1

Téma: himoto mega-e přechod na Li-pol

Dobrý den všem
po 2 letech nám odešly NiMh baterie. Jezdíme jen po zahradě se synkem. Koukal jsem po nových a zdá se mi, že ceny Li-Pol se už dost přiblížili. Měl bych dotaz na zkušenosti, zda tím tady někdo neprošel prakticky.

Nejde mi vůbec o problematiku elektriky, ale spíše mechaniky.

Zde je platohttp://georg.black.sweb.cz/tmp/b_0.jpg. Principielně tam je dost místa, resp. rozměry Li-Pol jsou téměř shodné s původní NiMh, ale co s těmi žebírky na platě. Mají se odstranit? Netušíte jak to mají střídavé verze této buggy? Nebo se snad též prodávají s NiMh?

Jde mi o to jestli neexistuje nějaká správnější cesta, třeba vyšší sloupky na baterie, které se tam vymění za ty původní.

Díky az info GB

Himoto buggy megae rtr,2,4ghz, Himoto Monster Truck EMXT-1 1:10, heli. Traxxas DR-1, Turnigy Accucel 6, Zippy 5000mAh

2

Re: himoto mega-e přechod na Li-pol

Ahoj, když tam dáš Li-polku bez Hardcase obalu, tak se ti tam vejde v pohodě ne? smile

Traxxas Summit 1:10 2,4Ghz,
Traxxas E-maxx 1:10 2,4Ghz, Mamba Monster. Tatra 815 4x4 - pokus o expedice, stavba...
http://andryxd.rajce.idnes.cz/

3

Re: himoto mega-e přechod na Li-pol

Už mám na cestě baterie v HC. Nevím jak velká pravděpodobnost je havarie baterie, ale synek se s tím už tak úplně nemaže(skoky, nárazy atd), tak jsem nechtěl riskovat. Navíc si nejsem jist, že by právě ty výstupky neměly snahu ten obal bez HC porušit. Protože s tím nemám zkušenost, tak se právě ptám. Nicméně HC baterie je už fakt.

Himoto buggy megae rtr,2,4ghz, Himoto Monster Truck EMXT-1 1:10, heli. Traxxas DR-1, Turnigy Accucel 6, Zippy 5000mAh

4

Re: himoto mega-e přechod na Li-pol

A nemas jednodusi si vzit do ruky pravitko a zmerit kolik to ma na sirku a delku?:)
Podle toho pak vybrat nejakou lipolku ktera je v tvrdem plastovem obalu (tzv hardcase)

Turnigy Desert Buggy Brushless 2WD 1:10
Himoto Monster EMXT 1 4x4 RTR 1:10 (verze 2014)