1

Téma: HPI BULLET 3,0

Ahoj,
mám doma tohle auto jeden den. První vypálení nádrže proběhlo bez problémů. Když jsem se u druhé nádržky pokoušel pokaždé nastartovat, auto chytlo na vteřinu a hned potom chcíplo ještě ve chvíli, když žhavítko bylo na svíčce. Mohli byste mi, prosím, poradit, jak mám daný problém vyřešit?Je to moje první auto, tak se v tom nevyznám. Nemyslím si, že by to bylo už špatnou svíčkou, když to auto bylo úplně nové. Všude se tady píše, jak je toto auto hrozné, je tomu opravdu tak?
Díky všem za rady.

2

Re: HPI BULLET 3,0

Zkus nabít žhavítko, vyměnit svíčku, můžeš se taky podívat jestli máš v pořádku filtr, pohrát si s jehlami..

3

Re: HPI BULLET 3,0

vyndat svíčku a dát ji na žhavítko, pokud vlákno žhaví, tak je to OK (bacha na popálený prsty),  potom pomůže lehce přidat plyn na trimu na vysílačce (při záběhu je příliš bohatá směs, tak se to uchlastá), to ostatně praktikuju i po záběhu (to s tím přidáním plynu), jak se motor trochu zahřeje, plyn zase stáhnout.

Jinak k autu, jestli je špané nebo ne, poznáš sám podle stylu jízdy, někdo zničí i Savage za odpoledne, jinýmu stačí Himoto několik sezon. Akorát trochu býval problém s náhr. díly, neví jestli je to už lepší.

Losi Desert Buggy XL 1/5 4WD
Nitro 1/8 HPI Savage X SS K4,6
Nitro 1/10 OFNA Hyper GPX4

4

Re: HPI BULLET 3,0

Zdravím

Včera jsem zajížděl toto auto.Kupoval jsem ho nové.Podle návodu jsem zaběhl motor. 3 a 4 nádrž jsem pomaličku kroužil na parkovišti. Po natankování 5 nádrže jsem normálně nastartoval,ale po přidání plynu mi motor vždy chcípnul, podle zvuku se mi zdálo,že mám bohatou směs. Motor jako by se zakuckával. Zvláštní ale je,že když jsem nechal na svíčce žhavítko tak mi to za plynem šlo krásně. Hlavní jehlu jsem zatím pouze jemně dotáhl abych ochudil směs,ale stejně to není ono.Nakonec se mi to podařilo nastavit tak abych si pěkně zajezdil. 'Po vyjetí paliva se mi už motor nepodařilo nastartovat.Teplotu jsem měl docela nízkou ne víc jak 85 stupňů,ale to přičítám teplotě venku okolo 5 stupňů.

Nevíte na kolik žhavení stačí plně nabité žhavítko?

5

Re: HPI BULLET 3,0

Tak už je vše v pohodě. Stačilo nastavit hlavní jehlu a trosku přidat na volnoběh. Auto letí jak raketa

6

Re: HPI BULLET 3,0

Zdravím vespolek.
Před nějakým časem jsem koupil ojetého bulleta. Tak nějak to jezdilo ale volnoběh byl náladový tak jsem se v tom začal hrabat, různě podle všelijakých návodů štelovat, koupil jinou svíčku, jiné palivo, ale je to pořád stejné.
Rozebral jsem tedy motor, vyčistil a podle Bypsových stránek zkusil jak je na tom výbrus a ejhle píst při lehkém zatlačení vložkou projede celý. Podle toho co jsem vyčetl je výbrus v háji. Je to tak? Údajně by se měl píst zastavit pár mm pod okrajem vložky. I komprese se mi zdála malá, protože auto při zatažení za startovací šňůru najde zvednout tak jak jsem viděl na videu na YT.
Motor jinak není problém nastartovat, jezdit se s tím taky dá, ale je nespolehlivý. Za studena docela šlape, ale jak se zahřeje ztratí výkon a na volnoběh zdechá.
Prosím tedy nějaké zkušeněší borce o potvrzení, nebo vyvrácení mé domněnky, že budu muset investovat do nového výbrusu. Předem děkuji za jakoukoliv pomoc.

Naposledy upravil: Laco bullet (02. 09. 2017 16:41:32)

7

Re: HPI BULLET 3,0

Tak si odpovím sám. Nová vložka a píst vyřešily všechny problémy. Komprese je jak má být, auto startuje i za tepla na druhý třetí zátah, udrží volnoběh.
Třeba se to bude někomu hodit, pokud to tady někdo najde.

8

Re: HPI BULLET 3,0

Nemáte nekdo zkušenost s konverzí z nitra na elektro? Už mi po třech letech došla trpělivost.