Téma: HIMOTO SHORT COURSE CORR TRUCK 4x4 RTR 1:10 2013
Zdravím
S RC auty jsem začal na podzim.
Jak už jsem psal jinde a trochu mimo tamní vlákno, nedávno jsem přes různá doporučení i nevalné recenze modelů starších řad pořídil tohle http://www.himoto.cz/zbozi/5777/HIMOTO- … R-1-10.htm (2013)
Asi zde mnozí řeknou, že jsem měl zainvestovat do lepší značky, že se to hned rozsype atd. Opravdové auto se také po nuceném x-násobném saltu rozpadne. Já mám auto na ježdění, ne na lítání. A za ty peníze dostačující.
Najeto cca 15 hodin vesměs na bikrosové dráze (asfalt-ujetá hlína) a kromě stejných vůlí na převodech od novoty, stále bez jakýchkoliv závad.
Jsem absolutní začátečník v RC autech (hračky bez proporcionálního ovládání nepočítám), takže v začátku jsem jezdil opatrně a jen zlehka přeskakoval muldy, páč jsem nevěděl, co dřív uletí, ale v současnosti jezdím skoro na doraz, bez salt a jiných zbytečných kotrmelců. Snažím se o co nejčistší a nejrychlejší jízdu s plavnými skoky. Jediné, co se začíná projevovat, je rosení pružin olejem okolo pístnic zadních tlumičů.
Podle mne dobrý startovací můstek pro RC řidiče, i kvůli možné modulaci základní desky.
Samozřejmě brzy vybízí k ohlížení se po střídavém setu, ale to bych raději šel o třídu výš s celým autem. Po jedné zajeté školící sezóně se pak vyplatí jít do 2x dražšího auta a to první levné pak není tak ztrátové. Aspoň z mého hlediska a zkušeností s RC létáním.
Takže na začátek pro normální ježdění v "autokrossovém" terénu doporučuji.
Zde je již vše minule plastové v hliníku (šesti-hrany kol, parohy, podélná výztuha, unašeče poloos)
Stavitelná geometrie
6kg servo
Ještě pár poznatků:
Přední rám jsem vyměnil za hliníkový "šusplech" s menším převisem, ten plastový trčel dopředu jak ko.ot a furt se při doskoku z vysoka zapichoval.
Dnes jsem poprvé vyhodil přední poloosy a středovku a zkouším jezdit jenom na zadek. Je to úplně o něčem jiném
Na těžší off-road to ale přirozeně bez předku a špéry není