26

Re: Xray M18T

jo, treba v Trebici

27

Tak jsem rozflaknul kastli.Panove nezkouseli ??jste na M18T napasovat kastli z Losi Mini T prodavaji se nabarvene za slusne penize.Nemam moznos to ani primerit nikdo v mem okoli Mini T nema sad

28

Tak jsem rozflaknul kastli.Panove nezkouseli ??jste na M18T napasovat kastli z Losi Mini T prodavaji se nabarvene za slusne penize.Nemam moznos to ani primerit nikdo v mem okoli Mini T nema sad

Napiš odkud seš a třeba se někdo najde.

29

Myslim ze kastle z MiniT pasuje

30

Zdravím všechny fandy RC.

Jsem úplnej začátečník,tzn. že ještě nemám žádný model, ale reálně uvažuji o koupi YRAY M18T.
Chtěl bych jen vědět, co dostanu v krabici, když si koupím stavebnici XRAY M18T za 3500, nebo  (se sadou POWER PACK XRAY 5900,-) třeba v elva-elektro.cz.
No a když tuto stavebnici budu mít, tak co je potřeba dokoupit, abych s tím vozítkem mohl jezdit.

Moc díky
J

31

Zdravím všechny fandy RC.

Jsem úplnej začátečník,tzn. že ještě nemám žádný model, ale reálně uvažuji o koupi YRAY M18T.
Chtěl bych jen vědět, co dostanu v krabici, když si koupím stavebnici XRAY M18T za 3500, nebo  (se sadou POWER PACK XRAY 5900,-) třeba v elva-elektro.cz.
No a když tuto stavebnici budu mít, tak co je potřeba dokoupit, abych s tím vozítkem mohl jezdit.

Moc díky
J

k tomu power packu musis mit vyisilac a prijmac +nabijecku .

32

Ano jak pise B-DOG. K Power Packu musis mit radio s prijimacem a nabijec (a samozrejme baterky do radia) k te variante za 3500,- jeste regulator, motor a pohonne aku...

33

OK
díky za ujasnění yikes))
Ted jeste musim zjistit kde se v Praze jezdi abych se sel napred podivat jak to šlape yikes)) a pak budu snad investovat  smile

34

Zdravým nevíte někdo tady,kde koupit kovové pastorky s 2mm dírou a 18T modulem?Mám v tomto modelu střídák a ty plastové pastorky nemají moc dlouhou životnost děkuji

35

18T = 18 Tooth = 18 zubu, xray pouziva modul 48DP, k videni jsou na nekterych zahranicnich webovych obchodech

36