Téma: 6-ti čl. aku a XRAY T2
Zdravím
mám dotaz. Chtěl by si po prodání TT-01 od Tamiye koupit XRAY T2
Je možné na tento podvozek dát klasické 6-ti článkové aku 7,2V v kuse s Tamiya konektorem, které nyní používám na TT-01?
Díky
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Zdravím
mám dotaz. Chtěl by si po prodání TT-01 od Tamiye koupit XRAY T2
Je možné na tento podvozek dát klasické 6-ti článkové aku 7,2V v kuse s Tamiya konektorem, které nyní používám na TT-01?
Díky
Mozno by to slo, bolo by treba vyriesit uchytenie. Ale na Porsche si tiez nikto nedava kolesa z Favorita... Je mi jasne ze je skoda baterii ktore uz mas. T2 je spickovy zavodny podvozok, so starymi baterkami je to zbytocna investicia. Podobne je to aj so servom, regulatorom atd. Ale ak to chces len tak pre radost, urcite to pojde prisposobit.
Mozno by to slo, bolo by treba vyriesit uchytenie. Ale na Porsche si tiez nikto nedava kolesa z Favorita... Je mi jasne ze je skoda baterii ktore uz mas. T2 je spickovy zavodny podvozok, so starymi baterkami je to zbytocna investicia. Podobne je to aj so servom, regulatorom atd. Ale ak to chces len tak pre radost, urcite to pojde prisposobit.
Aku mám nové Intellect 3800mA
Je zajímavé, že na mé Tamiyi TT-01 jdou dát samostatné baterie i aku v kuse a na T2 ne
Jinak veškerá elektronika bude nová
RC Graupner XS-6 FM Pro Sport
Regulátor LRP Quantum Reverse 2
Servo pro začátek z RC soupravy
Počítám, že bych si koupil originál držák baterií od XRAY.
S tím by to mohlo snad být ok?
Díval jsem se, že i závodní podvozek Tamiya TB-EVO 4 a 5 mají možnost dát klasické 6-ti článkové aku v kuse.
Ak stihnem, poziciam si od kamarada taky pack, primeriam ho do podvozku a napisem. Ak to teda dovtedy nebudes mat vyriesene.
Ak stihnem, poziciam si od kamarada taky pack, primeriam ho do podvozku a napisem. Ak to teda dovtedy nebudes mat vyriesene.
Předem moc díky!!!
A co takle to přepájet. Sundáš z toho packu smršťovačku a dáš ho do mrazáku zmrznout. Už si přesně nepamatuji jak jsem to tam nechal dlouho, ale počítám, že tak 2-3 hod.by měly stačit. Pak s tim ťukni třeba o stůl a mělo by se to hezky od sebe rozlomit. Potom už není problém to přepájet. Budeš to mít potom lepší i na údržbu toho packu
Hmm ty baterky potom musej ject jako o živod co???
Hmm ty baterky potom musej ject jako o živod co???
Pokud má ty baterky inline, tak pochybuji, že tam budou vybíraný, takže bych se toho nebál. A někde tady na fóru jsem četl, že je dobré při delší pauze skladovat v ledničce.
No beterkám mráz vadí a to že je dáš do mrazáku je jejich smrt!!!!
A nejde o to jestli jsou nebo nejsou vybíraný prostě mráz je smrt každých baterek!!!stačí jen to když jsem v zimě línej nakládat veči včetně baterek ráno a naložím to do auta večer a oni přes noc zmrznou a minimálně ten závod jsou naprosto k ničemu prostě nejdou. A to je lepší případ. Horší je, když už se s toho nevzpamatujou....
Ale já bych chtěl používat baterky v paku a né samostatný a spájený.
Nejsem profi závodník.
Pro mě je důležitější pevnost, voděodolnost, prachuvzdornost a nezkratovatelnost aku.
Proto je pro mě důležitý zda se celí pak vejde do místa pro baterky + když ho zajistím originál držákem baterek.
Ale já bych chtěl používat baterky v paku a né samostatný a spájený.
Nejsem profi závodník.
Pro mě je důležitější pevnost, voděodolnost, prachuvzdornost a nezkratovatelnost aku.
Proto je pro mě důležitý zda se celí pak vejde do místa pro baterky + když ho zajistím originál držákem baterek.
muzes mi teda rict, proc chces T2? prijde mi to jako koupit si Aston Martin a jezdit s nim jen po meste vramci predpisu
Pro mě je důležitější pevnost, voděodolnost, prachuvzdornost a nezkratovatelnost aku.
Proto je pro mě důležitý zda se celí pak vejde do místa pro baterky + když ho zajistím originál držákem baterek.
Myslim si ze T2 neni v tvem pripade vhodna volba. Proc? Chces prizpusobovat auto spotrebnimu materialu. Navic prestane fungovat prednost T2 a to je flexi plato!
No nic. Byt tebou dojdu v Blansku na drahu az tam bude Pavel nebo dalsi "kluci" a dam s nima rec. Jsou to ostrileni borci a jiste dokazou poradit lepe nez my tu na foru.
Jj taky bych to tak viděl! 8)
Ale já bych chtěl používat baterky v paku a né samostatný a spájený.
Nejsem profi závodník.
Pro mě je důležitější pevnost, voděodolnost, prachuvzdornost a nezkratovatelnost aku.
Proto je pro mě důležitý zda se celí pak vejde do místa pro baterky + když ho zajistím originál držákem baterek.
muzes mi teda rict, proc chces T2? prijde mi to jako koupit si Aston Martin a jezdit s nim jen po meste vramci predpisu
Ne ze bych byl nejakej odbornik , ale stim se neda nic jinyho delat nez souhlasit
Ok, ok, chlapy, tak jste mě teda přemluvili
Půjdu do těch samostatných, sletovaných baterek.
Ale stejně by mě ta informace zajímala, zda to aku tam jde dát
Ok, ok, chlapy, tak jste mě teda přemluvili
Půjdu do těch samostatných, sletovaných baterek.
Ale stejně by mě ta informace zajímala, zda to aku tam jde dát
No myslim , ze by to urcite nejak slo udelat , ale vubec se neboj vzit ten sletovanej pak rozriznout smrstovacku a clanky od sebe odtrhnout. Vypada to brutalne , ale jde to. Pak uz jen sezen nekoho kdo ti to sletuje.
tak som to primeral a kvoli alu drziaku zadnej napravy sa to tam nevojde. Skus ich prepajkovat ako ti radia.
tak som to primeral a kvoli alu drziaku zadnej napravy sa to tam nevojde. Skus ich prepajkovat ako ti radia.
Ok, moc díky!
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.