Re: HIMOTO MONSTER ZENIT MT 4x4 RTR 1:10 (2.4GHz)
v podstatě máš pravdu. já ho tenkrát prodal za litr a byl jsem rád.
Sanwya 2,4GHz // iPhone 4S // Audi A4 B6 Quattro :-)
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 … 5 6 7 8 9 … 13 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
v podstatě máš pravdu. já ho tenkrát prodal za litr a byl jsem rád.
Jeste k tem ramenum kluci uz vse podstatne rekli!
Ta taky boural... ...a rozbil toho dost!
Ale plastove rameno (bez vlastni ujmi) v klidu utrhlo hlinikovy drzak ramem.
http://wormsnake.rajce.idnes.cz/Kontakt_se_svodidlem/
RETY: no vidis a uz to z tebe leze proc se ti ten motor tak zahriva:) Pokud to mas vsechno schovane pod bordelkrytem kde se motor nema jak chladim vlivem prirozeneho proudeni chladneho vzduchu behem jizdy tak se pak nesmis divit ze to mas horke:)
Tom mas zakrytovany cely podvozek?
Naposledy upravil: hspracing (02. 02. 2014 23:54:44)
HSPracing: tohle napsal: Nemám chlazení přímo na motoru, ale mám přídavný ventilátor v bordelkrytu, tak by to mělo stíhat chladit. //proč už zas píšeš aniž by sis přečetl vše? přečteš to obřádek a pak děláš chytrýho.
Pokud neumíš číst raděj nepřispívej, takhle ti himoto ten střídavej set zadarmo nikdy nedá.
rety: zkus ten motor na krytu premistit tak aby ofukoval motor. Odkud jsi? mohl bych ti chladic prodat rekneme za 50kc (mam ten na motor) a na motor do SC se nevejde
AXETOM: ano ja vim co psal a na co jsem reagoval:) Psal ze ma bordelkryt a v nem ma ventilator chlazeni kteru mu to "chladi" ale po pul hodine ma motor horky ze se mu na tom neda urdzet ruka.
Proto jsem mu psal ze to chlazeni neni tak ucine jak si mysli protoze mu to nechladi motor ale chladi mu to vzduch. A pokud je to klasicky ventilator tak predpokladam ze to chladi tak ze to vhani vzduch z venku dovnitr bordelkytu=tim padem chlazeni motoru minimalni.
Kdyby mel motor odkrytovany tak mu to chladi daleko lepe proudici vzduch behem jizdy a pro jeste lepsi chlazeni by mel mit na motoru pridavny hlinikovy chladic s ventilatorem
Už mám v podpisu link na ten bordelkryt. Ventilátor nastaven aby vyfukoval horký vzduch ven. Něco o chlazení vím ze skládání pc. Od Plzně to mám bohužel dost daleko. Ten pasivní chladič koupím, někde jsem to viděl za pár kaček.
BTW. Nějaký čínský eshop kdy by měli kompatibilní díly na himoto asi neznáte co?
Ventilátor musíš mít obráceně - ofukovat motor a ne odsávat.
Pokud budeš mít tento kryt, dej jeden fan přímo nad motor tak, aby ofukoval motor a druhý fan na druhou stranu mřížky na odsávání.
Jinak ten hliníkovej pasiv - žebrovanej, by tomu taky hodně pomohl.
RETY: tak jsem se dival na to foto bordelkitu. Jako prace pekna o tom zadna ovsem svoji funkci chlazeni to fakt neplni. Drive nebo pozdeji znicis motor tim jak se ti porad prehriva. Bud tam pridej jeste 3 takove ventilatory kde budou dva vhanet vzduch dovnitr a dva zase foukat ven...
Timto se ti akorat hreje motor ktery ohriva navic vzduch pod krytem. Ten ventilator ti maximalne schladi ten vzduch pod krytem ale absolutne ti nechladi ty komponenty co se zahrivaji.
Proc tam ten kryt vubec mas kdy je vse krome motoru vodeodolne?
PS: jinak cinsky schop s dilama na vsechny modely Himoto existuje jenze kdyz si to spocitas tak to vyjde jeste draz nez u nas
http://www.exportpro.biz/
No, asi s tím bordelkrytem něco udělám. Vzhledem k tomu že se jezdil když byli venku tak 4-5 stupňů, tak jsem čekal lepší chlazení. Mám tam ještě nějaké jiné ventilátory, tak udělám větší průduchy. A proč s tím jezdím? Protože mi stačilo jednou řádit bez něj a strávil jsem skoro 2 hodiny čištěním a auto bylo rozdělané do šroubku. To se mi po každé jízdě fakt nechce.
Chce to jezdit za sucha uz nemam chtut jezdit ve snehu nebo blate je to otrava cistit...
RETY: a co treba tady toto?
Myslim ze je to celkem vzdusny material a vyresilo by to to o cem tady diskutujeme. Kdyz to budes met od blata tak to jen osprchujes ve vane.
Jeste hodis na motor ten pridavny vetracek a mas to super.
Dusty motors je v plánu. Jen asi DIY verze nebo těžká úprava stávajícího bordelkrytu.
Teďka mi ale vrtá v hlavě něco jiného. Lze tam namontovat nějaké cestovní kola? Nebo aspoň s menším vzorkem třeba z bugyny nebo SC . Zkoušel někdo takovou úpravu?
RETY: ano jdou. Sice kdyz tam das silnicni kola mensiho prumeru tak to bude vypadat dost komicky..nehlede na to ze si tim das podvozek hodne nizko-spatna prujezdnost terenem.
