Další rok je tady a na Revu zase přibyly nějaké novinky. Diferenciály z LST2 fungují super, nikde nic neteče, nedrhne a svoří pořád stejně jako když byly nové.
Hot Racing spojku ale vřele nedoporučuji, je snad horší než originál, v unášeči nasazeném na hřídeli převodovky se rychle vymačká středový otvor a spojka potom háže hrozným způsobem. Navíc jsem strhal jeden závit na uchycení spuru, šlo to velice snadno.
Nakonec jsem koupil Robinson Racing gen3 slipper clutch, zde je unašeč vyřešen mnohem lépe a spojka hází jen nepatrně. Spur mám sice teď kovový, ale převod je překvapivě docela tichý.
Také jsem se rozhodl pro přechod na 5s napájení. Nyní mám převod 60/19, LST2 diffy. Takto vypadá výpočet:
Differential Ratio: 3.3076923076923075
Transmission Ratio: 1.8333333333333333
Other Ratio: 1
Spur Tooth Count: 60
Pinion Tooth Count: 19
Total Voltage: 20.50
Motor KV: 2200
Tire Diameter (inches): 5.84
Tire Ballooning (inches): 0
Motor Current Draw: 110
Motor Coil Resistance: 0.006
Spur/Pinion Ratio: 3.16 : 1
Total Ratio: 19.1498 : 1
Tire Circumference (inches): 18.35 inches (466.01 mm)
Rollout: 0.96:1
Total Motor Speed: 43648 RPM
Vehicle Speed: 39.6 mph (63.61 km/h)
Effective KV Value: 2129.17
KT constant: 0.61 oz-in/A
Motor Torque: 0.35 ft-lbs
Final Torque: 6.74 ft-lbs
Final Power: 2255 watts (3 HP)
E-RevoBL, Futaba 3PM 2,4G, Neu1515, eZRun80A, Savox, Full RPM
http://sejny.rajce.idnes.cz/Revo, GT3B, Ofna Picco .26MAX Savox HV Brushless servo, 2s LiPo RX, Full RPM Revo je prostě nej
Savage FLUX XL Brushless