1

Téma: Zlobí signál

Dobrý večer , Ahoj,

Mám postarší RC spalovák 3,5kubík (zakoupen cca 1 rok používán prodávajícím - mnou tak 10x na 10 min max) jsem v tom naprostý amatér , stává se mi , jakmile připojím soupravu vysílač k RCčku a zatáčím sem tam i bez plynu najednou se zasekne servo na jakékoliv poloze a nehne se nic(jako by to ztratilo signál s vysílačem) , to samé pokud držím plyn a sem tam zakroutím koly občas se prostě zasekne i s koly a nereaguje. Servo na řízení nové , vysílač v RC také nový

http://www.rc-auta.eu/zbozi/4690/Prijim … 2-4GHz.htm

vysílačka je Acoms je vidět na videu přiloženém s potíží.

http://www.youtube.com/watch?v=tPmtLCH4XmY

http://www.youtube.com/watch?v=lU6XUoLhV2s

Baterie v packu jsou jeté tak 5x ale dělá to i s novými nabíjecími i s alkalickou.

Baterry pack má 5,5-6V - neměl by být problém.
RC bylo zakoupeno již v takovémto stavu prákrát jsem se s ním projel ladil motor jenomže s tímhle nic ladit nejde , navíc se mi stalo , že se rc zaseklo při plném plynu jízdy (naštěstí na zahradě) takže se ulomil jen nárazník.

Prosím o jakékoliv rady nebo nápady co odzkoušet. (Kdyby se někdo našel z okolí Příbrami byl bych velice rád i s osobní radou ;-) )

Děkuji všem.

2

Re: Zlobí signál

Ahoj,

nevím, jestli Ti už třeba někdo neporadil, ale našel jsem Tvůj dotaz, a poté co jsem zkouknul ty videa,
tak mi to nedalo abych Ti neodepsal.

Mám pár tipů co bys mohl zkusit.

Není to sice z videa moc dobře vidět, ale pochopil jsem asi správně, že obě serva (tedy řízení a plynu/brzdy) reagují s velmi dlouhým zpožděním na pokyny vysílače, a někdy přestanou reagovat úplně, nebo se zaseknou v nějaké poloze.