1

Téma: Losi 8ight 2.0 1:8 4wd Buggy a Motor alpha A852.21(3,5ccm)

Zdravim profi modeláře ale i ty co jsou na tom tak jak já.Jsem začátečník který se chce zůčastnit různých závodu mé kategorie nitro 1:8 buggy.Poněvač nechci se jen zůčastnit a zaplnit startovní pole tak jsem se rozhodl řádně investovat do údajně závodního speciálu.Jako lajk jsem dal na info prodejce a rád bych se zeptal jestli tento model s motorem(název v předmětu)byla správná a dobrá investice.Jak motor tak buggy.Dále bych se rát zeptal na co si mam dát pozor a co se rádo kazí,láme.Prosím o radu zatim jezdím na travnatém hříšti a mam docela zasviněné buggy od trávy nepodaří se mi vše perfektně vyčistit,vadí kdyš tam někde zůstane travnatý bordel a co mohu použít na řádné pročištění,uvažoval jsem o nákym spreji,jen nechci použít silikonoví oleje ale jestli exsistuje náký čistič,nebo mě napadlo možná hloupost mohu použít vapku s mírnym tlakem?Dále by mě zajímalo jestli se některé díli speciálně mačou,nakou vazelínou či olejem krom diferenciálu a tlumičů.Jezdim na 25% rapicon je to dobré palivo?Děkuji za info a určitě mi budou časem příspěvky přibývat.

2

Re: Losi 8ight 2.0 1:8 4wd Buggy a Motor alpha A852.21(3,5ccm)

To se ptáš teď,když máš koupeno?
To si měl řešit před nákupem.
2.0 je už starej podvozek,a pokud tě novej podvozek nestál 5tis.,tak je to špatná investice.
Napadají mě alespoň 3 podvozky který bych jezdil radeji než losi.A to jsem Losi jezdil několik let.

XRAY NT1 PRO / Sonic 2,11ccm ProStock .12
Xray XB4
Spektrum DX3R

3

tak to je dobrý podvozek vyšel na 12t a motor na 6t tvrdil že to je novinka.

4

Nepochopil si mě.Tak ještě jednou.
Nebyl to dobrej kup!
Kupovat 2.0 za 12 tis. je hloupost.Je to stará mrcha kterou už dneska nikdo nejezdí.

Předpokládám že to byl ležák na prodejně,kterej prodejce nemohl dlouho nikomu udat,než našel sprominutím blbce,kterej nemá přehled.

Právě že Tě pochopil velice dobře.....

Naposledy upravil: Fik (31. 12. 2012 19:10:07)