Re: řemínek nebo kardan
A co takhle vydrz ? Jak casto se musi menit reminek. Kamos mi tvrdi ze reminek nevydrzi vic jak 15 jizd coz se mi moc nezda :?
tak to asi mluvil o řemínku do šicího stroje, ale vážně . Tak dramatický to rozhodně není.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
A co takhle vydrz ? Jak casto se musi menit reminek. Kamos mi tvrdi ze reminek nevydrzi vic jak 15 jizd coz se mi moc nezda :?
tak to asi mluvil o řemínku do šicího stroje, ale vážně . Tak dramatický to rozhodně není.
A co takhle vydrz ? Jak casto se musi menit reminek. Kamos mi tvrdi ze reminek nevydrzi vic jak 15 jizd coz se mi moc nezda :?
tak to asi mluvil o řemínku do šicího stroje, ale vážně . Tak dramatický to rozhodně není.
Taky si to myslim ,ale radsi se zeptam odborniku diky moc.
ja si taky mysliim ze kardan je lepci/jen mysliim/musii byt ucinejsi,a ten zvuk je cca lepcii.
Myslím si, že samotný kardan dokáže přenášet moment mnohem účiněji než řemínek. Model má ale také o 2(nejsem si jistý) ložiska více, což jsou rovněž ztráty.
Ve výsledku se poměr výkonnosti kardanových aut a řeměňáků blíží hodně 1čce. MS nevyhrál už alespoň 6 let žádný kardan
Docela fajn vlakno (pokud si odmyslite klasicke kecy okolo) o problemu kardan vs. reminek. Pro germany mam spatnou zpravu: je v anglictine :-)
http://www.rctech.net/forum/showthread.php?t=110672
P.S. pred cca dvema lety snad na www.rczone.net byl fajn clanek porovnavajici tyto dva zpusoby prenosu pohonu na predni napravu. POkud to nekdo najdete, placnete sem link, pls.
Dik
A co takhle vydrz ? Jak casto se musi menit reminek. Kamos mi tvrdi ze reminek nevydrzi vic jak 15 jizd coz se mi moc nezda :?
Mně vydržel řemínek (lépe řečeno 2 - přední a zadní) více jak sezonu. A to jezdním dost často. Pokud nechytneš nešťastnou náhodou kamínek pod diferenciál, je to úpně v pohodě... Výměna připadá ještě v úvahu, když se řemínek vytahá. Potom se více sjíždí. Ale to se mi stalo je u zadního a jen jednou.
no ja s kardanem nejezdim jenom jsem jel s nim t TL-01 ale ted mam Xray T1 evo2 ale co sem videl tak kardy dava pri narazu dost zabrat motoru a prevodum a s vimenou reminku si clovek nemusi lamat hlavu Hudy u T2 to vyresil perfektne.
no ja s kardanem nejezdim jenom jsem jel s nim t TL-01 ale ted mam Xray T1 evo2 ale co sem videl tak kardy dava pri narazu dost zabrat motoru a prevodum a s vimenou reminku si clovek nemusi lamat hlavu Hudy u T2 to vyresil perfektne.
no, nevim zda zrovna Hudy tohle vyresil perfektne. Pristup k diferencialum a prevodovemu kolu "shora" zakomponoval do svych podvozku jako posledni z velke sestky (Schumacher, HB, Tamiya, Yokomo, Xray, Asso) vyrobcu.
Kardan je prostě kardan
Kardan je prostě kardan
no ja si myslim ze nejde rict co je lepsi a to nikdy kazdemu sedi neco jineho nekomu kardan a nekomu reminek a tak to a tak to aj bude
Tak tak kardam ná své výhody i nevýhody! Každopádně na kluzké povrchy je lepší řemen sám jsem to vyzkoušel na parketách! Jde o to, že když se kardán roztočí, tak už se ňijak nezmění jeho akcelerace či výkon! Ale myslím že na dlouhých tratích s maximální přilnavostí je super!
A řemínek má přesný opak. Na kluzkých tratích se s ním dá víc pracovat s plynem! Ale já osobně jsem spokojen s obouma pohony! Můj styl je naštěstí přizpůsobyvý oběma pohonům...
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.