Téma: elektronika
Mám problém že v novym podvozku je starej prijimac a regulator, zacalo se mi stavat ze cuka s plynem a nekdy se mu i plnej zasekne :cry: , myslíte že by moh bejt problem v reglu? Regl je V4R a prijimac B4 Dík
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Mám problém že v novym podvozku je starej prijimac a regulator, zacalo se mi stavat ze cuka s plynem a nekdy se mu i plnej zasekne :cry: , myslíte že by moh bejt problem v reglu? Regl je V4R a prijimac B4 Dík
baterie okay? rizeni je okay?
pro vyzkouseni bych cvicne zkusil s autem na stojanu prehodit plyn s rizenim. pokud bude cukat i potom bude nespis problem v regulatoru.
Mám problém že v novym podvozku je starej prijimac a regulator, zacalo se mi stavat ze cuka s plynem a nekdy se mu i plnej zasekne :cry: , myslíte že by moh bejt problem v reglu? Regl je V4R a prijimac B4 Dík
Synchronizaci regulatoru s prijimacem jsi udelal?
V4R je snad "automat", ne? Plnej dopredu, plna brzda a regulator se sam nauci. Bacha na to, ze couva cca 6 sekund a pak se zastavi. Pisu, ale po pameti. GM jsem mel jenom chvili.
GM řady V se musí taky nastavit s vysílačem. Tzn. všechny výchylky na vysílači na 0, zapnout regl, zmáčknout Setup na reglu, počkat až 3x zabliká, zmáčkout na vysílači plnej plyn, chvilku držet, dát do neutrálu, chvilku držet, dát plnou zpátečku, chvilku držet a pustit zpět do neutrálu. Na regl už vůbec nešahat, on zase 3x zabliká a zůstane svítít. A je to nastavený. Dioda svítí v neutrálu, plnym plynu a plný zpátečce, jinak zhasíná.
pletes se PeBe! mam doma V4R i V8R a oba jsou automaty! na gelmu neni zadne tlacitko! proste zapnes regl. das plny plyn a plnou brzdu a je nastaven! po odpojeni baterii se musi regulator znova takto nastavit!
PeBe popisuje nastaveni GM V12, tam je tlacitko k programovani, ostatni maji automat.
To uz jsem 206wrc psal
o GM V12 v poslednich prispevcich neni ani sminka! A pebe nepise o jhakem reglecu mluvi!
posledni ktery jsem v tematu zaregistroval byl V4
PeBe popisuje nastaveni GM V12, tam je tlacitko k programovani, ostatni maji automat.
Neni to az tak pravda GM V8 ma tez tlacitko setup. Nejsou vsechno nahodou automaty co maji jeste to "Rko"?
to je mozne1 nebot mam V4R i V8R ...
GM řady V se musí taky nastavit s vysílačem. Tzn. všechny výchylky na vysílači na 0, zapnout regl, zmáčknout Setup na reglu, počkat až 3x zabliká, zmáčkout na vysílači plnej plyn, chvilku držet, dát do neutrálu, chvilku držet, dát plnou zpátečku, chvilku držet a pustit zpět do neutrálu. Na regl už vůbec nešahat, on zase 3x zabliká a zůstane svítít. A je to nastavený. Dioda svítí v neutrálu, plnym plynu a plný zpátečce, jinak zhasíná.
To nepomohlo... Jenomže von do dneska fungoval, a posledni dobou zacina takhle kravit...
A ta zkouska s prehozenim na prijimaci dopadla jak?
A ta zkouska s prehozenim na prijimaci dopadla jak?
nepomohlo...
A ta zkouska s prehozenim na prijimaci dopadla jak?
nepomohlo...
V tom pripade doporucuju se obratit primo na Patrika (Hobbyteam)
A ta zkouska s prehozenim na prijimaci dopadla jak?
nepomohlo...
V tom pripade doporucuju se obratit primo na Patrika (Hobbyteam)
Já si spíš myslim že je v háji s tim že sem vomylem za jeho život přejel par louží.... :oops:
tak ted se mi stalo zeauto uz celkem jezdilo v poho ale najednou se mi zaseklo zataceni i plyn, to dvakrat.... To muze bejt i v prijimaci, ne?
problem muze byt v regulatoru! pokud by servo pri zatoceni aplnem plynu melo proudovou spicku, tak to nemusel regulator dobre vyhodnotit a mohlo dojit k restartu ktery trva podle typu prijimace a regulatoru az 2 sec.
problem muze byt v regulatoru! pokud by servo pri zatoceni aplnem plynu melo proudovou spicku, tak to nemusel regulator dobre vyhodnotit a mohlo dojit k restartu ktery trva podle typu prijimace a regulatoru az 2 sec.
ted se mi roztavil ten plast ve kterym sou konektory mezi baterkou a motorem.... To nijak nenapovida co by to mohlo bejt? Dík
predpokladam ze tam mas tamyjacky konektory... zbav se jich
problem muze byt v regulatoru! pokud by servo pri zatoceni aplnem plynu melo proudovou spicku, tak to nemusel regulator dobre vyhodnotit a mohlo dojit k restartu ktery trva podle typu prijimace a regulatoru az 2 sec.
ted se mi roztavil ten plast ve kterym sou konektory mezi baterkou a motorem.... To nijak nenapovida co by to mohlo bejt? Dík
Tak to neco napovida. Prechodovy odpor na konektoru. Pri velkych proudech vznika ubytek napeti. predpokladam ze zadny fail safe tam neni, ze? Vymenit konektor za neco zlaceneho. Delaji se i v provedeni Tamiya.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.