Re: TRAXXAS E-revo 1/16
Takhle jsem to resil ja: http://www.mojemodely.cz/clanky/turnigyled.htm
Beta 1400, Multiplex FunCub, Ikarus vznášedlo - Spektrum DX7, FrSky Telemetry
www.mojemodely.cz, www.calcrc.com
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 … 119 120 121 122 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Takhle jsem to resil ja: http://www.mojemodely.cz/clanky/turnigyled.htm
na malem revu jsem to mel takto http://jencek8.rajce.idnes.cz/svetla_3CH/ , http://jencek8.rajce.idnes.cz/foto_e-revo/ predni a zadni svetla byly napajene pres pirmac a pas ledek zespod auta byl z baterky co napaji auto
zdravím prosím aký je origo spur gear? kebyze by som zobral 45T z ocele pri zakladnom pastorku a 2s lipo nebude auto trpiet? nebude viacej namahaný motor(na prehrievanie mam aktívny chladič od integy) ?
Naposledy upravil: Duffs (12. 03. 2012 22:00:25)
Jak řešíte osvětlení revíčka?
Když si přivedeš proud z přijímače, tak tam máš stále necelých 6V. Spojíš paralerně 2 diody, které potřebují 6V a svítí to parádně. Pokud Tvoje diody potřebují menší napětí musíš tam dát odpor. Já používám 5mm diody.
Naposledy upravil: Tomecek (13. 03. 2012 07:20:05)
zdravím prosím aký je origo spur gear? kebyze by som zobral 45T z ocele pri zakladnom pastorku a 2s lipo nebude auto trpiet? nebude viacej namahaný motor(na prehrievanie mam aktívny chladič od integy) ?
Origo je 50. Když dáš menší bude motor víc namáhanej to je jasný.
Proč chceš dávat kovovej?
Duffs napsal:zdravím prosím aký je origo spur gear? kebyze by som zobral 45T z ocele pri zakladnom pastorku a 2s lipo nebude auto trpiet? nebude viacej namahaný motor(na prehrievanie mam aktívny chladič od integy) ?
Origo je 50. Když dáš menší bude motor víc namáhanej to je jasný.
Proč chceš dávat kovovej?
Chcem to skúsiť. Očakávam dlhšiu životnosť? či? je to zbitočne?
Naposledy upravil: Duffs (13. 03. 2012 17:12:26)
zase do toho tolik nevidím, ale proč by měl spur odejít? Myslím že ti to bude maxmálně dělat větší randál, a kdyby náhodou, není na škodu když raději odejde spur vylomením zubů než něco jiného
Alex333 napsal:Jak řešíte osvětlení revíčka?
Když si přivedeš proud z přijímače, tak tam máš stále necelých 6V. Spojíš paralerně 2 diody, které potřebují 6V a svítí to parádně. Pokud Tvoje diody potřebují menší napětí musíš tam dát odpor.
Dá se říct o kolik se zkrátí životnost diod, když je krmím vyšším napětím?
Chtěl jsem to napojit do reglu, ale mám regl zaplombovaný a pokud ho odplombuju případná reklamace se může protáhnout, jak mi bylo sděleno.
Cituji:... Pokud poskodite plombu a stane se problem s prijimacem,
muzeme se domluvit tak, ze zarucni podminky byly poruseny, ale ja poslu
prijimac na vyhodnoceni dodavateli. To, bohuzel trvava vice, mez mesic.
Pokud tedy chcete, pustte se do toho, ale urcite s vedomim vyse zmineneho...
Takže do konce záruky nechci do reglu zbytečně lozit.
Proc to jednoduse nezapojis do prijimace?
Proc to jednoduse nezapojis do prijimace?
Chybička se vloudila - nemám zaplombovaný regl, ale přijímač. Pardon.
Kolik mas kanalu na prijimaci? Pisni sem presny typ prijimace...
Nebudu to tady plevelit LEDkama a začnu z úplně jiného soudku.
Potřebuju na eBay utratit kupón na 5$ a tak přemýšlím, že koupím něco od RPM na revíka.
A můj dotaz zní - co se vám podařilo rozflákat jako první? Myslíte, že přední ramena do zásoby jsou dobrá volba nebo raději nahradit orig. kameny jinými (RPM nebo HR)?
Já bych volil spíš ty nové závěsy kol, ty stojí za výměnu hned v základu :-).
