Ahoj.
Pred časom som sa tiež rozhodoval...
Záleží od toho čo od Baji chceš. B je od základu lepšia na trať. T skôr na "bashing" a také to jazdenie mimo trate. T o niečo lepšie zvláda skoky a má pár krytov naviac proti bordelu. SC je až na nárazníky a karosériu rovnaké ako T.
Inak údajne HPI končí s T-čkom a nahradí ho SC.
Mne osobne sa T páči vzhľadom najviac a nejaké veľké závodnícke ambície nemám. Takže som kúpil 5SC SS kit, pretože je to najnovšia verzia a je najviac vychytaná. Predal som SC karosériu, kúpil T-čkovú a T-čkové nárazníky.
Takže teraz mám "5T SS"
Inak karoséria je asi najväčšie negatívum u T a SC. Podľa zahraničných fór tá T-čková niečo vydrží, ale samozrejme je viac na rane ako u B-čka a takisto stojí hromadu peňazí. SC je na tom údajne z celej trojice najhoršie a karoséria vydrží najmenej. Dajú sa na T aj na SC kúpiť karosérie od iných výrobcov, ktoré sú oveľa odolnejšie, ale cena určite nebude ľudová a ťahať to sem zo zahraničia nebude lacné.
Snáď ti niečo z toho pomôže k rozhodnutiu ;-)