Ja ale nenapsal, ze je to nesmysl. Vybijeci charakteristiku lipolek znam, s tim souhlas. A jak si napsal, pro kazdou baterku je vybijeci krivka jina. Ja mam nastaveny cutoff na 3,6V. Regl keca, takze baterky po vyndani maji 3,5V, takze co se tyka vydrze, nemam nejmensi problem. Nechci tu polemizovat o tom, jak se mam chovat k lipolkam, to si myslim zvladam dobre a bez problemu. Pouze jsem se pozastavil nad tim, ze tu ma nekdo 840 cyklu na cinskych lipolkach. Kdyz tomu veris, tvoje vec. Ja tomu neverim a nikdo me nepresvedci o opaku, ani ten tvuj obrazek. Kdyz to Jackie tvrdi, jeho vec. Ja ho za to mlatit nebudu a on me taky nee. Teda doufam...
A dalsi fakt - baterka do malyho reva stoji 10$. Nemam to ted chut pocitat, ale kolik projel elektriky, kdyz ty baterky (snad) 840x nabijel? CEZ by mel radost!
O kolik jizdniho casu se pripravil, kdyz jezdi na 50% kapacity?
A to vse kvuli 10$?
A dalsi fakt - ten tvuj obrazek je charakteristika vybijeci krivky, ktera nesouvisi s tim, kolik lipolka vydrzi cyklu.
XRAY T3R, Traxxas Ken Block, Axial SCX10 Hilux, Axial Wraith, Tamiya Scania R620 - Spektrum DX3E, DX3C, Futaba 4PL
Beta 1400, Multiplex FunCub, Ikarus vznášedlo - Spektrum DX7, FrSky Telemetry
www.mojemodely.cz,
www.calcrc.com