Zdravím, potřeboval bych poradit s koupí jetého e-reva vxl přes inzerát. Byl by jste někdo tak hodný koukl na: http://www.rcbazar.cz/inzerce/traxxas-e … ecka-2820/
plus fotky, co mi pán zaslal v odpovědi do mailu: http://uloz.to/xsg8mnv/erevo-rar
některé tuning díly na autě, není to prý vše:
RPM : Black front bumper, Alloy completed tie rod, Predni Ramena
Integy: 28T Pinion gear
HotRacing: black alu rear shock mount, black alu front shock mount, solid alum long push rod, blue 50t steel spur gear, blue splined wheel hub, black alu knuckles, Heat sink motor mount, black wheels
Chtěl bych si pořídit prvního mazlíka, ale jako naprostý laik to nedokážu posoudit, případně na co se ještě prodávajícího vyptat, díky za jakoukoli pomoc.
btw: topic o Revikovi jsem přečetl celý 2x
Za tu cenu bych já osobně koupil raději nového.
Proč, fotka sice nevypovídá přesně o tom, v jakém je stavu, ale pán vypadá na pečlivku, dává nabíječku, baterky, chladič, díly od RPM, než to dá všechno dohromady, čekal by měsíc, další díly jsem nezkoumal, hliník mě nebere
Navazuji na problém o kterém jsem se nedávno zmiňoval - přerušovaný zvuk mechaniky při ježdění. Zkoumal jsem co to dělá a problém je u zadního diffu. Zdá se, že pastorek je příliš vystrčený - hodně blízko u diffu a diff je zřejmě malinko oválný. Tím vzniká ten nerovnoměrný zvuk i drhnutí při posouvání auta rukou.
A můj dotaz - jak máte opotřebený pastorek kardanu? Tedy kterou částí ozubení na diff zabírá? U mě je to tím vystrčením až u kraje a vzniká tam až otřep - po přejetí rukou cítím ostré hrany. Na fotce to stříbrné:
Chtěl bych doplnit jenom takovou drobnou negativní zkušenost. Koupil jsem wheelie bar, tj. ta opěrná kolečka dozadu, pro ty, co nevědí. Je tam malý problém, spodní část se dává na dva šrouby, které jdou do těla diffu a zadání nápravy, místo 12 mm délky se tam dává 14 mm šroub, delší nejdou, protože pak zajedete až dovnitř k ozubení. Drží to špatně na pár závitech a šrouby se vytrhly a zničilo to závity. Takže moje zkušenost, šetřit peníze a nedávat to tam, raději lehčí prst na plynu (pokud jsem ovšem neměl smůlu na špatně prořezané závity)
Tady jsem ti nafotil teb muj, jak vypada po cca dvou letech jezdeni: http://rtomecek.rajce.idnes.cz/Ruzne
Dík za foto. Jde tam vidět náznak podobného opotřebení, pouze u mě se dělá hlubší drážka. Tohle tedy řešit nebudu, ale zjistil jsem, že zadní diff je skutečně trochu "šišoid", takže ho raději přehodím dopředu. Tam je míň namáhán a proměnlivá (kmitavá) vůle mezi ozubením diffu a pastorku mu tak vadit nebude. Vzadu bych měl strach, že po větším opotřebení by se jednoho krásného dne mohl protočit v momentě, kdy to osolím a zrovna bude v poloze s větší vůlí.
Akorát teď ještě rozdělat předek - u revíčka to je vážně opruz. Ach jo.
Hele vopruz... Nevim, jak to rozebiras ty, ale ja se to naucil rozebrat za 5 minut. Sundat predni tower, povolit tlumice na sasi, jeden sroub na bulkheadech, jeden na rizeni a je to venku. Celej ten predek jde vyndat, vymenit diferak a pak to zase vcelku nasadit. Nezapomnel jsem na neco?
Díky za reakce. Co si nechat vyfotit, aby bylo poznat opotřebení? Jaká by byla podle vás odpovídající cena? Díky
Mne ta cena neprijde zase tak spatna. Auto vypada udrzovany, je k tomu nabijecka, dalsi sada gum, lipolky. tuning od HR a RPM. Ukecej ho na 6,5 a jdi do toho.
Tak jsem si vyžádal pár fotek na doplnění:
http://uloz.to/xEGzG3h/revo2-rar
auto je rok staré, kupované v ČR, před časem ho prodával na díly za 6k ve stejné konfiguraci i s nabíječkou a LiPo, byla prý poškozená ESC jednotka, ta je nyní nová, auto prý funkční. Cituji: "Na motoru i ESC je originalni pecet ..., kridlo se bohuzel zlomilo pri jezdeni po zadnich ..."
Můžete mi na to ještě, prosím, kouknout? Ale asi do toho jdu. Díky za pomoc.
vzhledem k dílům a nabíječce, asi špatné není. Jenom nerozumím, jaké auto prodával před rokem? Toto? Jinak křídlo cca 5 USD, to není problém. Proč ho tedy nereklamoval, když bylo úplně nové a snažil se prodat s vadným ESC ?