Téma: Savage
Hoj,mohl by mi nekdo nekam nasdilet a nebo kdyz jsem z Prahy pujcit nebo okopčit DVDo od SAVAGE? Dík
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Hoj,mohl by mi nekdo nekam nasdilet a nebo kdyz jsem z Prahy pujcit nebo okopčit DVDo od SAVAGE? Dík
Odkud jsi?
No Senohraby nejsou daleko.
Ahoj. Nemate nekdo zkusenosti s alu tuningem na savage flux? Uz po nekolikate menim nejakej prasklej kus na podvosku. Myslel jsem objednat z integy stranek sadu podvosku z alu.
Savík-kovový prach v převodovce.
Trápí mě tři věci.
1. Po odjetí cca 3L paliva jsem zjistil stříbrný (kovový) prach uvnitř převodovky viz. foto níže. Nevím jestli to nemám nechat být, jelikož je převodovka teprve v záběhu, nebo převodovku vymontovat, rozebrat a vyčistit, jelikož je auto nové tak mi do toho zatím moc nechce. Nejschůdnější možností mi přijde vzít čistič brzd, nebo WD-40 a převodovku servisníma dírama pořádně vypláchnout a něčím zlehka namazat buď GT85, nebo doporučovanou vazelínou A00.
Foto: http://czjoe.rajce.idnes.cz/HPI_Savage_ … AG1293.jpg
http://czjoe.rajce.idnes.cz/HPI_Savage_ … AG1301.jpg
2. Všude čtu ať natvrdo utáhnu spur na plastovém ozubeném kole, tj. matička č.8 na pružince. Mám tak udělat? Nebo nechat trošku povoleno? Mám 4,6
3. Nevěřil jsem jak ohromné vůle jsou u nového savíka na táhlech, resp mechanizmu řízení, když podržím kolo tak s druhým neskutečně zahýbu. Vůle je uvnitř auta pod kovovým čepem na kterém je pružina s matkou. Jak tuto vůli vymezím? Utažením či povolením pružiny asi těžko.
Také jsem zjistil, že je vnitřek disků kol pěkně oškrábaný od matičky řízení (vzadu i vpředu). A to jsem neudělal ani metr velký skok. http://czjoe.rajce.idnes.cz/HPI_Savage_ … AG1313.jpg
A už se začínám poohlížet po silnějším Servu řízení a center skid plate. )
add1: je to normální, pokud nikde nedrhne, tak jsem to nikdy neřešil, rozhodně ničím nemazat. Nicméně pro klid v duši bych se tam kouknul, povolit 4 šrouby z boku a 2 ze shora. Potom sundej víko převodovky a můžeš mrknou dovnitř. Jednou jsem na nový převodovce měl povolené převodové kolo tuším 2. stupně a ty povytočený šrouby tam dělaly paseku.
add2: pokud nehází, nechal bych ho trochu povolený (myslím, že 1/2 otáčky od plnýho dotažení)
add3: vůle tam jsou, vymezit to snad ani pořádně nejde. Ničemu to však nevadí, je to do terénu, ne na asfalt.
Na mém Savage XL se mi v převodovce povolily tři šroubky držící plastové kolo jedničky na hliníkovém náboji jednosměrného ložiska, jakmile to nastane tak šroubky začne ohlodávat vedlejší kolečko dvojky, to by mohly být ty piliny. Možná máš stejný problém. Doškrábané disky od zavěšení asi jsou u HPI kol normálka, na mém XL jsou disky neskutečné bláto.... v zatáčkách se kroutí a pak vnitřkem dřou o prvky zavěšení. Vůle v řízení by určitě šla opravit podložkama, přitom bych dal místo plastových futer kuličková ložiska. Pokud máš auto nové tak ti doporučuju vyndat diffy z bulkheadů, zkontrolovat šroby co drží talířové kolo diferáku a pro jistotu pojistit lepidlem na závity, to samé šroubky u jedničkového kola v převodovce.
Chlapy moc děkuju za radu, zítra se do ní teda podívám ))
Potřeboval bych někoho z Prahy, kdo by se mnou osobně konzultoval. Asi už budu muset konečně někam na dráhu )
Jsem totálně rozhořčen! Opravdu to byly ty šroubky, dva se povolili a mlely se mezi kolama. Jako fakt V HPI asi někdo chrápe, protože abych hned kupoval vnitřnosti po odjetí ani ne 3L paliva se záběhem mi nepřijde normální! Gggrrrrr. Ještě k tomu sobota a nikde nic nekoupím.
