Tak som vam zas prisiel skazit naladu. Najprv sa chcem spytat Tomsa jak myslel tych 6-7 baterok na jednu jazdu. Ja sa bojim ze upečem motor uz pri jednej baterke.
Tak a teraz to hlavne. Je to na 99% zlomeny zubok zadneho diferencialu. Zatial som nerozoberal cele auticko ale iba zadnu cast, vdaka comu som mohol nakuknut do difu. Tam som vsak ziadny problem nezbadal, takze bud je miniaturny alebo je problem uplne vo vnutri difu. Nechapem preco ten zadny plast neni oddeleny aby som nemusel davat dole uplne vsetko.
Budem to muset otvorit? Alebo sa da kupit cely diferencial? Auticko mam tyzden a uz donho musim sypat dost vela penazi. Rameno som zlomil uz druhy krat ale to chapem ze je moja chyba. Servo sa odpalilo s tym som ratal. Ale z tohto diferencialu mam uz fakt nervy. Teraz kupim novy za 20e alebo kolko a za tyzden sa zas posere? Nerozumiem vazne co to ma znamenať ze si vyrobca dovoli dat ozubene kolieska zo zliatiny ktora neni schopna odolať. Najprv som nerozumel prečo je hnacie kolečko plastove. Potom ma napadlo ze mozno aby povolilo ako prve. Proste aby ked sa maju zlomiť zubky, aby to odnieslo kolečko ktore je za minutu vymenene. Ale vidim ze som sa asi mylil a teraz fakt neviem co mam robit. Nakupil som baterku, nabijacku, servo, dva krat celu sadu ramien, nasypal som do toho skoro 400e. Tie kamene ci ako sa to vola uz su uplne odpalene, auticko neustale zatača do stran, nejde to poriadne vycentrovať. Nevie mi niekto poradiť ci ide obiednat RPM sada zo zahranicia aj na dobierku?
Tomecek dufam ze ma hned neukamenujes, ale skus pochopiť aj ty mna, ze som myslel ze drahy stroj, ktory patri k špičke tak ze nieco vydrzi. Hovorim vsetko ostatne berem, ale tento dif ma velmi zarmutil
Losi Micro Short Course Truck BRUSHLESS