Re: Xray M18T
jo, treba v Trebici
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
jo, treba v Trebici
Tak jsem rozflaknul kastli.Panove nezkouseli ??jste na M18T napasovat kastli z Losi Mini T prodavaji se nabarvene za slusne penize.Nemam moznos to ani primerit nikdo v mem okoli Mini T nema
Tak jsem rozflaknul kastli.Panove nezkouseli ??jste na M18T napasovat kastli z Losi Mini T prodavaji se nabarvene za slusne penize.Nemam moznos to ani primerit nikdo v mem okoli Mini T nema
Napiš odkud seš a třeba se někdo najde.
Myslim ze kastle z MiniT pasuje
Zdravím všechny fandy RC.
Jsem úplnej začátečník,tzn. že ještě nemám žádný model, ale reálně uvažuji o koupi YRAY M18T.
Chtěl bych jen vědět, co dostanu v krabici, když si koupím stavebnici XRAY M18T za 3500, nebo (se sadou POWER PACK XRAY 5900,-) třeba v elva-elektro.cz.
No a když tuto stavebnici budu mít, tak co je potřeba dokoupit, abych s tím vozítkem mohl jezdit.
Moc díky
J
Zdravím všechny fandy RC.
Jsem úplnej začátečník,tzn. že ještě nemám žádný model, ale reálně uvažuji o koupi YRAY M18T.
Chtěl bych jen vědět, co dostanu v krabici, když si koupím stavebnici XRAY M18T za 3500, nebo (se sadou POWER PACK XRAY 5900,-) třeba v elva-elektro.cz.
No a když tuto stavebnici budu mít, tak co je potřeba dokoupit, abych s tím vozítkem mohl jezdit.Moc díky
J
k tomu power packu musis mit vyisilac a prijmac +nabijecku .
Ano jak pise B-DOG. K Power Packu musis mit radio s prijimacem a nabijec (a samozrejme baterky do radia) k te variante za 3500,- jeste regulator, motor a pohonne aku...
OK
díky za ujasnění ))
Ted jeste musim zjistit kde se v Praze jezdi abych se sel napred podivat jak to šlape )) a pak budu snad investovat
Zdravým nevíte někdo tady,kde koupit kovové pastorky s 2mm dírou a 18T modulem?Mám v tomto modelu střídák a ty plastové pastorky nemají moc dlouhou životnost děkuji