ano. vycistil, vyplachl, vyfoukal, namazal.
jenom dve veci me na tom stvaly.
1) povrch pistu i vybrusu byl v pohode, az na maly detail. jak se rozpulila ojnice, poustelo to pist malinko nize nez by mel, tak se omackala hrana na strane vyfuku, to jsem ubrousil lehce, aby to nedrelo ve valci. jenze to vymackani ten dela v horni poloze pistu malinkatou dirku, asi pul milimetru. kdyz je pist nahore, tak je z motoroveho prostoru maximalne milimetrova dirka smerem do vyfuku. coz by asi mohlo zpusobovat unik pripravene smesi, ale kdyz je pist nahore, tak tam jeste neni tlak, tak by to snad nemuselo moc vadit. maximalne snizeny vykon lehce a zvysena spotreba. kdyztak me oprav.
casem objednam nejakym chytrym zpusobem vybrus a pist z ameriky, maji to tam za tretinove ceny, ale trva to dlouho nez to prijde.
2) druha vec je ta pruzinka co drzi kolicek v pistu proti vyjeti ven. nedostal jsem to k ojnici nove, tak jsem pouzil ten puvodni, a nedrzel tam uz tak pekne jako predtim. tak doufam ze nevyskoci.
jinak ohledne toho ricinoveho oleje, vsude na anglickych forech jsem cetl ze tam davaji synteticky castrol olej, ale nenasel jsem prave ktery. ricinovy jsem taky cetl, dokonce uz je v nejakych asi 2% obsazeny i v tom mojem novem palivu tornado tc20.
ohledne toho vyjeti peti litru a pak uz bez nej, to moc nechapu. ja jsem myslel ze bych ho tam pridaval z toho duvodu, ze je v originalnim baleni obsah oleje mensi nez vyrobce doporucuje. proc doporucujes (nebo schvalujes) po vyjeti peti litru uz jezdit s nizsim obsahem oleje?
Traxxas Nitro Revo 3.3