Já jsem vlastníkem verze BX 2.
A musím souhlasit s tfoltynek trápí mě ty samé problémy, také se mi povedlo utrhnout závity v páce řízení a zatím jsem to řešil gelovým vteřiňákem a zatím drží. Ale už jsem přemýšlel o alu jak domeček tak i páku řízení.
Další problém jak píše tfoltynek je prokluzná spojka a její uchycení zatím jsem to neřešil ale už jsem ožužlal tři ozubená kolečka bohužel ocelové nebo z nějaké slitiny jsem nikde nesehnal a tak jsem si nakoupil několik kusu do zásoby.
Ale řekl bych že za to může nepovedený kryt převodů do kterého když se dostane kamínek je po pr... jelikož ven už se nedostane tak snadno jako dovnitř a zvesela ožužlává ozubená kolečka.
A jako perličku bych udal spoj mezi držákem diferenciálu a hlavní částí šasi. Jelikož sou zde použity samo řezné šrouby není to moc pevné a tak sem to řešil se šrouby s matkou a asi to nebylo šťastné řešení. Jelikož sem debil a cca v 80km/h (podle GPS) sem to bokem narval do obrubníku tak to prasklo jak v zádu kde se to ulomilo úplně tak ve předu kde praskl jen držák diferenciálu.
No musím říct že jsem byl hodně smutný že jsem dojezdil, bohužel je to mů jediný model tak sem zvolil samodomavýrobu.
no posuďte sami.
Foto na rajčátku: http://mrsulin.rajce.idnes.cz/Oprava_sasi
Ale prozradím že je šasi daleko tužší a doufám že i pevnější. Zatím jsem ho nemohl vyzkoušet.
2tfoltynek: Rád bych se tě zeptal zda by nebylo lepší dát kryt převodů pryč nebo zda to bude ještě horší.
A taky bych se zeptal zda by si byl ochoten vyrobit nějaké díly pokud bych potřeboval a za jakou cenu?
Mám v plánu koupit ještě jednu a tak předpokládám že budou potřeba.
Díky