26

Re: KYOSHO Mini Inferno

Tak při dnešním blbnutí odešla hruška zadního dif.+velké kolo dif.Vyřeší to výměna za kuličkový dif.ale problém bude u nás sehnat tu hrušku IH07(32),kdyby jste měli nějaký tip  k tomuto dílu rád je uvítam děkuji

27

Re: KYOSHO Mini Inferno

No pokud budete objednávat kuličkový diferenciál,tak k němu dodávají také tu hrušku,mám kuličkové dif.už osazené všude.

28

Re: KYOSHO Mini Inferno

No to by bylo fajn ale nevím zda tam ta hruška opravdu je.Zda si rozumíme.Jde o díl číslo IH07(v kruhu 32)na straně 34 v katalogu

29

Re: KYOSHO Mini Inferno

No to by bylo fajn ale nevím zda tam ta hruška opravdu je.Zda si rozumíme.Jde o díl číslo IH07(v kruhu 32)na straně 34 v katalogu

Ještě sem hodím foto http://www.modelbazar.cz/inzerce-foto/71502/1/

30

Re: KYOSHO Mini Inferno

Je to toto a hruška tam na 100%je taká-přišlo mi to tak.
http://www.3racing.com.hk/x_descriptions.jsp?x_products_key=740

31

Re: KYOSHO Mini Inferno

Jojo je to tak,už je namontováno a jdu to testnout

32

Re: KYOSHO Mini Inferno

Tak jak to jezdi s tim kul. diferakem? Odesla mi take zadni hruska a nevim, jestli koupit zase ten original, nebo do toho dat tunning.

33

Re: KYOSHO Mini Inferno

Tak jak to jezdi s tim kul. diferakem? Odesla mi take zadni hruska a nevim, jestli koupit zase ten original, nebo do toho dat tunning.

34

Re: KYOSHO Mini Inferno

Nevím, jak to má Kzosho, ale tuning kuličkové diferáky jsem zatím viděl jen samotné, bez hrušky. sad

Losi Mini-LST, HPI Wheely King (tube crawler), En Route Berg 2.2 (šel do světa), Losi Desert truck, Traxxas Revo (VXL), Axial SCX10 Trail Honcho, Losi Mini Desert Buggy, White Wolf (drift), Vaterra Twin Hammers, Vaterra Ascender (Blazer K5), Orlandoo Hunter Jeep a Pajero

35

Re: KYOSHO Mini Inferno

Jojo je to i z hruškou ten kul.dif.Měl jsem na infernu všechny 3 dif.kul.a se střídakem to drželo,musel jsem je ale dotáhnout a tím ztratil model dost setrvačnosti jinak dobrý

36

Re: KYOSHO Mini Inferno

Co se týče kuličkových diferenciálů od fy..3 racing,tak po třech vyjetých baterkách,základním motoru a převodu,jsem na náhonech -jsou z hliniku,jen přetažené plastovým převlekem,vytlačil zářezy tak 1mm hluboké,otočil jsem kardany do nových o 90st.a stalo se totéž.Tak mám po ježdění,dokud neseženu šikovného soustružníka,co by náhony na kardanky vytočil z nějáké pevnější oceli.Pokud jste se již s tímto setkali,tak budu moc rád za radu kde nechat tyto součástky udělat.S pozdravem Miloš.

37

Re: KYOSHO Mini Inferno

Zdar všichni. Taky už nějaký pátek mám mini-inferno. Zkouším ho vylepšovat,ale jde to pomalu-nejsou penízky sad . Za ten tunning bych měl skoro ještě jedno. Tedka jsem objednal accupacky 9.6V, mám x-speed motorek,hliníkový náboje+parohy a olej.tlumiče. Každý píše že když se tam dá accupack,model výrazně ožije-mini inferno to myslím potřebuje tongue . Tak jsem zvědav. Malá prosbička-nejsem tak zběhlej a začínám, můžete mi poradit jak ty accupacky zformovat aby vydržely?Koupil jsem si i nabíječku-Shark10. Taky jsem se chtěl zeptat,zda někdo nevíte kde bych sehnal čirou karoserii a za kolik.. Nechci to hnát do extrému,tak tohle budou snad poslední úpravy a pak bych se možná poohlédl po TT-01 ta je za celkem slušnou cenu. Díky a ať vám to jezdí lol

