Re: Savage XL
to si spravil sam podomacky?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
to si spravil sam podomacky?
Jojo, použil jsem 3mm tlustou ocelovou pásovinu. Nejdůležitější je prvně svrtat všechny otvory, až pak jsem vypiloval konečný tvar. Čeká mě to ještě 3X jeden kus zabere cca 30min
Koukam ze je to neco jak E- Maxx. Furt neco tunit, podomacku vyrabet aby to vydrzelo dalsi jizdu
Tento díl jsem za celou dobu co vlastním Fluxe měnil 2x - buď neskáču, nejezdím nebo mám štěstí takže asi tak.
S E-Revem sice srovnání nemám - Sejny promine - ale E-Maxx proti Fluxovi tam srovnání mám a kdyby mi někdo nabízel Maxxe za Fluxe, nevzal bych ho ani kdyby mi za to zaplatil
Jen je třeba si uvědomit, že dokonalé auto neexistuje, poslední dobou mi přijde, že spousty lidí staví Fluxe do pozice nerozbitného vozu, což určitě není.... jo takhle vzít to nejlepší z Fluxe a třeba Reva, potom by to mohla být ještě zajímavější kárka.
Maxx potřebuje nutně hliníkové bulky a vše od RPM co jde, pak je to dost odolný auto. Je sice celkem levnej ale musí se do něj nasypat aby něco vydržel. Savík je v základu jednoznačně lepší než maxx v základu. U Maxxa jsem dělal něco podobnýho jak teď u Savíka, příčnou vzpěru z 2mm ocelového plechu mezi spodní hinge piny vepředu. Hinge piny jsem navíc musel udělat delší, skvěle se na to hodí hřídele s mrtvých stejnosměrných motorů, narozdíl od hřebíků mají nějakou tvrdost, pružnost a neohýbají se.
Mě tady to tunění moc baví a musím uznat, že Savík k tomu nabízí skvělý prostor, na Revo nejde doma ukuchtit skoro nic.
Už mám dopilováno:
Kdyby někdo potřebova a měl možnost řezání na laseru (vodě atp.), tak mam hotovej vektor tech bulků v dxf.
Naposledy upravil: cvrndin (04. 06. 2012 14:10:15)
Tak Savík už má komplet RPM ramena, plato pod motor jsem nakonec udělal z 3mm duralu a origo kovový spur jsem nahradil plastovým. Nyní je auto úplně super tiché, na kovovém spuru bylo už po pár jízdách znát opotřebení a pastorek byl skoro na vyhození. Byl to ten úzký 52T, současný plastový má 44T a je to původní kolo jedničky z nitro převodovky.
Také jsem vymezil axiální vůle hřídelí v převodovce které tam byly od novoty a byly obrovské. Nyní mám převod 44/17 a vnitřek převodovky z Fluxe, na 4S je to takový mdlý... bude třeba zkusit 5-6S. Ještě otázka na kované Fluxáky: čím mažete polosy a kardanky? Zkusil jsem GT85 a řekl bych, že nic moc... nelíbí se mi to hvízdání značící, že klouby běží nasucho.
Až bude pár peněz nazbyt tak pořídím A720 tlumiče a jiná kola, ty originální jsou neskutečný shit... nemám slov... disky se kroutí tak, že dřou o uprighty, házení se nespravilo a navíc se začínají odlepovat což je samo ten nejmenší problém.
Potom co se mi v červenci rozpadl diferenciál tak až dnes se mi sešly doma veškeré díly k opravě. Na ebay jsem pořídil celý nový diff z fluxe a k němu dvě hrušky, dále XL má starou verzi bulkheadů a tak jsem pořídil novější kompozitovou verzi. Savík už má i A720 tlumiče. Nyní už zbývají jen HD huby od integy, silnější servo řízení a asi tvrdší pružina do servosaveru. Místo těch žvejkacích origo kol pravděpodobně půjdou Badlandy určené na Baju, mají větší průměr disků a jsou v beadlock provedení. HPI dělá i 24mm hex adaptéry pro tento účel. Také jsem udělal menší úpravu napájení větráku, na plato motoru přišel stabilizátor 7812, to aby větrák bez problémů běžel na 4 i 6s.
V galerce na mém rajčeti jsou i fotky rozšmelcovaného bulkheadu a poškozené hrušky pro info.
aky je rozdiel medzi starymi a novymi bulkheadmi?
Z výroby má Savage XL HPI85235, Flux má už z továrny pevnější kompozitové HPI102272. Liší se pouze v použitém materiálu. Pocitově ty kompozitové nejsou z tak pružného materiálu ale tvrdší. Zkoušel jsem do nich řezat nožem
Tak konečně první pořádné ježdění kdy se nic nepodělalo
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.