Re: Závody s YOKOMO GT300/500 - úplně v základu
Pokud se nepletu,liší se to pouze karoserií.
viz. Japonské mistrovství GT http://supergt.net/pages/pg:tnd/device: … splay:cols
Xray XB4
Spektrum DX3R
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Pokud se nepletu,liší se to pouze karoserií.
viz. Japonské mistrovství GT http://supergt.net/pages/pg:tnd/device: … splay:cols
to číslo za GT (300 nebo 500) znamená počet minut na jak dlouho ty velké (skutečné) auta jedou vlastní závod. Nic víc nic méně!
Fanán
Pokud se nepletu,liší se to pouze karoserií.
viz. Japonské mistrovství GT http://supergt.net/pages/pg:tnd/device: … splay:cols
Omlouvám se za OT, ale snad pro pobavení všech admin nesmaže....
Musím pogratulovat k úžasnému avatarovi. Právě jsem ztrávil cca 5min. pokusy zabít toho malého broučka co mi pořád běhá po obrazovce.....
to číslo za GT (300 nebo 500) znamená počet minut na jak dlouho ty velké (skutečné) auta jedou vlastní závod. Nic víc nic méně!
Fanán
To jako fakt? No tak to je masakr! Takze jedinej rozdil bude v nejaky samolepce na kastli?
to číslo za GT (300 nebo 500) znamená počet minut na jak dlouho ty velké (skutečné) auta jedou vlastní závod. Nic víc nic méně!
Fanán
To je nesmysl.
Ty auta v závodě jezdí společně,na určitý počet kol,viz. video: http://www.youtube.com/watch?v=E17zKd8P … embedded#!
Velice laicky řečeno,GT 500 - lepší aerodynamika,vyšší výkon,speciál podobný DTM.
GT 300 - "ořezaná" kategorie,kde je možnost vidět Ferrari458,BMW Z4,Audi R8,PORSCHE 911,Mercedes-Benz SLS AMG
Taky sem nevěděl, jaký je rozdíl mezi GT300 či 500 v 1:1, ale v 1:12 žádný rozdíl neni (krom různých kastlí)
A opět připomínám.
Úplně jinak řeší problémy pořadatel, který má k dispozici jak zázemí, tak i velký počet jezdců !!! a jeho spádová oblast je třeba půl Moravy či víc !!! a v úplně jiné situaci je regionální pořadatel, u kterého je počet jezdců významně omezen !!!
Takže, jak jsem se již zmínil dřív - NEEXISTUJE univerzální návod, který by platil pro celý svět !!!
Vždy se MUSÍ !!! vycházet z místních PODMÍNEK !!!
My jsme třeba teď v sobotu 01.12. v Holešově úspěšně vyzkoušeli LEGÁLNĚ kategorii FšeStock (viz report na Masters) a byl to velmi pěkný závod
No a protože byla možnost, tak jsme dokonce otestovali, jak bude závod probíhat, když by, mezi On-Road vozy, jela i jedna Buggy 1:10 !!!
Pro diváky to bylo zajímavé zpestření a žádný problém nikdo neviděl, zato z úhlu pohledu samotných jezdců, to už vypadalo trošku jinak !!! Polovina jezdců neměla celkem žádný problém, jet společně s Buggy, ale samozřejmě při jízdě v její blízkosti museli být opatrnější, ale to považovali za spíš zpestření, než problém, zato druhá polovina jezdců se vyjádřila, ke společné jízdě s Buggy, dosti negativně, neb když bojovali s jinými cesťáky, tak jim Buggy trošku míň, či trošku víc překážela a v takovém okamžiku to asi žádný jezdec nepovažuje za "příjemné zpestření" závodu
A jaký je teda závěr ???
Pro někoho je to spíš zpestření a pro někoho je to spíš PROBLÉM
A hotovo - opět žádný univerzální návod neexistuje !!!
