1

Téma: vadná baterie?

Mám problém s 2S Turnigy baterií, je prakticky nová, jeden cyklus OK, standardně jízdou vybito na 3,5V na článek a nabito. Potom chvilkou ježděním vybito na 8V... když jsem ji dal pak ale do auta, tak nic...  voltmetr ukazuje 8V, nabíječka taky, i články ukazují 3,98V. Přitom když dám nabíjet tak Raytronic C14 hlásí No battery, ale voltáž a články přes balancer načte...

Nějaký tip co s tím? Řesit reklamaci s HK asi moc smysl nemá :-/

Arrma Kraton 6S; Turnigy Reaktor 250W; (dříve HPI Savage Flux HP, TRX Stampede VXL)

2

Re: vadná baterie?

asi problem s konektorem nebo s kabely.

hormann HT3v3

3

Re: vadná baterie?

Pres konektory zmerim napeti, takze ty pruchozi jsou, to se mi nezda...

Arrma Kraton 6S; Turnigy Reaktor 250W; (dříve HPI Savage Flux HP, TRX Stampede VXL)

4

Re: vadná baterie?

Keď píšeš,že cez káble batérie prechádza prúd,problém bude zrejme v niečom inom,pravdepodobne regulátor,prekontroluj všetko,kábel po kábli,všetky konektory,vysielač,prijímač,motor,prípadne ak máš skús dať inú batériu,že čo to spraví. Skús aj pohýbať káblami pri meraní,či sa nepreruší,lebo fakt to vyzerá na tie napájacie káble,keď cez balančný ukáže nabíjačka.

Naposledy upravil: metalbreath (08. 07. 2013 15:02:53)

E-Revo 1:10 s Brushless

5

Re: vadná baterie?

S jinou baterii problem nemam, jen s touto. Problem neni v aute, ale v baterii a jelikoz mi krome nabijecky pres balancer ukazuje napeti i normalni voltmetr pres hlavni konektor baterky, tak moc nechapu, proc auto ani nabijecka baterku nenadetekuje...

Arrma Kraton 6S; Turnigy Reaktor 250W; (dříve HPI Savage Flux HP, TRX Stampede VXL)

6

Re: vadná baterie?

pozri si SZ

E-Revo 1:10 s Brushless