E-firestorm, Kyosho Inferno GT2 VE

38

Re: KYOSHO Mini Inferno

No Shark10 je na formování v pohodě. Nastav nabíjecí proud cca 1/10C a vybíjecí tak nějak taky. Tam na tom až tak úplně nesejde. Tohle udělej třikrát (minimálně dvakrát když budeš spěchat, ale lepší nespěchat) a pak je vybij (skončíš s nabitýma) a nabij je 1C - tedy proudem stejným jako je kapacita aku.
Ideální je když to třeba nevyjezdíš, nebo prostě jednou za čas to formování opakuj. Prospěje jim to. Ale obecně před ježděním je nabíjej 1, nebo 2C. Kastli máš v SZ

39

Re: KYOSHO Mini Inferno

pokud to formovani ma k necemu byt, provadi se tolikrat dokud roste ODEVZDANA kapacita

40

Re: KYOSHO Mini Inferno

Díkes
Se pro ni rovnou někdy zastavím. Ještě takovej hloupej dotaz, až budu s těma accupackama"zformovanejma"jezdit. Mám je teda dojezdit až do úplnýh o vybití?A pak je začít rovnou nabíjet? A nebo je úplně nevyjezdit a pak je dovybít v nabíječce a začít nabíjet? Jsou to NIMH. Díky

E-firestorm, Kyosho Inferno GT2 VE

41

Re: KYOSHO Mini Inferno

Ahoj,

Vybiram auto a zajialo by mne jak je to s kvalitou u Mini Inferna. Snese i ježdění venku po hlíně a nějaké skoky třeba na dráze ? Jaká je životnost převodů atd s originálním vybavením?

Jaký je pls rozdíl mezi typy
MP777 a ST Tiger flair ? Nemyslím kastli

Předem dík za rady

42

Re: KYOSHO Mini Inferno

Snese neskutečné věci! Samozřejmě s ním jde jezdit venku a skoky nejsou problém. Jen pro informaci - se stříďákem jsem s ním jel odhadem sedmdesát!

Rozdíl je:
1) ST má větší kola
2) jiná ramena
3) v základu olejové tlumiče (normální buggy je měla omezenou dobu, jinak se musí doplnit)

43

Re: KYOSHO Mini Inferno

Tj do terénu je lepší ta ST? Já našel u jedné firmy typ MP v akci i s olejovými tlumiči. Kolik asi stojí olejové tlumiče samostatně ?

Děkuju

44

Re: KYOSHO Mini Inferno

Omlouvám se za další post nenašel jsem edit, ale kolik asi jezdí to auto koupené v základním setu?

45

Re: KYOSHO Mini Inferno

VIGO: Jede to tak do třiceti. Do terénu je lepší asi ST...

46

Re: KYOSHO Mini Inferno

Díky za rady. Vezmu tedy radši ST (mp je sice hezčí  big_smile ) protože plánuji provoz hlavně venku. Navíc jsem koukal a dovybavení MP olejovými tlumiči vyjde na 1000kč a ST o je dražší jen asi o 750 kč

47

Re: KYOSHO Mini Inferno

Dobrý den,

Opět jsem to já  wink  Tak jsme s kámošem koupili Mini inferno ST. Teréní vlastnosti jsou na takového prcka super a příjemně mne překvapily kovové klouby na nápravách a poloosy. Už jsem pokřtil nárazník cca 1mm hlubokou rýhou. Mám ovšem jak jinak spoustu dalších otázek.

1) Originál motor je ekvivalent S400 6V nebo 7.2V ? Přemýšlel jsem nad zabudováním 6V ten by měl upalovat líp. Je ovšem otázka co nato regulátor..

2) Po nárazu kolem do obrubníku se vytočila kola na plný rejd a auto přestalo zatáčet. Po vrácení do 0 a vyp/zap modelu je vše zase ok a zuby v servu nepřeskakují. To je nějaká ochrana pro servo ?

3) Je možno mi sem postnout nebo poslat do sz odkazy na weby s tuningem (klidně i EN)

4) Kde je v Praze a okolí nějaká dráha na vyblbnůtí a nějaké ty skoky ?

