Re: Losi Desert Buggy XL
Ahoj,
taky jsem podlehl tomuto autu Losi DBXL a nedopadlo to jinak, než že jsem si ho koupil. Auto je skvělé a jsem taky rád, že jsem našel aspoň někoho kdo ho vlastní u nás v ČR, ať už kvůli informacím nebo pro společné objenáváni dílů atd. Co mám dále na srdci po přečtení předchozích příspěvků:
Filtr jsem měl taky nasazený z výroby na špatné hadičce, což vedlo k zanesení karburátoru, ale před tím se mě stala ještě druhá nepříjemná věc a tou bylo, že přepadová hadička paliva na které byl chybně nasazený filtr, se zcvrkla a propuštěla při jízdě z nádrže nemalé množství paliva ven. Řešil jsem to výměnou hadic za hadice s větším průměrem, abych se vyvaroval vytékání paliva z nádrže. S tímto zrejmě nesouhlasil dodavatel, který se pokusil vyměnit zpět hadice za jiné, což vedlo opět k problému vytékání paliva. O to horší bylo dnes moje zjištění, že se mu při tom podařilo zlomit hrdlo vedoucí z karburátoru do nádrže. Vyřešil to slepením, což vyddželo cca 5 minut po nastartovaní auta a benzin opět vesele tekl ven a auto přestalo jet. Monentálě čekám na vyjádření.
Dále to byl ne zcela fungující příjímač na modelu, který se s vysílačem spároval pouze podle nálady, tzn. když jsem ho poprvé spustil, vše ok, když jsem ho vypl a zapl, již se nespojil. Musel jsem počkat cca 5 min. a zase všechno fungovalo. Příjímač mě byl bez problému vyměněn dodavatelem.
Co se týče toho zdechání auta, tak mám uplně stejný problém, zkoušel jsem nastavovat jehlu nízkých otáček, ale nemělo to valného výsledku, tak jsem se vratil zpět k továrnímu nastavení. Volnoběh mám nastavený taky dost vysoko, ale stejně motor do otáček nejde moc plynule, spíš ho musím držet v otáčkách, aby nelapal po dechu.
Také bych chtěl poukázat na nepříliš kvalitně zpracované gumy, které se trhají v místech kolem montážních kroužků. Při ceně 4 a pul tisice!!! za sadu, je to opravdu problém. Naštestí se dá vyřešit komplet kolama od konkurence za nejakych 1800 za vsechna 4 kola i s diskama.
Tolik k problémům a taky něco k samotné zábavě
Auto je, vyrobené opravdu kvalitně, zažilo už pár hodně nepříjemných karambolů, ale oprava si vždy vyžádala maximálně výměnu kovových čepů závěsů kol, které jsou navrženy tak, aby se při nárazu zlomily, nikoli ohly a nepoškodily věci kolem. Zřejmě nejhorší nehodu zažilo v rukou mojí přítelkyně, která v plné rychlosti vrazila čelně do zdi. Pro auto jsem se rozešel s pocitem, že jsem přišel o 26 000 korun a přítelkyni, ovšem byl jsem velice mile překvapený, když auto mělo pouze na 7x zlomený narazník za cca 1200, takže jestli věříte přísloví, že auto a holka se nepůjčuje, tak mějte na paměti, že auto se holce NIKDY nepůjčuje.
Dále taky přemýšlím o výfuku a musím uznat, že cena 5 000 se me zda byt taky hodne přemrštěná. Věc další, kterou bych asi řešil, je zástavba silnějšího motoru, konkretně asi něco od Zenoah. A taky bych se chtěl zeptat, jestli někdo nemá nahodou zkušenosti se osazením neoriginální odsředivé spojky.