1

Téma: Kulickovy diferak

Chci si vyrobit kulickovy diferak do auta 1:24 a chtel bych v nem pouzit misto axialniho loziska radialni. Videl sem to uz u hodne aut ze meni radialni a ne axialni tak by me zajimalo jestli to s radialnim funguje tak jak ma.

2

Re: Kulickovy diferak

http://xemet.altervista.org/immagini/MVC-699F.JPG zde je jeden radialnim loziskem

3

Re: Kulickovy diferak

Je to divný, ale mě to vždycky přesměruje na nějakej chat.... roll

4

Re: Kulickovy diferak

Ten odkaz je asi zde: http://xemet.altervista.org/home.htm
Radiální ložisko tam funguje celkem bez komlikací, ale základem je naprosto přesná výroba dílů (nutnost tolerancí 1-2 setiny a někde je třeba se dostat i na pět tisícin. Především je nutná co nejlepší kolmost unašečů vůči ose hřídele a také minimální házivost unašečů přítlačných podložek. Náročné je taky usazení ložiska, nesmí mít vůli v unašeči, ale taky nesmí být nalisované s přesahem protože tlak unašeče na jeho vnější kroužek by působil velmi nepříznivě. Ve 2WD čtyřiadvacetině se ale používá trochu jiné konstrukční řešení viz. http://www.mkmiky.wz.cz/kuldif.htm
Jediný nedostatek téhle varianty je v tom, že přesně kolmé usazení unašeče 11 na hřídel je velice náročné.

5

Re: Kulickovy diferak

moc dik za ten obrazek moc mi pomohl