1

Téma: Vysílačka - obecné vysvětlení.

Zdravím,
nedávno mě chytly RC auta, avšak jsem stále začátečník. Aktuálně vlastním 2 modely a uvažuji o třetím, a tak jsem se dopracoval k myšlence, koupit lepší RC soupravu.

Chtěl bych se tedy zeptat, jestli správně chápu fuknci RC souprav. Koukal jsem se na FlySky, rád bych soupravu do 2000, více bych ze startu nerad dával. Požadavek je jasný, abych mohl z jedné ovládat všechny modely. Je k tomu potřeba mít pak přímo příjímače od soupravy, nebo to nějak přeprogramuju i na svuj starý přijímač? Hádal bych, že bude třeba nějaká tabulka, které příjimače podporu? nebo se pletu? A na kolik takový příjímač vyjde?

Dále co by měla nějaká slušnější souprava umět? Časem bych si rád zkusil zazávodit v buggy 1:8, takže soupravu už bych rád mířil tímhle směrem. Lze tam pak třeba nastavit omezení výkonu, kontroly teplot, a já nevím co všechno je potřeba?

Případně mám ješte shorta, kde jsem se vyhrál s osvětlením, lze tam třeba nastavit vypínání a zapínání světel přes vysílačku?

A neposlední řadě, mohl bych poprosit případně o nějaký typ?

Díky, Fosa.

2

Re: Vysílačka - obecné vysvětlení.

Zdravím , řešil jsem to nedávno a nakonec jsem si pořídil FlySky FS-GT3C , rozhodoval jsem se mezi GT-3B , GT3C a GT3.2 od Conrada , všechno je to stejné jen ten Conrad má líp asi to uspořádání menu.Nakonec jsem si koupil GT3C už s ohledem na akumlátor v ceně.Zpočátku se mi zdálo že moc nevydrží ale ustálilo se to , jen se chystám předělat vypínač na normální dvoupolohový mechanický.Ovládání a seřizování funkcí nic moc , tedy za mě.

3

Zdravím, měl bych otázku. Jakou rc soupravu by jste mi doporučil. Jsem v tom nový tak nemám vůbec ponětí. Mám spalovak 1:8

4

Zdravím, měl bych otázku. Jakou rc soupravu by jste mi doporučil. Jsem v tom nový tak nemám vůbec ponětí. Mám spalovak 1:8

5

Zdravím, jedině Spektrum