Téma: Difusor
Zdravím.Řekne mi někdo prosím jaký vliv na motor,potažmo na výkon, má difusor? (v karbecu)
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Zdravím.Řekne mi někdo prosím jaký vliv na motor,potažmo na výkon, má difusor? (v karbecu)
nikdo neví? safra chlapy,za chvíli jsou závody! :-)
hmm hmm....kdych se zeptal jaký si mám koupit auto?!....to by věděli všichni....:-)
To se ptáš jako na funkci difuzoru nebo jak to mám chápat?? Difuzor zvyšuje přítlak na zadní část vozu a pracuje na principu podtlaku... A samozřejmě logicky čím rychleji pojedeš tím bude vyvíjet větší tlak takže čím větší přítlak zvolíš tím budeš mít menší maximální rychlost na rovince ale bude sedět lépe v zatáčce to je ale pouze čistě teoreticky... + další aspekty mezi ně patří větší tření pneu tudíž větší opotřebení a mnoho jiných ale to tu můžu popsat celou stránku... Ale nechápu co má společného motor s difuzorem to jsou jablka a hrušky... Nebo nějak nechápu o jakém difuzoru se tu teď bavíš...
Dk.Lukas...Si děláš legraci, že?
Helloween...co by jsi chtěl slyšet? Usměrňuje ti vzduch do karbecu, vliv bude dle konkrétního modelu, uložení a nastavení motoru. Vyzkoušej.
Zdravím.Řekne mi někdo prosím jaký vliv na motor,potažmo na výkon, má difusor? (v karbecu)
-menší průměr-motor táhne od spodu,menší maximální otáčky
-větší průměr-motor má horší spodek,lépe jde ve vyšších otáčkách
Dk.Lukas...Si děláš legraci, že?
Helloween...co by jsi chtěl slyšet? Usměrňuje ti vzduch do karbecu, vliv bude dle konkrétního modelu, uložení a nastavení motoru. Vyzkoušej.
Ne nedělám už mi to teď taky došlo protože většina z vás se tu technicky vyjadřuje jako tataři tak se pak doprčic nedivte že to někdo špatně pochopí nebo že to zůstane bez odezvy... A věc druhá je že se to chce pořádně zeptat na otázku...
Halloween: No ono to tak úplně také není pravdou je fakt že čím menší průměr tím lépe auto táhne "zespoda" a má větší kroutící moment... Ale zároveň proteče méně vzduch tudíž menší max.otáčky a dojde motoru dech... Ale nejprv si musíš uvědomit kde a jak chceš jezdit a co taky...
Mám jednu stránku kterou jsem kdysi studoval týká se karburátorů Weber co se dávají do velkých aut Škoda 130R... a tam to slušně vysvětlují je to trochu alchymie a mnozí to nemají rádi když srovnáš malé auta s velkýma ale alespoň trochu pochopíš o co go... http://web.datriware.com/Vypocet_prvku_karburatoru_DCOE
PS: promiň že jsem to z prvu nepochopil... Zkus se prosím příště techničtěji vyjádřit...
Naposledy upravil: Dk.Lukas (02. 05. 2012 20:27:01)
Termín difuzor se opravdu používá. Kdyby jsme byli Tataři použili by jsme termín trumpetka, nátrubek a pod:-).
Ano já vím že karburátory mají difuzor to mě nemusíš učit "pár" už mi jich rukama prošlo :-D hlavně Webru... šlo mi o ten "krabec" co uvedl do závorky páč mi chvíli potom trvalo než mi docvakalo že myslí na karburátoru... Už mě tyhle slengové názvy začínají lézt krkem... Pak dochází k mýlkám karbec, hrnec, atd... Ku*va kdo se má v tom vyznat... Já jsem totiž den před tím řešil difuzor na okruhovém autu a tak mi okamžitě naskočil difuzor jako aerodynamický prvek tak už to neřeš...
No trumpetka není difuzor v pravém slova smyslu trumpetka se na difuzor umísťuje někdy do něj ale nemusí být ani součástí... Na difuzor se může např napojit rovnou vzduchoví filtr... Trumpetky se používají u "otevřených (s přímím sáním)" karburátorů těch bez filtru často na nich vidíš kovovou síťku proti bordelu nebo silonovou punčochu :-) ... Ale to se tu teď hádáme mezi sebou a tazateli jsme moc nepomohli... Ano spletl jsem se jednalo se o jiný difuzor než jsem myslel já takže moje blbost...
Hallowen: Nevím do jaké míry jsou malé karburátory odlišné od těch velkých ale předpokládám že většinu si budeš dělat sám doma tak měj na paměti aby vše dostatečně lícovalo těsnilo a nikde nebyly ostré hrany a výčnělky on je vzduch kor ten proudící nemá moc rád pak se o ně láme točí a vznikají turbulence což poté snižuje množství vzduchu co proteče špatně potom bere palivo z trysky... Rovněž doporučuji vyleštit někdo říká blbost ono to asi v celku znát moc nebude ale pro srandu se to nedělá... Nevím co víc by jsi chtěl ještě vědět...
Naposledy upravil: Dk.Lukas (03. 05. 2012 09:54:38)
Dk.Lukas...Si děláš legraci, že?
Helloween...co by jsi chtěl slyšet? Usměrňuje ti vzduch do karbecu, vliv bude dle konkrétního modelu, uložení a nastavení motoru. Vyzkoušej.
ty si ale srandista :-) Takováhle odpověď mě fakt rozesmála :-)
ivandr: Děkuju ti, to je to co jsem chtěl vědět
Kopec77 napsal:Dk.Lukas...Si děláš legraci, že?
Helloween...co by jsi chtěl slyšet? Usměrňuje ti vzduch do karbecu, vliv bude dle konkrétního modelu, uložení a nastavení motoru. Vyzkoušej.
Ne nedělám už mi to teď taky došlo protože většina z vás se tu technicky vyjadřuje jako tataři tak se pak doprčic nedivte že to někdo špatně pochopí nebo že to zůstane bez odezvy... A věc druhá je že se to chce pořádně zeptat na otázku...
Halloween: No ono to tak úplně také není pravdou je fakt že čím menší průměr tím lépe auto táhne "zespoda" a má větší kroutící moment... Ale zároveň proteče méně vzduch tudíž menší max.otáčky a dojde motoru dech... Ale nejprv si musíš uvědomit kde a jak chceš jezdit a co taky...
Mám jednu stránku kterou jsem kdysi studoval týká se karburátorů Weber co se dávají do velkých aut Škoda 130R... a tam to slušně vysvětlují je to trochu alchymie a mnozí to nemají rádi když srovnáš malé auta s velkýma ale alespoň trochu pochopíš o co go... http://web.datriware.com/Vypocet_prvku_karburatoru_DCOE
PS: promiň že jsem to z prvu nepochopil... Zkus se prosím příště techničtěji vyjádřit...
Já si nemyslím že bych patřil k většině tataru.Napsal jsem to k pochopení OK. Asi si nedočet otázku až do konce. Je tam přece psáno difusor ,,v karbecu,, nakonec ale díky :-)
karbec, hrnec, míchačka paliva atd... už jsem to tu psal že mi to nedošlo promiň...
U některých motorů je součástí "karbecu" výměnná vložka nasávacího hrdla + jedna další.Mají různý průměr.
Jinak platí to co už jsem psal výše.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.