Re: REELY ICE-Land
dobra no tak ja skusim to tornado a uvidim jinak dík za radu :-)
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
dobra no tak ja skusim to tornado a uvidim jinak dík za radu :-)
Nemáš za co, jsem si jistý že budeš příjemně překvapen stejně jako já před nedávnem Ještě taková zajmavost, včera jsem koupil nové kola s trošku tvrdší vložkou, katekorie písek které jsou o pár milimetrů širší jak standartně dodávané (hlavně nekupovat větší průměr, to je jen na škodu co se týče výkonu) a auto bylo stabilnější a živější, když nemuselo překonávat odpor těch standartních měkkých kol. Taky si říkala že ho máš v tuningu takže předpokládám že si na každé kolo přidal ještě jednu sadu tlumičů, což umožní icemu dělat větší skoky a je stabilnější v zatáčkách V kombinaci s kolama je to masakr. Savage XL se na to opravdu nechytá.
Co mě ale dělá problém a zatím jsem nepřišel na zcela rozumné řešení je to že se to staví na zadní a všichni víme že Ice nemá "wheely bar" takže dochází k velkému poškozování karoserie až k jejímu uplnému zničení a to i při celkem opatrné jízdě. Už jsem se díval rúzně po webech a viděl jsem jen řešení od Traxxas jedno s tlumičem a jedno na pružných plastech, ale jen pro 1:10. Pokud má někdo nějáký nápad jak toto řešit tak sem sním
tak sem vyskousel nove palivo to tornado a najednou se mi zacal ice stave na zadni a vykon se zvedl tak o dobrých 15% a mam stejny problem s tou karoserii a skusim se na to nekde podivat jo a dival sem se na ty pneumatiky do pisku ale nwm ktere zvolit jake bysi doporucoval? dik za odpoved. :-)
nalejte tam Meccamo 25% 800,-Kč za 5l to teprve poznáte rozdíl
Co se týče benálu od Meccamo, tak s tím mám dost špatné zkušenosti co se týče motoru FORCE. Nevím jak u jiných značek, ale FORCE s tímto benálem není to pravé ořechové, mám pocit jako kdyby se ten motor měl rostrhnout v plných otáčkách a navím sem se potýka s problémy s volnoběhem, tak sem přešel na TORNÁDO. To vidím jako naprostý ideál, nehodlám ryskovat to že zruším ojnici a následně celý píst a vložku. Do MT buď to speciální benál pro MT což je 25% nitro, ale trošku jiná směs a nebo max. 20% nitro od jiných výrobců. Takže podle chuti Já preferuji TORNÁDO. Každopádně problém s tím že se to staví dost ochotně na zadní a likviduje to kastlu řeším, sehnal sem si dural a koupil kolečko od TRAXXAS na "Wheely bar" přesně to mám naměřené a teď už mě zbývá to něchat svařit a nechat povrchově upravit. Až to bude hotové tak fotku určitě dodám, prozatím můžu jen poradit tam dát kousek ohlé tyčky a nebö koupit zadní nárazník Co se týče kol tak ti pošlu odkaz do zpráv mají tam slušný výběr přímo od REELY shop je to taky super, páč tam mají třeba duralové ramena kola atd. tak si to projdi jinak nová kastle je vhodná třeba například i s HPI Gigante, ta na Iceho sedí jak prdel na hrnec
koho by zajmalo co se dá splodit z Iceho mrkněte do odkazu můj web, třeba někoho inspiruju
chlapi nemate někdo tahový startér na víc na ice landa.
Děkuji za nabídky.
Zdravím Chlapy
Mám dotaz,mám model ICE LAND chci se zeptat na oleje,kam se přesně dávají a jake,do tlumičů a kam ještě.
Dík za radu.
Určitě do tlumičů, já používám 8 tlumičů se středně tuhými pružinami a do nich liju olej REELY 300. "300" je hustota. Takže výsledek je takový že auto má tlumiče měkčí, ale při jejich počtu je to akorát, v počtu 4 bych volil "600". Dál záleží jak moc se o to chceš starat i oleje něco stojí. Já používám grafitové mazadlo na převody, hlavně na centrální differák, dál speciální olej na ložiska na spojku a motor, konzervační olej pro motor, který by měl zabránit když auto déle stojí tomu aby něco zarezlo a zvyšuje životnost motoru. Používám ho tak že dám trochu do karbecu a prohýbu ho, pak odmontuju svíčku a dám kapku i do válce a 2x protočím motor na prázdno bez svíčky, tu pak z5 zašroubuju. Další mazadlo na převody v backplate (ale ten tak jednou za 2 roky). Oleje do differáků tam se používá silikonový, kvůli tření, jeho hustotou jde ovlivnit i to jestli se auto staví na zadní či ne bez ohledu na sílu motoru. Nakonec silikonový spej na tlumiče, táhla, kardany, kola, atd. je toho dost a jen si to chce rozmyslet co je třeba dělat nezbytně
Ahoj sorry za narušení vlákna, ale potřeboval bych poradit neumim sem dávat fotky takže... Nevíte o co jde, ale setrvák mi tam skáče jak nic takže asi tam patří nějakej šroubek s podložkou že? Sorry za off topic no.. Mám toho samého Ice Landa jako tu a budu ho asi tunit kdyby jste mi kdyžtak pomohli mam své vlákno.
