Téma: li-on
Potřebuji poradit. Nezkoušel někdo do cross tigera lithiovou baterii 7,2/8,4 10.44Wh/1.45Ah ? Co může dřív shořet regulátor nebo pojistka baterie? Má to smysl prosím poraďte
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Potřebuji poradit. Nezkoušel někdo do cross tigera lithiovou baterii 7,2/8,4 10.44Wh/1.45Ah ? Co může dřív shořet regulátor nebo pojistka baterie? Má to smysl prosím poraďte
Pojistka baterie? Ze by mel Cross Tiger nejakou super vychytavku?
Tyhle auta ala Cross Tiger, Final Monster nebo Bonzer, vsechno je to stejny. Na 2S lipo se s tim samozrejme da jezdit, ale...
1) regl neumi hlidat napeti lipo, to si musis ohlidat sam
2) motor a cele auto vubec dostane poradne pod vocas, takze musis pocitat s rychlejsim rozkladem modelu
Baterka z notebooku je nevhodna. Porid si Lipo. Napeti lipolky v pohode ohlidas lipostopem.
Z jaké baterie jsi vzal ty hodnoty? 7,2/8,4 10.44Wh/1.45Ah ?
Jedná se o dvoj článek původem ze zahradnických nůžek. Namontovat to chci i s dobíjecím modulem, který by zároveň podle mě měl hlídat přepětí. Nebaví mě nabíjet co 10 minut 5 hodin. Líbí se mi jezdit 30 minut a nabíjet hodku. Jen jsem chtěl vědět jestli nemáte nějaké zkušenosti. Moje zkušenost zatím je, že ve vrtulníku baterie dosahuje teploty k 60 stupňům
Ano, při slušné nabíječce, který zvládá větší proudy dnes nabíjíš 20mni. a jezdíš 30 min. 30 min. jezdit a hoďku nabíjtez zvládneš dneska na nabíječce za 20usd bez problému.
To, že se ti nadměrně zahřívá je následek velkých odběrů.
Naposledy upravil: Jelass (22. 02. 2012 15:31:48)
Děkuji to mě nejvíc zajímalo. Takže pohlídat teplotu. A nemáte někdo zkušenosti kolik amperh. zvládne běžně regulátor? nebo mu je to celkem jedno?
Baterka z notebooku je nevhodna. Porid si Lipo. Napeti lipolky v pohode ohlidas lipostopem.
Z jakého důvodu???
Male proudy, ta tvoje ma navic malou kapacitu. kup si lipolku hardcase 2S 5000mAh do Tigera staci 20C, nabijecku na lipo, lipostop. Budes jezdit pul hodiny, auto ti pojede rychleji a svizneji. Jenom jezdis a nabijis o baterku se skoro nestaras.
Jerseyd napsal:Baterka z notebooku je nevhodna. Porid si Lipo. Napeti lipolky v pohode ohlidas lipostopem.
Z jakého důvodu???
Nabíječka z notebooku není schopná dát najednou takové množství proudu, nehledě na to, že je taky těžká. To, kolik prouda najedou je schopná dát nabíječka udává ta hodnota C.
Autíčka holt něco stojí, tohle jsi si měl rozmyslet drřív a vát do auta potom baterky z notebooku a podobný věci je prostě kravina, nehledě na to, že máš dneska baterku za 25 usd vč. pošty, nabíječ za 30usd.
Teplomer, infrared, stojí 15usd. Ten regl co máš Ty bude na ca 30A stálého odběru motoru.
Dobře pouze jde o to , že tyto baterie mám včetně modulů tak jsem je chtěl použít. Mám je ve všech ovladačích, kde se osvědčily. Jejich údržba(žádná) mi prostě vyhovuje. Ve vysílačce na loď ji mám skoro rok a pořád drží. Dále se mi na nich líbí, že sem nepostřehl žádné samovybíjení. Prostě vidím že to nikdo nezkoušel tak budu asi první. Dám do auta 2x tyto baterie a propojím mezi sebou. Modul dám 1x jeho váha je pár gramů a pak vám dám vědět. Nebude li fungovat pak můžu kdykoli koupit nafukovačku neboli lipol. Děkuji všem zůčastněným a hezké poježděníčko.
Neboj nebudes prukopnik,ja uz mam tohle za sebou.Ve vysilackach bezne pouzivam lion,jak si psal,me bezne vydrzi v radiu pul roku,ale v aute naprosto nevyhovujici,nedaji ti potrebny proud.V desetine o nicem,auto cukalo a vypinalo se po pridani plynu(proste nemaji koule) a v 16tine to jelo jako na nimh baterky.Pomohlo az zapojeni do 3s kde to bylo srovnatelny s 2s lipo.Muj zaver,do radia dobry(pokud se vejdou) do auta nesmysl.
Jeste sem si vzpomel,super to bylo v expedici,kde sem to mel zapojene jako 2s4p jezdilo to 3hodiny s motorem sped eco 600 a zaroven dobry zavazi :-)
Naposledy upravil: cepka (22. 02. 2012 22:48:24)
Děkuji a neboj 2 články máš 7.2V já dám 4 články zapojené do série nebo pararelně teď nevím to sem si ve škole vždy pletl co je co. Ale garantuji, že shoří minimálně gumy. Mějte se já zatím stále čekám na to auto
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.