Spise tam dej kola na BUGGY / TRUGGY / SHORT COURSE...
Dulezite je aby ten unasec kola byl 12ti milimetrovy 6ti hran
PS: proc chces davat na monstra kola silnicni?.)
Silniční kola můžeš dát na mostera například tyto, ty ti tam budou pasovat stoprocentně průměr těchto pneumatik je 100mm
http://www.amainhobbies.com/product_inf … Slash-Rear
Nebo tam můžeš dát dražší od Pro-line http://www.amainhobbies.com/product_inf … Slash-Rear ty jsou tuším 110mm
Originální pneu zenita mají 112mm, takže to nebude nějak nižší to auto hspracing, nemyslím si, že by Rety chtěl dávat na monstera silniční kola z desetin silničních To by vypadalo nejen komicky, jak jsi to nazval, ale ani by to auto moc nejelo..
Chci tam dát silniční protože kamarádi mají silniční auta. Tak se jim trošku vyrovnat. Kola ze silničních desetin tam ani narvat nejdou - unašeče jsou moc velké. Spíše nějaké kola s dostatečně velkým vnitřním průměrem disku a nějakým aspoň napůl silničním vzorkem. Nefungovali by jen druhé gumy na originální disky? I když to asi ne, jsou moc měkké a deformují se. Musím pohledat
Zdravim panove.
Hledam nejake rc auto pro syna. Nechci kupovat hracku, ale taky nechci utracet moz penez za znackovy model. Proto se ted rozhoduju mezi Himoto ZENIT a EMXT-1 (monstery).
Zatim se priklanim spise k Zenitu, ale to jen z duvodu mensiho postu tlumicu co se treba nekdy budou muset vymenit .
Jina auto bude jezdit vice mene jen po zadhrade, zadne skakani neni v planu.
Muze nekdo trosku ty 2 auta porovnat, v cem ma jedno silne a slabe stranky a naopak?
kurin: nove je ted vsechna elektronika u obou modelu uplne stejna. Jen Zenit ma o neco silnejsi a tim padem i vykonejsi motor RC550 (EMXT-1 ma RC540)
V podstate bych rekl ze i kdyz ta auta jsou konstrukcne jina tak kdyz je postavis vedle sebe a udelas nejake zavody mezi sebou tak to pojede zhruba stejne....mozna bych se spise priklanel asi k tomu Zenitu ale i ta EMXT neni za ty penize spatne auto.....hlavne na to sezenes plno dilu na kazdem kroku za par kaček a to i vcetne tuningu.
Naposledy upravil: hspracing (24. 02. 2014 09:52:52)
Ahoj,
To jsi se registroval na forum pri synove narozeni? A ted po osmi letech napises prvni prizpevek do fora .
To ja bych si nezpomel ani heslo k uctu.
Na jezdeni po zahrade je to urcite svely model, do zacatku to staci. Ale jestli vas se synem poradne chytne tak vam to himoto dlouho stacit nebude.
no registroval jsme se hodne dlouho nazpet ...tou dobou jsem si chtel neco koupit sobe, ale az ted to zrealizuju , pod zaminou, ze to je pro syna
Jak jsem psal, tak nechci investovat ze zacatku velke penize a jestli nas to bude bavit, tak se uvidi co dal.
Jake mate zkusenosti s vysilacem? Co jsme cetl, tak hodne lidi ma problemy (dosah treba jen 20m).
A koupit asi v kamenne prodejne, kvuli pripadne reklamaci?
myslim, ze Zenit ma 3kg servo oproti 6kg na EMXT-1. Ale servo se bude muset stejne asi drive nebo pozdjei vymenit....
A nebo se mrknout po bazarovce.
Já třeba koupil e-revo vxl 1/16 plně funkční se serverm alturn, předníma tuningovejma ramenama, nějakejma náhradníma dílama a s nabíječkou (equilibrium mini v2) na LiPo + novejma kolama (a 2 původníma), k tomu sice 6 baterek, ale jen 3 funkční (ale zatím to stačí) kvalitnější nářadí a dal jsem za to 4500.
Je to sice menší, ale po posekané zahradě to lítá jako ďábel a až na domky u kol jsem zatím nic měnit nemusel, byly tam nějaké náhradní a teď mi přijdou od RPM. Akorát jsem podcenil hrubost asfaltu a gumy na hlínu na tom odrbal, takže mě čeká další investice, ale to je moje blbost.
Akorát to asi nebude moc do ruky malýmu klukovi.... i když na tu nimhku s tréningovým módem by to šlo.
Joei: na bazar jsem se dival, ale nechtel bych nekomu sednout na lep...a taky nemam s modely moc zkusenosti a nechtel bych resit problem za problem, kdyz bych koupil spatne...
Naposledy upravil: kurin (24. 02. 2014 12:30:48)
Zdarec chlapci tak jsem to tady procital a ja mam emxt-1 a prvni mesic jsem vic opravoval nez jezdil ale ted jen jezdim a delam beznou udrzbu.Jinak dodatek nekupovat vse hlinikove jinak praska cela spodni deska a lepsi je si na narazniky udelat kryty z hlinikoveho plechu a je to hned vse pevnejsi;-) fotky muzu zaslat na pozadani idealniho rozlozeni jinak obcas model pujcuju kamaradce a reknu vam ze ho nesetri
Honzikjar: A co jsi opravoval. jestli mam hned koupit i nejake dily na opravy ...