1

Téma: Kyosho DBX 2.0 / LITE

Zdravím všechny příznivce a RC modeláře,

chci se zeptat, jestli je pro začínajícího modeláře vhodné začít na spalovacích motorech. Zkušenosti jsou spíše s klasickými RC auty, které se nedaly nijak upravovat/opravovat, nebo měnit náhradní díly, zkrátka jsem vyježděnej jen jako nabít/jezdit/očistit, případně opravit, co se z výroby uvolnilo následkem vibrací, nebo opravit, co bylo odfláknuto. Jde konkrétně o tento model http://www.peckamodel.cz/produkt/rc-mod … x-2-0-blau . Nesejde mi ani tak o cenu, jako spíš o značku a kvalitu, alespoň do začátku, než si s tím sednu. Je údržba a celkový provoz náročný pro amatéra? Díky za odpovědi a názory. smile

Kyosho DBX 2.0, 1:10 RED (prozatím originál bez úprav - RTR)

2

Re: Kyosho DBX 2.0 / LITE

Asi by bylo nejlepší si pročíst tohle , abys zjistil jak je to náročné .
Základy o RC

- -  Servis RC modelů :     Fotky    Videa    Blog    Zvuk    Tel:  608 249 147  - -

3

Re: Kyosho DBX 2.0 / LITE

Díky... pročteno, snad i rozhodnuto, jen co ten model v odkazu? Je to dobrý start i co se týče náhradních dílů? Abych něco neulomil nebo chtěl koupit díly a nezjistil, že na to nic neseženu. I třeba přes ebay.com? Díky smile

Kyosho DBX 2.0, 1:10 RED (prozatím originál bez úprav - RTR)

4

Re: Kyosho DBX 2.0 / LITE

Stačí použít google a zjistíš že jsou k dostání. Kyosho je kvalitní značka. Jde o to kde s tím budeš jezdit.

- -  Servis RC modelů :     Fotky    Videa    Blog    Zvuk    Tel:  608 249 147  - -

5

Re: Kyosho DBX 2.0 / LITE

Bydlím na dědině, takže místa je tu haba děj, jsou tu polní cesty, asfalt, proto padla i volba na spalovák, že ho můžu mít v garáži. Nemáš náhodou manuál v CZ na něj? Všude je to jen v AJ

Kyosho DBX 2.0, 1:10 RED (prozatím originál bez úprav - RTR)

6

Re: Kyosho DBX 2.0 / LITE

Zdravím,

pořídil jsem si na vánoce spalovací model Kyosho DBX 2.0 ve verzi RTR, po pročtení nejrůznějších rad, návodů i od zkušených prodejců si nevím rady. Motor jsem zabíhal palivem Tornado 25%, silně mi kolísaly otáčky a musel jsem asi 10x měnit nastavení volnoběhu. Při druhé nádrži se motor ''kousl'', model šel na reklamaci, protože se olej při malé teplotě nespálil a zalepil vložku i s pístem. Po vrácení se stalo to samé, šel znovu na reklamaci vyměnil jsem palivo, o něco lepší, ale i tak se píst malinko zasekává ve vložce. Další, co nechápu je, že při nastartování a následném přidání motor ihned zdechne, poraďte, kde dělám chybu? Návod a rad jsem se držel a to ve všem, nastavovací jehlu jsem nyní utáhl o půl otáčky, ale asi je to pořád málo. Je normální, že při záběhu a následné teplotě, která nešla přes 60°C se motor díky nespálenému palivu kousne? Ani jsem nemohl docílit úplně 100% zaběhnutí sad i když 2 nádrže jsem zvládl... při startování je cítit, že je na vložce nanesené palivo a pokud motor nezahřeju na víc jak 80°C, startování není zcela plynulé, občas se tahový startér zasekne - musím pootočit setrvákem. Díky za rady... smile (všechny procedury jsem dodržel - vychladnutí v dolní úvrati, při ukončení after run atd.)

Kyosho DBX 2.0, 1:10 RED (prozatím originál bez úprav - RTR)