hspracing napsal:Ano to je teoreticka situace/moznost Ja resim situaci pokud me drzak kol nebo ramena prasknout. Zda koupit zase plast a cekat kdy to casem prdne nebo si koupit hlinik.
Ovsem neverim tomu ze plast kde je primes skelnych vlakem ma stejne pevnost jako hlinik.
Kdybych dal plastove ramena do pulky do sveraku a do te druhe pulky bych mlatil kladivem tak to ulomim hned pri prvnim nebo druhem uderu. Kdyz tam dam hlinikove ramena tak budu met co delat abych ten hlinik zlomil. Ale toto jsou uz extremni zatezove testy..
No pánové, už tu hodinu čtu vaše příspěvky a musím se s vámi taky podělit. Zvláště, co se dílů a celkového dojmu z auta týká.
První, co nastalo po koupi Zenutu, bylo to, že mi vytekly tlumiče. Prima, ještě jsem si nezajezdil a hned reklamace u prodejce. Vyřízená byla celkem včas, ale u Pelikána ani jeden tlumič nedotáhly, takže auto přišlo nejen celý umaštěný, ale navíc opět z vyteklými tlumiči. Dík klukům od Pecky, tlumiče dolili a dotáhly.
Končně jsem si mohl pořádně zajezdit a protože venku je to samá sůl a mokro, drandil jsem v garážích pod Tescem v Plzni. Obrovskej, práznej plac, paráda. Ale pak jsem v malinký rychlosti štrejchnul o sloup a prdla mi těhlice. Nechápu. To ty díly fakt tak málo vydržej? Nebo mám jen blbou smůlu? Aby toho nebylo málo, těhlice nejsou nikde k sehnání (nemáte někdo jeden pár navíc?kontakt - 1viper1CL@seznam.cz). Jk už někdo psal, nepochopitelné, že nejsou díly. Samozřejmě jsem to pořádně slepil,, ale pochybuju, že to vydrží.
A teď, má cenu dávat tam hliníkový těhlice nebo ne? Platí to, pokud bych měl při tomto nárazu - fakt malá rychlost, už mi došla baterka), že pokud bych měl hliníkovou těhlici, prdlo by třeba rameno??
TLR 22 SCT 2.0 + TLR 22 4.0 2WD + LCRacing sand buggy 1:14 + LCRacing EMB-1 + TeamC 2WD buggy Jekkyl 1:10 + onroad Basher BSR BT-4 1/10 4WD 1:10 + LRP Blast TC rallye => bývalo Himoto Zenit MT model 2014 2,4GHz 1:10, SWORKZ S104 EK1, TeamC TS2 Team Edition 2WD 1:10 short, Serpent Cobra 1:8 Buggy, HSP Troian 1:16