48

Re: KYOSHO Mini Inferno

Tak jsem si odpověděl sám. Do základního modelu ST jsem namontoval motor Graupner SPEED 400 6V a při použití normálních 6x AA baterií auto výrazně zrychlilo odhadem asi o polovinu. Mám spalovací desetinu od Tamyi a tohle lítá snad stejně rychle. Zrychlení je stejné jako s origo motorem, ale  nový motor jde do mnohem větších otáček. Ve finále už úplně piští. Po cca deseti minutách ježdění bez kastle je chladič regulátoru studený a motor sotva vlažný. Uvidíme jak to bude šlapat dál ale teď jsem opravdu nadšený.

Spojku jsem stáhnul na 4,5mm a zatím neklouže. Jediná chbka je že mi od výroby hází přední kardan. Auto ale jezdí tak to moc neřeším.   big_smile

49

Re: KYOSHO Mini Inferno

Mám pár nových poznatků a protože tu není edit budu pokračovat novým příspěvkem... Pomalu si můžu založit vlastní forum protože tu diskutuji stejně sám  wink  ale někomu to třeba pomůže.

1) S 6V motorem SPEED 400 to jede líp, ale po srovnání s kamarádovým autem to není o polovinu jak jsem psal. Největší rozdíl je v počátečním zrychlení a potom v maximálce (tam už ne tolik). Bohužel jsem měl předtím špatné baterky a tím došlo k tomu omylu. Doba jízdy je stejná takže SPEED beru jako slušný upgrade.

2) Po cca hodině ježdění se mi začalo sekat řízení. Auto jsem nechtěl reklamovat a tak jsem rozebral servo. Neodešly převody, ale motorek. Nikde jsem nenašel návod na úpravu standartního serva do Mini I ale s kamarádem jsme to vymysleli. Válelo se mi doma jiné mikroservo stejného rozměru a po drobných úpravách už je v autě. Zatím to drží a navíc má auto větší rejd a rychleji zatáčí. Pokud by to někoho zajímalo jak na tu úpravu napište a já to sem hodím. Vzhledem k tomu, že prozatím diskutuji sám se sebou se mi to nechce zbytečně rozepisovat.

50

Re: KYOSHO Mini Inferno

Že tu píšeš sám, z toho si nic nedělej. Přece jen I ST tady asi není tak rozšířené, pokud dotyční nejezdí závody, ale to už pak není o úpravách typu Speed 400. Já jsem o ST taky kdysi uvažoval, ale pak mi jeden týpek, od kterého jsem pak koupil Mini LST řekl, že ST je v základu dost líné a tak je nutné ho pro závodění dost natunit. Pokud by se dalo s Mini LST závodit, jako že nedá, protože je moc velký a taky těžký, raději by lítal s ním. Takhle musel do svého nového Inferna narvat dalších 15 klacků za tuning (z originálu zůstalo minimum), aby byl konkurence schopný. Tohle mě docela odradilo vůbec o tom uvažovat a i v konkurenci s ostatními (hlavně Xray), je Inferno ST v menšině.
Pokud jde o to servo, je to celkem běžné u RTR sad, protože do těch výrobci dávají většinou dost podřadné zboží. I mně v MLST zheblo jedno servo, tak jsem vyměnil obě a ten rozdíl je extrémní. Jinak nevím, jak velký rozdíl je mezi Infernem a I ST, ale jestli tam nejsou kuličkové ložiska, ale jen kluzné, jako u Inferna (buggy), tak je včas vyměň za kuličkové s prachovkama. Časem by se ti totiž mohly ojet nejen ty kluzné mrchy, ale i pouzdra, ve kterých jsou uložené a tím bys měl pekelné vůle v uložení. Při výměně bys tak musel investovat do mnohem více věcí. Na kuličkových to potom taky mnohem lépe a déle jede.  wink

Losi Mini-LST, HPI Wheely King (tube crawler), En Route Berg 2.2 (šel do světa), Losi Desert truck, Traxxas Revo (VXL), Axial SCX10 Trail Honcho, Losi Mini Desert Buggy, White Wolf (drift), Vaterra Twin Hammers, Vaterra Ascender (Blazer K5), Orlandoo Hunter Jeep a Pajero