Re: časování stříďáku
Jo tak Wankel to potom jo to jsou zabijáci :-D dobře tak polarita to není ale jak je to s tím časováním?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Jo tak Wankel to potom jo to jsou zabijáci :-D dobře tak polarita to není ale jak je to s tím časováním?
tzn wankelův motor - nebo také motor z RX8 ??
A to musíme všichni uznat, že je trochu jiná liga než motory Hov..o To Pojede
Edit: Pozdě
Naposledy upravil: JeanB (19. 04. 2012 19:31:50)
Njn byl jsem rychlejší :-D ale nutno podotknout že ten z RX-8 má pouze dva rotory ne tři ale jeden rotor má tři komory...
Ale pořád nevím jak je to s tím časováním toho el. motoru například u běžných pístových spalováků je tomu tak že směs se zažehne cca o 2 setiny dřív než dorazí píst do nejvyšší polohy aby se mohla optimálně rozpínat a nepřišla tak exploze benzínu zbytečně na zmar... tak jak to mám nastavit u té elektriky abych využil co nejvíce potenciál motoru aby sám sebe nebrzdil ale zároveň zbytečně neplýtval energií a "neběžel na prázdno"
Princip chápeš, dál je to na tobě. Musíš zkoušet a zkoušet nebo si pořídit toto:
tak jak to mám nastavit u té elektriky abych využil co nejvíce potenciál motoru aby sám sebe nebrzdil ale zároveň zbytečně neplýtval energií a "neběžel na prázdno"
Situace je velmi jednoduchá. Se zvyšujícím se časováním (do rychlosti), se při stejných převodech zvyšuje spotřeba a teplota. Takže rozumný komporomis dle požadavků. Na lítání ven asi budeš chtít spíš jezdit déle, na závodech krátce a rychle.
Jak je to s výhodami kombinace převodů a časování, tak intuitivně si myslím, že pro životnost to asi bude lepší s menším časováním a adekvátními převody, ale to střílím od boku.
Po nějaké době zase oživím téma a nadhazuju otázku:
Jak je to s časováním mechanickým a elektronickým? Aneb časujeme jak na motoru, tak i na regulátoru.
Jde mi o to, že mám motor s možným časováním +20° až +60° a regulátor byl nastaven z výroby na +10°.Znamená to tedy, že když je na motoru nastaveno na +30° a na regulátoru +10° tak se to sčítá a výsledek je +40°?
Tuší někdo, jak to je?
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.