Tak Savík dal 6 baterek a hřídel v rotoru zalepená Loctite 603 drží. Na motor jsem pouze přidal ventilátor, prst se na něm po jízdě sice pár sekund dal udržet, ale nyní je to mnohem lepší, motor je po ježdění jen lehce ohřátý. Teď lituju toho, že se mi nepodařilo sehnat kousek duralu na plato motoru, teplo mohlo krásně odvádět to plato a třeba by se motor obešel bez ventilátoru.
Převod spur/pastorek mám 52/12 a v převodovce locknutou trojku, asi ještě pořídím spur z fluxe. Chce to více rychlosti. Ještě je možnost pořídit aku s více články.
Dále na podvozku jsem vyndal podložky pružin co tam byly v základu, auto je sice o něco nižší ale mnohem stabilnější. Na stabilitu Reva nemá a nejspíš nikdy mít nebude ale už se s tím docela dá jezdit. Zase savík projede tam kde už se Revo pomalu začítá trápit, holt něco za něco ![smile](http://www.rcauta.net/forum/img/smilies/smile.png)
Kde jsou ty časy než tu admin Míra začal řádit a vyštval ty nej lidi... to byly časy když jsem si mohl editovat svoje příspěvky a nemusel tak kvůli každému žblechtu zakládat nové.
Naposledy upravil: Sejny (16. 05. 2012 18:08:57)
E-RevoBL, Futaba 3PM 2,4G, Neu1515, eZRun80A, Savox, Full RPM
http://sejny.rajce.idnes.cz/Revo, GT3B, Ofna Picco .26MAX Savox HV Brushless servo, 2s LiPo RX, Full RPM Revo je prostě nej
![smile](http://www.rcauta.net/forum/img/smilies/smile.png)
Savage FLUX XL Brushless