tak vcera me dosla nova baterka turnigy 5000 20c, hned sem prepajel kontakty a na vyzkouseni vrazil do storma. to co se stalo z auta sem nechapal:O, divoky uz to bylo i se staryma nosramama, ale ted je to uplnej dabel, na asflate se to zveda na zadni bez problemu. jezdil sem jenom chvilu abych to vyzkousel,ale budu se muset ucit znovu ridit jak to leti. zaroven sem si vsiml ze se me celkem dost zahriva motor, ruka se na nem udrzet da, ale radsi bych aby mel nizsi teploty, regulator byl po cca 10 minutach mirne vlazny, baterka studena. lipo stop nastaven na 3,2V - muze byt nebo radsi dat vyssi ? na plno to jezdilo asi 8 minut pak se to prepinalo plnej vykon - polovicni, je to prave lipostop nebo nejaka jina ochrana? vecer sem baterku nabijel, prislo do ni cca 4000mah, nevim presne, odesel sem pri 2500 , pak sem se vratil a nabijecka hlasila temp error a byla pekne horka. nechal sem to vychladnout a nabijel mensim proudem, a jeste se do ni kolem 800mah dostalo - nabijneom pres balancni konektor.
jeste malej dotaz, kdyz mam dve stejny baterky nosram 5300, zrejme maji nejlepsi za sebou a pri nabijebi obe hlasi celkem rozdil ve clankach, slo by z tech dvou udelat jedna ?:D
HPI E-Firestorm Flux - EZrun 35A, Ezrun 9T
Toro 900, MPX Funcub