v hřídeli třeba sirkou, která zároveň slouží jako osa pro vystředění saveru na díru. Vosk jsem nechal úplně vychladnout a pak jsem saver stáhnul. Optimální je, když se vám povede vytáhnout ten vosk ze saveru, aby zůstal jen na hřídeli a vy pak mohli odstrani vosk z čela hřídele. Pak vám zůstane jenom jakási vložka tisícihranu jen na obvodu a saver tak můžete narazit až nadoraz. Ten vosk je spíše tvrdý a křehčí, ale je tam tak málo místa, že by se to nemuselo vydrolit. Navíc je to celkem jednoduché (až na to rychlé nasazování saveru, dokud je vosk horký) a když se vám to nepovede napoprvé, není problém tisícivran očistit třeba jehlou a zkusit to znovu. Chvilku mi trvalo, než jsem s tím byl spokojen, ale myslím, že by to mohlo fungovat lépe, než podobná úprava za použití tavného lepidla, které je ale porád pružné, nebo původní zamýšlená varianta omotání tisícihranu alobalem (zoubky tisícihranu by se mohly snadno omačkat).
Losi Mini-LST, HPI Wheely King (tube crawler), En Route Berg 2.2 (šel do světa), Losi Desert truck, Traxxas Revo (VXL), Axial SCX10 Trail Honcho, Losi Mini Desert Buggy, White Wolf (drift), Vaterra Twin Hammers, Vaterra Ascender (Blazer K5), Orlandoo Hunter Jeep a Pajero