Re: TRAXXAS Stampede 4X4 VXL
Co co co, jaká vůle, u novýho auta nemůže bejt žádná vůle.
http://jackie49.rajce.idnes.cz/
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 … 39 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Co co co, jaká vůle, u novýho auta nemůže bejt žádná vůle.
A nedělá to ta trubička-ten kryt na tý kardance, jak o tom tady na začátku píše tom.r ?
JJ stejná věc jako má tom.r,jsem se asi špatně vyjádřil sorry
Kdy ho vytáhneš ven? Počasí máš dobrý, tak ho koukej projet. :testpo:
Kluci, to opravdu není kryt kardanu, ale ta trubička je kardan. Vůle je tam záměrně, ale pokud ti vadí ten zvuk tak můžeš dát do té mezery mezi trubičku a unašeč nějaký tenký O kroužek nebo něco jiného tenkého a pružného.
Takže dneska první ostrý test :-) no zatím vše drží a jsem spokojen
Ale musel jsem tam dát místo 11Z pastorku který tam byl od výroby a jelo to sním jako želva tak jsem tam dal 17Z a stím to pelaší jako o život ale už motor docela topí baterku jsem měl na nějakých 3,79V/Č a teplota byla 61°C což mě teda štve Můžete mě prosím poradit jak mam snížit tu teplotu aby to bylo tak jako na 11Z tak bych vyjel klidně 1lipo a neměla by 60°C
Díky za navrhy pavlos12
Pořádnej chladič, nejlépe i s větráčkem.
Hlavne napis jakou baterku jezdis. 2S nebo 3S? Protoze na 3S by to line byt nemelo. Tech 17 zubu co jsi dal, mi uz prijde moc, aby ti spis nezarval motor...
Naposledy upravil: Dovi5 (29. 12. 2011 15:24:17)
2S jezdím :-) a jakej pastorek bys tam dal ty?
O ten motor se bojím a při posledních dvou jizdách to topilo ješte víc jsem jezdil ani ne 9minut a z 31°C tam bylo 61-63°C
63 je jeste v pohode, ale v lete k tomu par stupnu pricti. pokud bych chtel jezdil jen 2s baterky tak bych udelal kompromis 14 zubu a chladic na motor, ale pokud ti to nestaci, presel bych na 3s a vratil tam 11zubu s kteryma to pak pojede vic nez s 2s a 17ti zubama a navic to auto bude mit vetsi silu.
Kdybych tu teplotu naměřil když má baterka 3,4V/Č tak bych byl štastnej,jenže tu teplotu naměřím při 3,79V/Č
No u 2s chci zůstat kvuli prachům přece jen ta 3s už je dražší aspon aby to jelo těch 60km/h no :-) spíš mě jde o to aby to netopilo takže 14Z a bude to ok? ješte jsem přemyšlel že bych tam nacpal jinej motor ale boužel nevím jakej
a na trx forum jsem zatím toho moc nenašel
Naposledy upravil: pavlos12 (29. 12. 2011 15:55:29)
Ahoj, proč jinej motor? Ten tě bude stát majland. Já bych tam radši dal ty 3S, jak radí Dovi. Na TRX motory si nemůžu stěžovat, jezdím 3S a mám jen pasivní chladič a úplně v pohodě. :klaun:
Jo určitě ta 3s bude nejrozumnější řešení,ale prve zkusím jak radil dovi 14Z pastorek a ktomu aktivy
Ale to už je balík za 3S
Dovi> Jakou 3s jsi jezdil ve stampovi?
Naposledy upravil: pavlos12 (29. 12. 2011 17:05:28)
na 2s by mel okolo 50km/h jet urcite. Jen se projistotu zeptam, jses si jistej ze mas na reglu nastavenej spravnej profil? Nejezdis nahodou na treninkovy profil?
Jj no a to těch 50km/h si myslím že nejede nemám plácek kde bych to vyzkoušel takže až tak jistej si nejsem,ale na záda se to na těch 11Z nechcelo stavět vubec no zítra na to kuknu jestli mam nastavenej správnej profil ale asi jo jsem už do toho štoural pač se mě to zdálo uplně bez štávy ale to jsem taky jezdil po baráku
jezdil jsem turnigy 20c 3500 mAh. Nejlevnejsi varianta za cca 27 dolaru. Jinak nezarucuju ze tech 14 zubu bude v pohode, ale na zaklade zkusenosti s vymenama pastorku, si myslim ze je to tak maximum co ten motor zvladne dlouhodobe bez uhony...
jinak ten profil poznas i bez studovani manualu. Kdyz das zpatecku a auto zabere divoceji nez do predu, tak je to ten trninkovej mod.
Ten 17Z pastorek může motoru ublížit? no nevím jestli mám jít do těch 14Z pastorku,jestli by nebylo výhodnější koupit tu lipolku
20C nebo 25C do toho teda stačí uplně na klid jo?
Tak to zítra obkoukám :-) ted už zase nevím jak se to auto chová
Tato bude stačit že? http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor … _pack.html
Naposledy upravil: pavlos12 (29. 12. 2011 20:20:53)
myslim ze ta 17 dava motoru/reglu/baterkam peknej zahul. Ber to tak ze je to o polovinu tezsi prevod nez na jaky je elektronika navrzena. pri rozjezdech to bude furt brat maximalni proudy...
Tak raděj tam dám nazpět ten 11Z pastorek než se něco stane a ktomu dokoupím tu 3S
Těch 20C je teda v pohodě jo? aby to nebylo zase málo
Ahoj. Tak jak jsem tu psal že kamoš nadava na Stampika že to nic nevydřži, že na 3s to hned shoři a na 2s že to nejede a to jezdil na 11z pastorek. Chtěl vodotěsny regl ten sehnal za 18stovek u nas a je to tenhle http://www.mtroniks.net/details1.asp/Pr … tcombo.htm A motor sem mu koupil tenhle http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor … oduct=6673 Teďka to jezdi na 3s lipo 11z pastorek a teď je to konečně pry to pravé ořechové na plny plyn stim ještě nejel zvyka si na to ale pry origo elekroniku od traxxas už nechce ani zadarmo na ni to vubec nejelo.
Pavlos je zvyklej řešit problémy Kdyztak zas jiný auto :testpo:
Přesně tak když si nevím rady šup stím na bazar a pár tisícovek vyhodím do kamen
Kurnajz tady mě má už každej prokouklího u toho modelu chci zůstat at to stojí kolik chce je mě to u prcky
DIAKON> u mě toto bylo s bulletem 5minut jízdy a už sem kutil a u jiních jezdí bez problému. ta elektrika asi to byla špatná od výroby jinak si to nedokážu vysvětlit
Pročítám postupně TRX forum a že by jim to hořelo tak na to jsem zatím nenarazil
Naposledy upravil: pavlos12 (29. 12. 2011 21:34:57)
to sis nevybral zrovna nejlíp - pro tvoje bashení připrav si vysavač co umí vysávat konto
pardon za OT - musel jsem
On v tom upek celkem asi 4 motory a 3 regly, motory 3x traxxas a ten posledni co upek byl ezrun 4000kv a regly mel všechny traxxas tak prostě to nic nevydrži, ale je to tim jak a kde jezdi prostě hodně těžky teren.