to riesenie unasacov poloos ako su upevnene v diferakoch, miesto klasickeho pinu sa mi paci
upinanie karosky, za predpokladu ze to prida na odolnosti karoserie
to samo prevracanie.. budis, aj ked taketo by som riesil ked uz by nebolo co zlepsovat, ale amici budu slintat
inak veze tlmicov - vyzeraju ako odpad, plastove ciapocky tlmicov - preco, tie tenke ramena co spominal kolega- to moze a nemusi byt problem, tazko predom predpovedat, trojdielny dizajn sasi - chcem vidiet kolko dielny bude, ked to do niecoho narazi, 1000e platim a detailny popis elektroniky nedostanem, poloosi uz snad prvykrat vyrobili kvalitne, servo ma kovove prevody prvykrat v historii firmy? - lebo nikde sa tym nechvalia,takze sa toho bojim, moja buggy pouziva tiez 4mm piny v ramenach a vazi o 5kg menej, dufam ze piestnice nie su 4mm tiez, naboje kolies su podla fotky z plastu? takisto firma asi nikdy nepochopi, ze pouzitie hlinikoveho plata na podvozok je nie len jednoduchsie a prehladnejsie, ale bude aj vzdy odolnejsie ako akekolvek ich heroicky popreskrutkovane plasty, stredovy diff to si uz ani nepytam a na zaver- preco nemozu robit dizajn podvozku ktory by zobral klasicku 4s baterku, alebo 5-6s atd, preco to vzdy rozdeluju na 2 sachty - viac kablov, pomalsie nabijanie, mensia vyrovnanost clankov a vyssia cena [rozlozenie vahy ma zmysel na narodnej urovni zavodov, nie u spotrebitelskej skupiny ktora vyzaduje odfrkujuce kamene zpod kolies a stavanie sa auta na zadne]
co to odjazdene: Tamiya dt02, Tamiya df01, Team associated b4.1 , Sworkz s 104 ek1 performance kit, Xray xb9e 2013,Trucksucks Ejebo 1/10 brushed/bl,TLR 8ight-t 2.0, Agama a8e evo, Schumacher SVR, SV2, Xray xt8 2009 bl