Obecně by se však dalo najít několik možností - pár jich uvedu:
- pokud by bylo ve skupině míň jezdců, tak by jedna Buggy byla líp tolerovaná
- pokud je ve skupině 6-9 jezdců, tak asi raději bez Buggy
- pokud by však bylo třeba 12 a víc jezdců v kategorii, tak by Buggy mohla jet v B skupině a opět by to mohlo být v klidu a pohodě
Variant je vždy plno, jen je potřeba, si to nejdřív mít možnost někde vyzkoušet a pak je to opět jen a jen na dohodě jezdců !!! Pokud jsou jezdci "v pohodě", tak se dá vždy všechno domluvit a vyzkoušet
Ohledně jízdních vlastností mého Yokoma jsem se vyjádřil v článku ze závodů 1:18 dne 8.12.a to dokonce i na stránkách masters. Napíši zde podstatnou věc.
Pokud bude zájem ze strany majitelů modelů 1:12, odjedeme první závod dvanáctin 19.1.2013 při čtvrtém závodě ZVK. Stačí, abychom na tento první závod byli minimálně čtyři, abychom bojovali o tu pověstnou bednu!
Nastínil by zde jetě nějaká pravidla.
Podvozek 1:12 2WD, motor jakýkoliv, baterie je na zvážení každého, Lipolek rozměrově vhodných a cenově dostupných je na trhu dost. Obutí - to co máte.
Pokud by nás bylo víc než dost, mohli bychom testovat i s ostatními modely 1:10 (v nějaké rozumné motorizaci) a samozřejmě modely menší než 1:12.
Všem děkuji za příspěvky na tomto fóru a věřím, že dvanáctiny v Pozděchově určitě rozjedeme.
Pokud budete mít chuť jezdit 1:12 u nás, napište mi do emailu. Určitě se ještě ozvu neb 15.12 jedu s Yokomem FšeStock.
Fanán
Mám dotaz, co s tím, když budou lidi mít originál co je předepsané na mibosportu, sám to tak budu mít a příští týden auto skládat. Elektroniku již mám regulátor zero boost a lrp X12 17,5 a nebudou chtít kvůli třeba jednomu závodu měnit elektroniku. Baterii budu asi jezdit originál yokomo 2600 lipo.
Určitě bych to třeba já za sebe nepřehazoval na stejnosměr. Novák - bývalá RC Polná,
pokud by měli polnáci někdy v zimě volno v autě a já volný víkend, tak bych případně přijel.
Ale jezdím bližší závody - mibosport a brandýs, takže moc volných víkendů není
Petře na Tvoji otázku je jednoduchá odpověď. GT300/500 pojedou Zero Boost a předepsaný motor LRP 17,5. Zde není co měnit. Staré oprášené 1:12 2wd podvozky pojedou s tím, co tam každý dá či co má doma. Já jenom ohledně ochránců přírody budu požadovat, aby každý z motoru vytoukl pavouky! Zkrátka a dobře: ty pravidla se budou teprve tvořit a tvořit je budou sami závodníci, tak jak se tvořily pravidla ZVK.
Fanán
ahoj Fanáne, čtu tvůj příspěvek na tvých stránkách - yokomo za 12 tisíc, co tam bylo tak drahé.
mě auto 5000, regulátor speedpassion R + kabel, programovací karta do PC Kč 1900,--, motor Kč 1500,--, servo savox 0254 - 670 Kč, přijímač 230 Kč G300 z hobbykingu, barva 120 Kč - růžová -))) o víkendu snad vložím foto na rajče v podpisu
celkem tedy krásných 9420 Kč - baterii zatím původní co mám doma 5600, ale mám objednanou z hobby kingu 4200 - za 832 Kč, příští týden již razím na závody na Mibosport a 12.1.2012 jsou tam další závody v Hrotovicích
Přidány fotky mého nového yokoma GT - odkaz v podpisu a nová karoserie syna, kterou jsem dostal na otestování.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.