Ahoj v pohodě. Skáče ti setrvák??? A nebo bubínek spojky? Pokud setrvák tak buť to tam nemáš pod ním podložku, nebo je špatně dotáhlá protiběžná matka. Chce to každopádně zdělat bubínek spojky mrknout na to co se týče tuningu pročtí si vlákno najdeš tady spoustu rad a typů
Ahoj, díky za odpověd no byl to bubínek spojky vše spravil šroubek s podložkou a teď auto už jezdí tak jak má už se v tom vyznám trošku takže jsem spokojen ohledně tuningu nevím jestli tam dát třeba nějaky výfuk a lepší filtr... Palivo dávam 25% nitro a také se chci zeptat jestli někdo kdo má stejny model jako Já což je Reely Ice land 4x4 obyč 2,62 ps asi nějak tak.. tak jestli by mi někdo neřekl jak má asi zašroubované šroubky auto mi jezdí krásně rychle ale akcelerace se mi zdá být lenivá a kdy je dobrá tak jen tak 2x3 a pak je to zase líny.. tak nevím jestli na hlavní jehle přidat a na nizkejch otačkach ubrat ještě benzín .. Tohle jedine se mi nedaří uplně seštelovat.. Jinak při plnym plynu jde krásně modrej kouř.. Jen tu akceleraci hrabalo mi to, ale třeba jen 2x3 to zahrabe a pak akcelerace na nic..
Ahoj, nevite nekdo, jaky modul je hlavni ozubene kolo?
Je to 1M, nebo 0,8??
Diky Petr
Ahoj všem, po delší době oživím zdejší vlákno. Vyhrabal jsem (skoro z kopřiv) svého ice landa a pustil se do napravení všech křivd na něm spáchaných. Jak je vidět na fotkách tak jsme prodělali velkou kolizi způsobenou ztrátou signálu a srážkou se stromem se zaseklým plným plynem. Odnesla to přední levá strana zavěšení kola a zadní distanční tyčka, opravy probíhali před lety na podzim a tak už jsem jen improvizoval.
Letos jsem se rozhodl vyhnout podobnému karambolu a jedna z prvních objednaných věcí je false safe - DOPORUČUJI VŠEM jako povinnou součástku před začátkem.
Dále bych se rád zeptal, zda je pro tento model výhodnější 13, nebo 14 zubů na bubínku spojky?
Snad nejsem poslední ICE LAND-ista v republice
ahoj koupil jsem si icelanda a chtěl bych poradit jak seridit ci vyčistit karbec docela dlouho stál, a jaký kupovat svicky. díky všem za rady
cz-petr - Na těch fotkách už je auto "opravené" nebo ještě ne ? Protože těch křivd je tam pořád hodně.
Vidím ale že do auta bylo dřív investováno. 13 nebo 14 zubů není žádný významný rozdíl , tak vyzkoušej oba a uvidíš co mu nebo tobě líp sedí. Tohle auto dost vydrží , jen si dávej pozor na motor a hlavně si u něj hlídej teplotu. Jestli nemáš teploměr , určitě koupit ! Zkontroluj si i tu převodovku na rotostart ať neni suchá.
A neboj určitě nejsi poslední .....
udo : jestli dlouho stál , je pravděpodobné že se bude muset rozebrat a vyčistit motor.
Svíčky klasické žhavící , střední teplota
Vše o nitro motorech a seřizování : http://www.rcauta.net/forum/topic24778-nitro-motor.html
Vše o RC : http://www.rcauta.net/forum/topic24778-nitro-motor.html
díky za rady, vyčistil jsem jsem zatím celej karbec a nádrž a musím i rozebrat celej motor nebo stačí jen todle udělat? ty stránky uz jsem si přečetl a suprove to tam je popsané tak snad se to bude ladit dobře . a ještě k těm svickam zavitove jsou všechny stejné nebo se ještě řadí podle velikostí?
ok takze radši vyčistit, prosimte kolika voltova baterka se používá na ty zhavicky ma ji s kabelama a dal jsem tam 7.2v a svicka ko :-(
ahoj pokud sem jeste nekdo chodi tak bych se chtel zeptat jestli nekdo nevi jaky je zavit na svicku v hlave valce popr. jestli nekdo nema tento dil z k.o motoru
force engine 38 6.28ccm
Opět jsem v dílně narazil na Icelanda a tak zdejší vlákno opět oživím dají se ještě někde sehnat náhradní díly? Distanční tyčka a ramena jsou focena před opravou, respektive na výměnu čekají stále a rád bych to už absolvoval
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.