Téma: Traxxas E-Revo 2.0
...tak kdo už má objednáno?
https://www.youtube.com/watch?v=T-k3h9p … e=youtu.be
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
...tak kdo už má objednáno?
https://www.youtube.com/watch?v=T-k3h9p … e=youtu.be
pred par tydny sem na nej koukal, nejvic se mi na nem libi asi kola :-D co se mi na nem ale vubec nelibi sou ocelove kardany ktere proti plastovejm nepohlti zadnej raz z dopadu a tak to ted budou od** drazsi a hur pristupne casti
Pokud je ta ocel kvalitni a dobre dimenzovana, tak to neni problem a naopak vyhoda... Plastove patri do hracek
no v tomhle pripade je to prave presne naopak a plastove kardany co vedou z diferaky na kolo sou lepsi volba
Ok, tak jak ted budu ve Skripove, kde se snad jako na jedinem zavode v CR jezdi i Reva (maji svou kategorii), tak se schvalne podivam, s cim kluci jezdi.. Neznam nikoho, kdo by preferoval plastove osy.. (at uz tedy vedou na kola nebo mezi diferaky)
Ale tak treba to tam borci fakt jezdi.. Ono Revo je trosku specificke..
to neni jen o revu, plast je mekej a tak se muze nepatrne zkroutit, je to jako pri telocviku, i tenka zinenka ti poradne odlehci proti doskoku na tvrdej beton kterej uz pekne neprijemne pocitis a s plastovejma kardamana je to stejny, proste pohlti cast kroutaku tim ze se lehce zkrouti a diky tomu si nevylames zuby na diferaku
Kde na tyhle nesmysly, prosim Te, chodis...? To zkrouceni neni vubec zadouci.. Pokud ma neco na aute pruzit, tak to jsou tlumice a pripadne sasko.. Kdyz clovek neni debil, tak zuby v diffech nevylame.. Tohle se stane jen v pripade, ze nekdo totalne zanedba udrzbu, nebo do auta hobby plastaku narve 6S baterky (pac cim rychlejsi, tim jako lepsi model nebo co..), nebo uzamkne stredovej diff a jezdi jako beze smyslu plnej a bavi se saltama v zad z mista.. Ale to ty diferaky odejdou i s plastovyma osama (!).. Ze nekdo pouziva plast je jen otazkou osekanych vyrobnich nakladu a pouzivanim nekvalitnich materialu..
Revo je kategorie samo o sobe.. Normalni KVALITNI podvozek NIKDY nebude mit jebnuty plastovy osy, protoze auto by melo HORSI jizdni vlastnosti.. Chodis sem na to foro roky a porad siris stejny blbosti..
chodim sem roky a mam taky roky praxe, hadat se nebudu, je to tvuj nazor i kdyz za me chybnej
Zdravím všechny dneska mě přišlo nové e revo 2 ale nemám k tomu český trh manuál nevíte někdo kde bych ho sehnal??
Chci jít jezdit ale nechci hned něco skur....:)
Zdravím všechny! Koukám od dubna tady nikdo nebyl. Už někdo má vyzkoušenýho Traxxíka E-REVO 2 ?
No já si ho koupil hned jak přišlo podle mě je to masakr auto akorát nevím už sem 2x měnil serva odešly vždycky obě najednou nechápu jinak ta kára sežere úplně všecko a je zatraceně rychlá vřele doporučuju
Já ho mám asi tři týdny a naprosto s tebou souhlasím, sežere okolo sebe úplně všechno já si ho pojmenoval ,,REX´´ podle Tyranosaura REXE A co se týče serv řízení tak jsem to už slyšel že často odchází ale ono jde o to jak máš nastavenou automatickou stabilizaci řízení, čím je nastavená větší podpora tím víc serva neustále korigují směr aby auto jelo rovně a proto často serva odcházejí do kytek. Já jezdím s nulovou stabilizací a zatím v pohodě a že jezdím docela dost.
Chtěl jsem se ještě zeptat (Chipos) co jsi dělal za údržbu, myslím tím co si už musel měnit za díly kvůli běžnýmu opotřebení, mimo těch serv na řízení samozřejmě. Jestli už jsi třeba řešil olej v diferákách atd. beru že máš s autem víc najeto a tudíž víc zkušeností. Dík za odpověď.
A jde se ,,TUNIT''
https://www.astramodel.cz/cz/katalog/tr … 66386.html
Tak se pochlub, copak se bude tunit?
Té otázce nerozumím, co se bude tunit? V příspěvku mám přece odkaz kterej díl budu na autě měnit. A jinak klobouk dolů před tím autoparkem modelů z tvé garáže. To musí zabrat strašný množství času kterej bych na věnování se modelům rád měl ale bohužel nemám.
Zdravím všechny! Chtěl sem se jen zeptat jestli máte někdo zkušenosti s mísitelností silikonových olejů do diferenciálů. Venku je zima a nastalo období údržby a tak sem u ,,Rexíka'' rozebral diferenciály a měním olej. Jde mi o to když smíchám hustotu 50,000 cSt s 100,000 cSt jedna ku jedný měl bych se dostat na cca 75,000 cSt ? Chtěl bych totiž vzadu mít 50, v prostředním 100 a v předním mít cca 75 a olej mám právě jen 50 a 100. Předem dík za případný odpovědi, i třeba co se týče zkušeností jakou hustotu v kterým difu kdo má.
Poslední můj příspěvek na tomto fóru. Čím větší hustota, tím víc je dif uzavřen. Můj setup v jiných hodnotách. Předek 200k, střed míchanej na 400k a zadek co možná nejhustejsi. Perfektní záběr všech kol a šlo to krásné do driftu pod plným plynem. Tímto se loučím s forem kde jsem začal s RC a pokračují na rc4x4.cz
Tak po delší odmlce jsem zpět abych rozsekl téma viskozity olejů v difu u E-REVA. Musím přiznat že s tím co jsem psal v posledním příspěvku sem byl docela vedle, ono REVO je opravdu tak ,,trochu'' jinde hlavně kvůli své váze, výkonu a šířce pneumatik. Takže teď k té viskozitě. Můj největší omyl byl u středovýho difu protože tam musí bejt 20.000.000cSt! což už je jen taková silikonová žvejkačka která dělá podle mýho odhadu diferák zavřenej tak na 90-95% Zadek mám zatím na 100.000cSt a předek na 75.000cSt a auto funguje dobře jak na asfaltu tak v terénu. Je pravda že je to takovej kompromis, v terénu, na trávě a šotolině by jak předek tak zadek mohly bejt zavřený víc, ale to už by se na asfaltu, obvzlášť se silničníma pneumatikama, autu moc nechtělo do zatáčky. No jsem se zkoušením viskozit v difu na začátku tak uvidím, třeba přijdu ještě na nějakou zajímavější konfiguraci.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.