margo napsal:mam standartni Walbro WT-668, membrany si myslim otoceny nemam, je to docela logicky usporadany a moc jinak to tam poskladat ani nejde...prijde ze mi ze nejakej kanalek ucpanej asi bude, ale tech mikro dir je tam nejak moc a poradne nevim ktera plni jakej ucel....
Motor ani neskytne, svicka uplne sucha, kdyz jsem karbec vyndal a napojil na jiny dve hadicky a zapumpoval jsem, tak palivo jen jednou hadici nasavalo a druhou teklo ven, ale nikam jinam neprotejkalo...
Jo a nadrz odvzdusnena je a do motoru jsem zatim palivo nestrikal. Taky bych rek ze motor tesni, je to znat kdyz taham za strater.
nerozumime si, walbro funguje tak, ze je z karteru motoru (klikova skrin) zaveden spodni tlak (kdyz jde pist do dolni uvrate DU) nad membranu karburatoru - tim jak se tlak pod pistem cyklicky meni tak se membrana vychyluje sem a tam a cerpa palivo (pres ty jazyckove ventily)
ten tlak je tam zavedenej bud primo dirou v prirube karburatoru - je tam vetsinou jeste mezi karburatorem a motorem izolacni mezikus (aby se karburator neohrival od motoru a palivo nebublalo), ktera je take navrtana - musi to byt sesazeno tak aby tesneni mezi prirubama i samotna priruba sedela tak aby ten otvor na sebe sedel - aby to bylo pruchozi -
nebo dalsi varianta je ze je navrtan jeden ze sroubu v karteru az dovnitr skrine a je tam misto sroubu fitinka na hadicku, ktera je zavedena extra do karburatoru
dost casto se stava, ze se nekomu ucpe karburator, ten vymontuje, vycisti a zpatky ho slozi tak, ze obrati tesneni nebo prirubu a tim se prikreje ten privod tlaku - pak samozrejme jde palivo pumpickou cerpat, ale motor nebezi protoze za behu si nepodava palivo
p.s. jiskru to doufam hazi ;-)