Nic ve zlém, ale kazdé nove auto potřebuje projit, zkontrolovat naplně, podotahovat. Tohle je chyba RTR, prostě slogan ready to run, někdy dokonce ready to race :-) je hovadina.
Chlapy, vím že je to asi čuňárna, ale nedalo by se jezdit alespon na 1. rychlostní stupeň? Když vyndám šroubky, utáhnu 2. stupeň aby neřadil, tak by se vcelku asi nemělo nic stát ne? ((( CRY
toto zrovna není chyba jen rtr verze, mě se to stalo u SSka, což je stavebnice, ale tahle část převodovky tam je už v hromadě. A mě nenanapadlo, že po pár nádržích se tam něco povolí.
Nicméně dal jsem tam nový šroubky (ty púvodní měly trochu sjetý hlavičky), a kromě vydřenejch drážek na boku toho hliníkovýho kola žádnej jinej problém nebyl a převodovka funguje do teď.
Měl bych otázku.
Co se mini tím - zakonzervovat motor?
Je to blba otázka,ale aspoň budu vědět co to přesně je.
Děkuji za odpověď.
Měl bych otázku.
Co se mini tím - zakonzervovat motor?
Je to blba otázka,ale aspoň budu vědět co to přesně je.
Děkuji za odpověď.
Míní se tím, že motor uvedeš do takového stavu, ve kterém může i několik let bez zjevného účinku povětrnostních podmínek zůstat v původním stavu, tj. bez koroze.
Prostě se ten motor musí zbavit zbylého paliva a napustit after run olejem, nebo třeba parafínovým olejem, který seženeš v každé lékárně, někdo používá WD-40 někdo plně syntetický olej do velkých aut.
Zde máš nějaké povídání: http://www.offroad-rc.info/WordPress/?page_id=557
o.k super díky moc.
a zas jsem o něco chytřejší,proto mi možná jednou odešel motor že jsem to nedělal.
Zdravím chlapy
Můžete mi prosím poradit jak nastavit FAILSAFE,nemám k tomu česky název.
Je to na savage a je to od výrobce HPI.
DĚKUJI ZA RADU.
Ahoj.
Doufám, že pomůže toto video, já mám na nedávno koupeném Savíkovi stejný přijímač a vysílač.
http://www.youtube.com/watch?v=DUuwKAWjQvw
Zdravím páni, mám Ofna Ravager a 40MHz vysielačku, kupil som si externý failsafe z druhej ruky (konkretne http://www.google.sk/imgres?hl=sk&s … &ty=64 )
Len predchádzajúci majitel ho mal už nastavený a ked ho zapojim na servo plynu a vypnem vysielačku tak nastavi servo na plny plyn, pri 4,6ccm motore je to pekny rachot. Viete mi niekto poradit ako ho prenastaviť aby to zostalo na volnobehu popripade na brzde? Je tam jedno tlačíkto a zelená a cervená kontrolka. Podla toho ako to svieti by mal byť failsafe funkčný len nech to mačkam ako chcem neda sa prenastaviť. Zrejme to robim špatne, Ďakujem za radu.
Naposledy upravil: Kotina (30. 10. 2012 08:37:06)
Návod. Ctrl+ zvětšíš.
http://ftp.ansmann.de/manuals/speedcont … _08_11.pdf
Vůle mezi hruškou a talířem diferenciálu
1. Nevíte kde bych našel návod na správné seřízení vůle mezi hruškou a talířem diferenciálu? Vymezení podložkami.(např.YouTube) Když jsem Savíka koupil, tak byly nějaké podložky přibalené v sáčku. Kdy je mám namontovat? Kam?
2. Čím mažete talíř(grafitovou vazelínou)?
3. Čím mažete planetová kola?(olej)?
Po kolika nádržích kontrolovat vůli?
Díky.
Tak a je to tady!
Asi po 10 litrech paliva se odporoučelo kuličkové ložisko 5x10x4mm spojky a spojka v háji. Teď akorát vyřešit kde koupit nová ložiska a spojku. Jestli koupit bláto od HPI nebo levnější bláto na Ebay.cz. Co dáváte chlapy za lamely? origo, nebo hliník?
Myslíte že mám rozhodit i motor a podívat se i na lože motoru? Když už je venku.
Jaké ložiska a lamely doporučíte?
Díky za rady.
Naposledy upravil: CzJoe (15. 08. 2013 10:14:18)
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.